Opinie o Olympus Thea

4.6/6 (292 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
292 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.2
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    bez rozrywek, animacji i dzieci

    Wyjazd spełnił moje oczekiwania

    Małgorzata, Warszawa - 07.06.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Polecam , ale .....

    Hotel wygody, czysty, otoczenie cudowne, wspaniałe wycieczki. Rezydentka /Monika/ fantastyczna osoba. Przyjechaliśmy ok. 23.00 nawet nie było ciepłej herbaty, powiedzieli-jutro będzie. Kilka owoców w misce, w tym jedna gruszka-zgniła. Jedzenie smaczne /lecz zimne/, Natomiast kobieta na sali okropna. Kilka sekund po posiłku zabroniła wziąć kilku oliwek z miski. Myśle że tej kobiety państwo już nie spotkacie tam .

    Halina, Kraków - 04.07.2021

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Fatalny hotel, poza tym super.

    W niektórych pokojach są drzwi do drugiego pokoju, wszystko słychać co się za ścianą dzieje, all inclusive bardzo mocno ograniczony. W pokojach nie ma ani szklanek ani nawet wody mineralnej. Z basenu wyganiają o godzinie 19, później nie można przebywać na terenie basenu. Pokoje bardzo zaniedbane i brudne,daleko do plaży bus hotelowy jeździ jak chce. Na plus dobre jedzenie w hotelu, świetne wycieczki fakultatywne i bardzo miła i pomocna pani Rezydent.

    Sebastian, Siepraw - 28.06.2022

    2/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt w Olympus Thea

    Hotel ogólnie w porządku, biorąc całokształt pod uwagę. Uwagi do pokoju, pleśń pod prysznicem, trzeba wchodzić w klapkach, przy drzwiach łazienki obdarta ściana. Pokój jest na kartę, więc wychodząc z niego prąd się odłącza, to nie jest problemem ogólnie, ale ja potrzebowałam trzymać leki w lodówce, a ona automatycznie się wyłączała i z tym się wcześniej nie spotkałam w hotelach. Panie sprzątaczki uprzejme, codziennie pokój był sprzątany, pościel dwa razy zmieniona, ręczniki również wymieniane oraz codzienne opróżnianie koszy, tu nie mam zarzutów. Basen, na płytkach widać czarne plamy, coś jakby pleśń, brak kilku płytek w basenie głównym, z tyłu mały basen, na którym jest rdza oraz łazienki dostępne przy basenie, śmierdzi, światło nie działa, brak papieru toaletowego, karaczany w tych łazienkach czarne około 3cm. Barman przy basenie miły, sprzątał na bieżąco wokół basenu, leżaków czy baru. Posiłki zróżnicowane nawet, całkiem smaczne, alkohol w porządku, itp. Obsługa z kuchni miła, restauracja sprzątana na bieżąco. Z hotelu do plaży kamienistej/żwirowej i miasta na pieszo około 15/20min, około kilometr z górki, powrót nieco dłuższy, ale jeździ bus kilka razy z hotelu darmowy. Ja polecam udać się do Nei Pori, ładna, duża piaszczysta plaża, o wiele większe miasto, restauracje niż w Platamonas, około 4/5km, a taksówka z hotelu 7/8euro. Wycieczka na Mateory, nam się zepsuł autokar, ale to nic, zdarza się, ale pilot Pan Kamil pozostawia wiele do życzenia. Słucha się go bardzo przyjemnie, ma dużą wiedzę, dopóki nie zaczął być niemiły dla pasażerów autokaru, np. zbierał pieniądze na bilety do klasztorów i miał pretensje do Pań starszych, że dają mu w centach 3 euro jakby to dla niego nie były pieniądze. Sytuacja z awarią autokaru, zrobiło się zamieszanie, niektóre osoby zostawiły w pierwotnym autokarze rzeczy, bo nie zostały poinformowane żeby zabrać je ze sobą, a Pan był niemiły i jakby z problemem. Na punkcie widokowym mieliśmy być około 10min już pod koniec, nagle się dowiedział o sytuacji z rzeczami pozostawionymi w bagażach i każdy w tym zamieszaniu poszedł do autokaru, przez co kilka osób nie wsiadło do autokaru i już odjeżdżał, ale wrócił jak pasażerowie zgłaszali, że brakuje osób. Dla mnie taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, ja rozumiem że duża wycieczka na około 70 osób, ale powinno się bardziej pilnować takich aspektów.

    Natalia, Radom - 17.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem