Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
691 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Wojtek 12.09.2021

Wrzesień 2021

Hotel czysty pokoje sprzątane ,wymiana ręczników co drugi dzień.Jedzenie smaczne w wystarczającej ilości.Napoje alkoholowe w allinclusive raczej słabej jakości.Rainbow jako organizator wszystko ok.Opieka rezydenta od przylotu do wylotu.Personel hotelu miły uśmiechnięty zawsze pomocny , mówiący po części po polsku.Miejscowość bez atrakcji z tawernami i sklepikami.Polecam osobom szukającym spokoju .Blisko plaży.Ciekawym świata polecam wycieczki fakultatywne:np Meteory, Skiatos .Wystarczająca ilość leżaków przy basenie .

6.0/6

Ola 03.08.2015

Wspaniały hotel z przesympatyczną Załogą :)

Ogromnym plusem hotelu jest jego Załoga, której przewodzi Pan Sakis - przesympatyczny Grek, o niespożytej energii, bardzo kontaktowy - rozmawiający także w j.polskim :). Kelnerzy/Barmani/Ratownik są wyjątkowo sympatyczni, czuć rodzinną atmosferę. Panie na recepcji uśmiechnięte, pomocne.Pokoje sprzątane często, a ręczniki zmieniane codzienne. Hotel składa się z kilku części - w głównym budynku pokoje są prze-pię-kne (standardem łapią się na wyższą notę niż 3*). Basen nie za mały, nie za duży - w sam raz. Jedzenie pyszne. Koniecznie trzeba spróbować musaki, tzatzików oraz... cebuli (nasza może się przy niej tylko schować). Nie wiem skąd wzięły się jakiekolwiek negatywne komentarze. San Panteleimon to miejsce, gdzie można dobrze zjeść, odpocząć i poznać wspaniałych ludzi, którzy są jego sercem i duszą :)... Nie jest wina hotelu, że znajduje się w miejscowości, gdzie po 4 dniach zaczyna już być trochę nudno, a i plaże oraz woda nie są tak piękne jak np. na Krecie.

6.0/6

Aleksander i Dorota, Gorzów Wielkopolski 22.10.2021

Wspaniały czas

Byliśmy na urlopie w ostatnim tygodniu września 2021 roku. Hotel jak na zdjęciach, czysty, jasny. Wspaniały pokój z dużym tarasem, chłodziarką i klimatyzacją. Jedzenie znakomite, potwierdzam , że na śniadania było zawsze to samo, ale dań było całe mnóstwo i każdego dnia można było próbować czegoś innego. Dania obiadowe i kolacyjne pyszne i różnorodne. Znakomita obsługa. Do niczego nie można się przyczepić. Wszyscy mili, uśmiechnięci, pomocni i ze sporą ilością pracujących tam osób można było porozumieć się w naszym rodzimym języku :)) Wspaniałe położenie hotelu, z jednej strony masyw Olimpu, z drugiej plaża i ciepłe morze. Sama miejscowość to malutka wioseczka i jest to miejsce dla szukających spokoju, obcowania z naturą i cichego wypoczynku. Raczej nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi, ale taki właśnie był nam potrzebny. Polecam Panią rezydent. Kontaktowa, z poczuciem humoru i bardzo pomocną. Byliśmy na 3 wycieczkach fakultatywnych. Każda inna i każda pozostawiła moc wrażeń. Nie ma potrzeby kupowania ich od razu w Polsce, spokojnie można się zapisać i zakupić je już na miejscu. Ale trzeba pamiętać o posiadaniu gotówki. Płaci się u Pani rezydent gotówką :) Spędzony tam tydzień był rewelacyjny, jesteśmy zachwyceni wszystkim i każdą spędzoną tam chwilą. Dorota I Aleksander.

6.0/6

Ewa, Knurów 11.11.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Dobry czas w klimacie siga siga

Świetny hotel, pokoje z widokiem na morze, blisko plaża, super jedzonko i obsługa, wszędzie blisko. 5 ***** to dla młodych ludzi pracujących tam w obsłudze. Na zero zasługuje właściciel lub manager hotelu, człowiek kontrolujący dosłownie wszystko, bardzo widoczny na miejscu. Pierwsze dni wita się głośnio i teatralnie z nowymi gośćmi z daleka, po tym czasie nie zwraca kompletnie uwagi na nich. W hotelu w dużej mierze obsługą była młodzież biorąca udział w programie Erasmus. Nie da się akceptować tego jak Pan zarządzający hotelem traktuje tych młodych ludzi, na oczach gości, jest do nich agresywny, szarpie, pogania, wyzywa, widać strach w obsłudze i to jest odczuwalne również u gości. Jeżeli tak ma wyglądać wykwalifikowanie pracownika to życzę temu managerowi spotkać w życiu samego siebie i bliżej poznać Poza tym ok.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem