Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Otrzymaliśmy pokój obok studzienki emitującej niezwykle śmierdzący wyziew. Przy prośbie o zmianę pokoju przedstawiciel recepcji nakazywał przyjść na drugi dzień, kiedy już nie miał dyżuru i tak przez tydzień... Jeden z recepcjonistów był arogancki, nie odpowiadał na pytania i podczas rzomowy odbierał telefony i wielokrotnie od nas odchodził... A rezydentka była zdziwiona, że dostaliśmy pokój blisko plaży, twierdząc że biuro Rainbow ma zakontraktowane pokoje położone znacznie wyżej (nadmieniam, że o gorszym standardzie) Katastrofalny stan jednego z basenów - dziesiątki martwych owadów. Basen przez 2 tygodnie wogóle nie sprzątany. Basen główny zamknięty dziennie przez 3-4 godziny przez rosyjskich pływaków... Najgorsza forma all inclusive dla klientów Rainbow (podejrzewam, że stąd brak szacunku ze strony obsługi hotelowej). Żółte opaski - możliwość korzystania tylko z 1 z 3 barów i to do godz. 22:00 (przed 22 straszne kolejki po drinki)
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt był super gdyby nie pokój dostawka dla córki było łóżko polowe podparte materacami a powinno być według umowy łóżko piętrowe dlatego taka ocena
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica wokół hotelu bardzo ładna. Wyżywienie dobre. Pokój hotelu który otrzymaliśmy nie odpowiadał standardowi hotelu 5 gwiazdkowego. Moim zdaniem był to poziom 2 lub 3 gwiazdek i dlatego byliśmy zawiedzeni i poczuliśmy się oszukani przez organizatora wczasów. Pobrano od nas opłatę turystyczną jak za hotel 5 gwiazdkowy. Zdenerwowany poszedłem do recepcji z uwagą że nie zgadzam się z otrzymanym standardem pokoju. Dlatego zaproponowano nam inny pokój. Jednakże nowy pokój był trochę lepszy, ale też do 5 gwiazdowego mu daleko. W związku z tym w najbliższej przyszłości nie będę korzystał z usług Rainbow.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej nie dla Polaków