Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
628 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Marta 28.08.2022

Nie polecam

Jesteśmy bardzo niezadowoleni z naszych "Greckich wakacji". W sytuacji awaryjnej dotyczącej pogorszenia się stanu zdrowia jednej z osób nie otrzymaliśmy rzetelnego wsparcia ze strony rezydentki - musieliśmy radzić sobie sami. Udając się z biurem podróży turysta powinien być zaopiekowany od początku do końca pobytu. Naszej rezydentki oczywiście nie było nawet w hotelu zaś kontakt w godzinach wieczornych byl wręcz niemożliwy. Drugą sprawą jest sam hotel. Niby 4 gwiazdki, ale raczej to nie dotyczy części niewyremontowanej, do której nas przydzielono. W ofercie padła informacja o wieczorkach z muzyką, których oczywiście nie bylo. Hotel nie zapewnia żadnych atrakcji dla doroslych (poza samym basenem). Wyzywienie monotonne i bez wyrazu. Niestety czuć bylo ogromna roznice pomiedzy gosciami z all inclusive a goscmi, ktorzy placili za swoje dania - obsluga byla wytedy zupelnie inna. Są to pierwsze i ostatnie wakacje na jakie wybralismy się z RB.

1.5/6

Agata 21.09.2018
Termin pobytu: lipiec 2019

Pierwszy i ostatni raz w tym hotelu

Hotel ogólnie w porządku mieszkaliśmy w bungalow pokój jeszce w miarę chociaż jak na 4 gwiazdki to on nie zasługuje a łazienka makabra z grzybem brudną zasłonką no i najlepsze oświetlenie tylko i wyłącznie w półce. Jezdenie też bardzo mizerne jak na wersję alinclusive. Na teren hotelu wpuszczani ludzie z ulicy zamawiali coś w barze i kąpali się razem z nami normalnie porażka.Plaża bardzo brudna. Pani rezydent porażka jak zadwoniliśmy do niej o zmianę pokoju to usłyszelśmy że ona nic nie może zrobić.Najbardziej zależało jej tylko na sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Jedynie co zasługuje na plus to kelnerzy i barmani bardzo mili uprzejmi i uśmiechnięci. Byliśmy pierwszy raz w Grecji ale penie ostatni. Jeżeli chcecie tam jechać to nie wybierajcie pokoi bungalow

1.5/6

Anna i Adam 13.09.2017

Przykre rozczarowanie

Wakacje w hotelu San Pantaleimon spedzielismy w drugiej polowie sierpnia. Zostaliśmy zakwaterowani w bungalow, które były rzekmo remontowane w 2015.... Nie skończona elektryka, wiszące kable, brak oświetlenia łazienki (jedyne oświetlenie to malutka lampka przy której mój mąż nie mogł sie ogolić). Prysznic- porażka, mały (aby umyć włosy musiłam wyjść poza brodzik bo miał on nie wiecej niz 70-80cm), zasłonięty kotarka, po skorzystaniu cała łazienka była w wodzie. Reszta pokoju również nie wyglądała jak świeżo po remoncie i na pewno nie spełniałą standardu 4 gwaizdek. Bungalow nie jest też usytuowany po drugiej stronie uliczki, lecz po drugiej stronie ulicy. Aby dosać się do hotelu trzeba przejść przez głowna ulice.... Plusem było codzienne sprztanie, zmiana reczników i pościeli. Co do opcji all inclusive, to raczej all inclusive soft... od 9:30 do 11:00 nie można było nawet napić się wody, gdyż dyspozytory były zakręcone. Napoje w all inclusive były bardzo niedobre, brak soków, jedynie napoje gazowane (samkowały jak rozwodnione). Kawa- porażka, smakiem przypominała taką z taniego automatu. Co do plusów - jedzenie smaczne, aczkolwiek wybór bardzo ubogi. W pensjonacie w Polsce śniadania są bardziej bogate. Brak owoców, bardzo mało owoców morza (były 2 razy w ciagu tygodnia), ogólnie 2-3 mięsa do wyboru... zwykle podobne obiady i kolacje... Obsługa sympatyczna, jednak goście z zewnątrz byli traktowani znacznie lepiej niż hotelowii. Często stoliki były rezerwowane dla osób spoza hotelu.. Basen niezbyt duży, czyszczony codziennie. Zbyt mało leżaków, część z nich jest zepsuta.. Co do rezydentki, umiała ona jedynie wciskać ludzią wycieczki. Na pomoc raczej nie było co liczyć...

1.0/6

Anna , Warszawa 08.09.2019

Rzenujące

NIE POLECAMY! Nie możemy zrozumieć, jak taka firma jak Rainbow może robić takie przekręty i sprzedawać miejsca na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu, które spełniają co najwyżej standard przydrożnego motelu. Jeden punkt za bardzo przyzwoity basen. Wszystkie pozostałe składowe wycieczki kiepskie, bardzo kiepskie lub żenujące. Podczas decydowania się na tę wycieczkę należy upewnić się, w jakim standardzie będzie pokój, ponieważ zakwaterowanie najczęściej jest nie do 4-gwiazdkowego hotelu, a do apartamentów, które nie mają żadnej gwiazdki. My byliśmy zakwaterowani w apartamentach Filitsa, które miały mieć standard economy dla 4 gwiazdkowego hotelu. Okazało się, że apartamenty nie mają nic wspólnego z hotelem, ani obsługi, ani jakości. Nie mogliśmy doprosić się, aby dostać koc, ponieważ właścicielka apartamentów uznała, że jest ciepło (we wrześniu w nocy bywa jednak już chłodno). Łazienka mała, prysznic bez zasłony, więc po każdej kąpieli cała łazienka jest zalana. Klimatyzacja to raczej nawiew powietrza. Malutki telewizor. Meble sprzed 40 lat. Lodówka tak głośna, że aby zasnąć musieliśmy wyłączać ją na noc. Widok na agregaty z hotelu, więc i tak ciężko mówić o ciszy nocnej. Sam hotel bardzo schludny, restauracja i miejsca przy basenie bardzo ładne, ale niestety jedzenie raczej średnie. Niewielki wybór, a to, co jest nie zawsze nadawało się do jedzenia (przesolone i jednocześnie kwaśne ziemniaki?!). I dlaczego hotel nad morzem musi posunąć się do serwowania paluszków rybnych z mrożonek?? Podsumowując, to była dla nas nauczka na przyszłość. NIE POLECAMY!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem