Opinie klientów o Iliada/Odysea

4.2 /6
10 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

turysta 21.06.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Warto

Hotel miło mnie zaskoczył ,lokalnie to dwie gwiazdki ale hotel zasługuje na więcej jest wyremontowany i robi dobre wrażenie.Bardzo mili właściciele od razu reagujący na uwagi, świetny basen z hydromasarzem nie oblegany leżaki zawsze dostępne o każdej porze. Morze i plaża 3 min. spacerem , leżaki darmowe po pokazaniu wizytówki hotelu. Plaża z małą ilością kamieni co jest plusem na Santorini. Miejscowość czy raczej wioska spokojna i cicha nie jak w Kamari gdzie większy ruch i same kamienie na plaży. Duży plus dla Rainbow za rezydentkę : miła,pomocna,profesjonalna:)

5.5/6

Magdalena, Dopiewiec 30.06.2022

Pobyt w Illiadzie

Wybraliśmy hotel Illiada jako bazę wypadową podczas naszych rodzinnych wakacji, w sumie zarezerwowaliśmy 4 pokoje 2 osobowe. Wszyscy uczestnicy pozytywnie oceniają pobyt. Szczególne wrażenie zrobił na nas wysoki poziom czystości i pokoje bez "niedoróbek", co jest raczej rzadkością w przypadku greckich 3*. Super lokalizacja, w bliskiej odległości od piaszczystej plaży oraz wielu restauracji i barów. Hotel bez infrastruktury dla dzieci, na czym również nam zależało. Rewelacyjne baseny. Jedyny minus to brak czynnego jacuzzi podczas naszego pobytu.

3.5/6

Mirosława 09.07.2019

Bardzo średni

Hotel bardzo średni. W pokojach na parterze przy basenie karaluchy i niezbyt ładny zapach z kanalizacji, ale za to fajne tarasy. Właściciele, choć sympatyczni, nie bardzo się przejmują gośćmi. Całymi dniami nie było nikogo, bar przy basenie zamknięty, a jak otworzono go po skardze gości nie było osoby, która by go obsługiwała, no ale goście nie mogli już powiedzieć, że był zamknięty. Na szczęście basen na plus, choć parasole ciężko otworzyć, a jak już wcześniej napisałam obsługi ani śladu. Pokoje sprzątane nieregularnie, dwa razy sama wyrzucałam śmieci, a biorąc pod uwagę, że nie wrzuca się papieru do toalety było to konieczne. Do plaży 500 m, plaża kamienista, kiepskie zejście do morza, przydają się buty do wody. Na plaży leżaki płatne, chyba że się coś zamówi. Polecam restauracje Lolos, która jest w drodze na plażę.

2.0/6

Jakub 23.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Brak prywatności

Pokój był ciemny i brzydko pachniał z łazienki. Przed pokojem stolik i krzesła były na widoku wszystkich ludzi - więc tam też nie dało się siedzieć. Obsługa hotelu - w większości miła - chociaż w przypadku wycieczki z noclegiem zostaliśmy poproszeni o spakowanie się i wyniesienie bagażu (pod pozorem dokładnego sprzątniecia), jednak na pytanie wprost, czy planują nasz pokój wynająć komuś na tą noc, dostałem odpowiedź "it's none of your business". Cały kompleks na żywo wygląda na starszy i bardziej zniszczony niż na zdjęciach. Dużo ludzi na plażach (co jest plusem dla jednym i minusem dla innych). w Knajpach posiłek ok 10€ i we wszystkich to samo turystyczne greckie jedzenie, gdziekolwiek się nie usiądzie - w karcie jest to samo, przeciętnej jakości jedzenie. Plaże ładne, z ciemnym piaskiem, ale w większości starymi leżakami. Obsługa w restauracjach i na plażach miła.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem