Opinie o Ramada Loutraki Poseidon Resort

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(292 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Słaby All-inclusive, potrzeba renegocjacji Rainbow z hotelem

    Arn 25.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ośrodek bardzo ładny. Pokoje z tarasami w dobrym stanie. Codziennie sprzatanie. Łazienki czyste ale widać mankamenty (uchwyt na słuchawkę prysznicową zamontowany odwrotnie, więc biorąc prysznic trzeba było ją trzymać w ręku). Chyba zapomnieli dać ręczniki i musiałem zgłaszać ten fakt 2 razy i czekać 2 dni. W ofercie napisali że na tarasie meble ogrodowe - w rzeczywistości brakowało fotela, kilkukrotnie zgłaszałem ten fakt i dzień przed końcem pobytu dostarczono mi mebel. Zamiast obiecanej w ofercie TV-SAT, analogowa grecka telewizja z kilkoma programami. Internet - tu chyba nie słyszeli o LTE, ale miłe zaskoczenie - bo było darmowe wi-fi mimo, że w ofercie jest napisane, że płatne. Obsługa hotelowa codziennie sprzątała pokój ale o papier toaletowy musiałem się prosić na recepcji. Basen w miarę czysty ale ze słoną wodą, uszkodzona trampolina, którą zdemontowali. Demontaż trwał przez prawie 2 dni. Leżaki dostępne dla każdego. Nie korzystaliśmy z morza ponieważ było bardzo dużo meduz, które sukcesywnie Rosjanie wyławiali. Brak muzyki przy basenie i tylko słychać było krzyk poparzonych przez meduzy dzieci. All inclisive chyba najuboższy ze wszystkich mi i moim kolegom znany. Z 3 barów dostępny był tylko 1 w którym podawano wszystko w plastikowych kubkach. Bar otwarty do 22 brak w nim wina, kawy, lodów i zakąsek (oczywiście za euro można było kupić - porcja frytek 4,5 euro). Rinbow mogłoby lepiej dogadać się z hotelem. Rosjanie mieli w barze lody, kawę i zakąski, więc dzieciom trzeba było tłumaczyć, że nie dla wszystkich są te rzeczy. Restauracja przy basenie ale nie można było nawet owoców z niej zjeść przy basenie (no chyba że się udało ukradkiem przemycić). Kelnerka raz wyrwała dziecku pomarańczę z reki, a żonie garstkę winogron, które jadła wychodząc z resteuracji (policzyłem i było to 8 sztuk winogron, które rozszypały się po podłodze w trakcie interwencji. Pewnie wylądowały spowrotem na talerzu). Jedna barmanka bardzo sympatyczna mówi po Polsku (mama Polka, tata Grek) to duży plus. Hotel ma duże możliwości i gdyby Rainbow lepiej się z nim dogadał byłoby super. Droga na lotnisko - 3 godziny, więc autobus powrotny miałem o 5:20 rano. Nie powinni więc pisać 8 dni w ofercie (no chyba, że te 4 godziny w nocy traktują jako pełen dzień). Sklepy zamykane o 21:00 oraz większość restauracji i pizzerii - w szczycie sezonu... Po kolacji ledwo zdążyłem do sklepu bo do miasteczka jest 3,5 km. Powrót taksówką tanim kosztem - 5 Euro.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Kiepsko

    Dorota 20.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Niestety trafilismy do apartamentu w z numerem powyżej 370. Od razu przykra niespodzianka - brak ciepłej wody i standard "gierkowski", zupełni inny niz w ofercie. Na balkonie nie da się przebywac, bo za oknem smietnisko (reklamówki, butelki, nawet zużyte prezerwatywy!) Dopiero za 2 dni zmieniono nam pokój na podobny (z tym samym widokiem). Tym razem była ciepła woda, ale nie działała klimatyzacja. Nie dało się spać, masakra. Dopiero pod wieczór nastepnego dnia ktoś ją naprawił po 2 naszych interwencjach w recepcji i pomocy rezydentki. Działała tak słabo, że przez kolejne dni w ogóle jej nie wyłączaliśmy, żeby jakoś spać. W drugim tygodniu pobytu w środę hotel sobie przypomniał, że zamierza remontowac nasz pokój, więc kolejna przeprowadzka. Tym razem do standardu z oferty. Zatem 3 z 14 dni mieszkalismy zgodnie z ofertą. Poza tym jedzenie świetne, rezydentka bardzo pomocna i zaangazowana, morze czyste i cieplutkie, co trochę rekompensowało opisane niedogodności. Jeździmy z Rainbow od zawsze i po raz pierwszy trafiliśmy na taką minę. Ale to wina hotelu i sposobu traktowania tam Polaków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje z pożarem lasów w tle.

    Piotr, Mikołów 25.09.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Ilość gwiazdek kategorii, nawet lokalnej, znacznie zawyżona. Ośrodek oddalony od innych o kilka kilometrów. Pobyt oceniam jako bardzo średni. Gdybym wiedział, że w czasie naszego pobytu będzie zorganizowane szkolenie młodych pracowników znanej i bogatej firmy, to nie wykupiłbym wycieczki. Obsługa skakała wokół nich.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średnio średnio mocno średnio

    Elżbieta 11.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byliśmy w tym resorcie w terminie 29.07 do 04.08.2018. Miejsce bardzo fajne. Niestety All inclusive które było przedstawione w ofercie to jakaś totalna pomyłka. Dwa z trzech barów w ośrodku są z All inclusive wyłączone. W jedynym który to honoruje tylko piwo , ouzo oraz brandy. Wina nie uświadczysz. Chciałbym się w gorący dzień napić zimnego białego wina z wodą sodową a nie brandy. W Grecji nie ma wina to jakaś paranoja. Osobną kwestią jest podejście rezydentki. Po zgłoszeniu że w pokoju są dwa łóżka pojedyncze zamiast zamówionego jednego podwójnego a drzwi wejściowe się nie zamykają przez co nie mogliśmy skorzystać z posiłku bo musieliśmy pilnować bagaży otrzymaliśmy zapewnienie że w poniedziałek zwalnia się apartament który będzie nam przydzielony. Poczekaliśmy do poniedziałku ale kontaktu ze strony Pani Rezydent zero. Posiłki monotonne i mocno naciągane. We wtorek był tematyczny wieczór włoski. Taki przykład. Dwa sosy do spaghetti. Jeden napoletana drugi amatriciana. Ten drugi to napoletana z pokrojoną szynką ze śniadania. Generalnie na trójkę. Wykupując All inclusive spodziewaliśmy się czegoś lepszego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Piękne widoki

    Iwona 21.06.2016 | Termin pobytu: czerwiec 2016 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Widoki piękne, rekompensują niedomagania hotelu. Hotel w opcji All... wydziela napoje, przy posiłkach w restauracji, na początku podają karafkę wody do stolika, następnie ociągają się z podaniem wina/ piwa do obiadu czy kolacji, generalnie udają, że Cię nie widzą. W tej opcji nie podają kawy i herbaty, poza sniadaniem. O wszystko trzeba prosić kelnera, nie ma dystrybutorów do samodzielnej obsługi! Dobra rada, po przeliczeniu lepiej wychodzi HB, lokale alkohole mozna kupić w Loutraki: tu..uwaga: prawie 3 km do centrum. Mozna podjechać autobusem: częstotliwość raz na godzinę lub dwie. Warto wynając auto w samym hotelu, dużo miejsc do zwiedzania tuż obok np. jeziorko w Petrahora.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    dobra lokalizacja,urocze miejsce i nic wiecej

    EWA ANNA, BARTĄG 31.08.2014 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Miejsce urokliwe, dobrze położony obiekt, bliskość Aten, Koryntu. Kupiłem all inclusive, ale to był all inclusive soft- tylko napoje gazowane i lokalne alkohole. Nic dla dzieci, brak przekąsek, lody- tylko dla Rosjan. Nawet kawy nie było. Trzeba kupić za 3 EURO. Ignorująca Polaków obsługa. Reglamentowane wino, napoje gazowane podczas kolacji. Kelnerzy w ogóle nie podchodzący do stolików. Powinni podać wodę, wino. Goście wchodzą do restauracji- kelner wychodzi, albo zajmuje się rozmową z innymi kelnerami lub składaniem serwetek. Ignorancja nieakceptowalna! W barze przy basenie obsługa z łaski. Kupując kawę za 3 EUR otrzymuję ja w plastiki, kiedy inni goście w filiżankach. Zwracasz uwagę- oburzenie. Traktują nas jakby wydawali posiłki klientom z opieki społecznej a nie biura Rainow. Uważam, że Rainbow celem maksymalizacji zysku zaakceptował takie warunki. Był to mój 3 wyjazd do Grecji(Kreta, Keafalonia z firmą Grecos). Brak all inclusive i animacji- bo tu była amarorszczyzna. Można powiedzieć, że to jest uzdrowisko, bo hotel ma w nazwie resort, ale nie za takie pieniądze. Pobyt opłacalny jest dla Rainbow Tours a nie dla klienta. Poza tym bardzo słabe Wi-fi- właściwe brak, bo godzinami czekanie na połączenie to skandal. Fajnie położony hotel, urokliwe miejsce, miła i fajna Pani Ania z Figloklubu. Robiła co mogła- bo możliwości ograniczone.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wypoczynek

    Monika 16.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    no cóż... już pierwszego dnia nie działała toaleta (zostało to zgłoszone ale problem pojawiał się co chwilę) potem i przysznic samemu trzeba było ogarniać. Panie sprzątające codziennie ogarniały pokój - to plus. Jedzenie.... co drugi dzień to samo także może się znudzić - jedynie pyszne były owoce i warzywa, wino takie sobie tylko z wodą dobre było... generalnie żółte opaski traktowane były wg mnie najsłabiej np. podczas animacji w sali konferencyjnej trzeba było zapłacić za włączenie klimatyzacji. Jeśli chodzi o napoje alkoholowe i bez przy pool barze to tylko 4 do wyboru - reszta opasek miała dużo większy wybór (np. dla dzieci brak lodów i przekąsek gdzie wszystkie inne kolory opasek miały dostępne) Dopłata do all inclusive ultra 10 euro/os za dzień! Leżaki przy basenie i stoliki obdrapane, parasole trzeba było wiązać sznurkiem aby się nie składały. Tam się generalnie nic nie dzieje...nawet żadnego wieczoru tematycznego chociaż raz w tygodniu (na takie atrakcje trzeba iść do innego hotelu 1km dalej), nawet żadnej cichej muzyki z tle przy basenie nie ma, na basenie tylko z własnym sprzętem ale to też zaraz przeszkadzą czerwonym opaską. Taxi do miasta 8 euro, powrót 5 euro, a swoją drogą miasto takie sobie, ciasne ulice i nie za czysto. Podumowując... słabo. Niestety, ale już nigdy się tam nie wybiorę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ramada Loutraki 5 gwiazdek? Zdecydowanie nie

    Paweł, Warszawa 16.08.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Miejsce jest fajnie i ciche. Nadaje się na totalny relaks. Jednak w relaksie przeszkadza standard pokoi. 5 gwiazdek to może z 15 lat temu. Łazienka krzyczy o remont, cześć rzeczy jest przytwierdzona na słowo honoru i wisienka na wszystkim to mrówki. Więc mimo atmosfery itd ocena nie więcej niż 3

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Niezadowolony klient

    Zielińska 04.07.2016 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Podsumowując tydzień spędzony w tym hotelu mogę stwierdzić, iż liczba gwiazdek/standard/wyzywienie/all inclusive-to wszystko jest jak njabradziej nieadekwatne co do ceny. Wg mnie Hotel zasluguje na co najwyzej 3 gwiazdki. Wyzywienie jest na bardzo niskim poziomie:bardzo maly wybor potraw, bardzo maly wybór napojów, ciast All inclusive jest tu calkowicie inny :kawa, herbata tylko do sniadania, jeden bar (od 10-22) w ktorym mozna się napić tylko wody z kranu, piwa rozcienczonego, i ich dwóch słabych drinkow i to byłoby na tyle. Jedyny plus to widoki i baseny i bliskość do wody. Pokoje również pozostawiają wiele do życzenia, gdyż są to -w naszym przypadku przynajmiej bardzo małe, słabo doświetlone bungalowy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Polecam

    Marcin, Bielawa 17.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    A więc tak. Sam ośrodek jest w stanie dobrym, widac już że świetności swoją miał z 5 lat temu. Pokoje z tarasami są raczej w dobrym stanie, co fajne codziennie sprzatanie I pościel zmieniana. Łazienki czyste Ale już widać uszkodzenia i pleśń. Basen w miarę czysty Ale uszkodzona trampolina i schodki. Leżaki dostępne dla każdego oraz ręczniki. Nie korzystaliśmy z morza ponieważ było bardzo dużo meduz. Mieliśmy wykupione wersje All więc spodziewaliśmy się dostępu do wszystkiego, niestety ale tak nie bylo. Z 3 barów dostępny był tylko 1 w którym podawano wszystko w plastikowych kubkach. Kubki były wszędzie. Bar otwarty do 22 oraz brak w nim wina. Napoje smakowały jak cukier z barwnikiem. Jeżeli chodzi o posiłki 8 w skali do 10. Pyszne i urozmaicone. Ogólnie fajnie ale bez fajerwerków . Super rezydentka P.Natalia zalatwiala wszystko od ręki i opiekowała się super.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem