Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel miło mnie zaskoczył ,lokalnie to dwie gwiazdki ale hotel zasługuje na więcej jest wyremontowany i robi dobre wrażenie.Bardzo mili właściciele od razu reagujący na uwagi, świetny basen z hydromasarzem nie oblegany leżaki zawsze dostępne o każdej porze. Morze i plaża 3 min. spacerem , leżaki darmowe po pokazaniu wizytówki hotelu. Plaża z małą ilością kamieni co jest plusem na Santorini. Miejscowość czy raczej wioska spokojna i cicha nie jak w Kamari gdzie większy ruch i same kamienie na plaży. Duży plus dla Rainbow za rezydentkę : miła,pomocna,profesjonalna:)
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy hotel Illiada jako bazę wypadową podczas naszych rodzinnych wakacji, w sumie zarezerwowaliśmy 4 pokoje 2 osobowe. Wszyscy uczestnicy pozytywnie oceniają pobyt. Szczególne wrażenie zrobił na nas wysoki poziom czystości i pokoje bez "niedoróbek", co jest raczej rzadkością w przypadku greckich 3*. Super lokalizacja, w bliskiej odległości od piaszczystej plaży oraz wielu restauracji i barów. Hotel bez infrastruktury dla dzieci, na czym również nam zależało. Rewelacyjne baseny. Jedyny minus to brak czynnego jacuzzi podczas naszego pobytu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo średni. W pokojach na parterze przy basenie karaluchy i niezbyt ładny zapach z kanalizacji, ale za to fajne tarasy. Właściciele, choć sympatyczni, nie bardzo się przejmują gośćmi. Całymi dniami nie było nikogo, bar przy basenie zamknięty, a jak otworzono go po skardze gości nie było osoby, która by go obsługiwała, no ale goście nie mogli już powiedzieć, że był zamknięty. Na szczęście basen na plus, choć parasole ciężko otworzyć, a jak już wcześniej napisałam obsługi ani śladu. Pokoje sprzątane nieregularnie, dwa razy sama wyrzucałam śmieci, a biorąc pod uwagę, że nie wrzuca się papieru do toalety było to konieczne. Do plaży 500 m, plaża kamienista, kiepskie zejście do morza, przydają się buty do wody. Na plaży leżaki płatne, chyba że się coś zamówi. Polecam restauracje Lolos, która jest w drodze na plażę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w maju 2025. Organizacja ze strony rainbow bardzo dobra. Hotel plusy: - lokalizacja: blisko plaży, 2 sklepy w okolicy i masa restauracji - w pokoju byl problem z elektrycznoscia, po kilku zgloszeniach problemu zmieniono nam pokój - śniadania ok, dało się coś wybrać Hotel minusy: - obsługa sprzatająca bardzo słaba, czasami tylko nowe ręczniki były kładzione na łózko bez zabierania starych, brak sprzątania, brak ścielenia łóżko nie mówiąc już o braku zmiany pościeli, trzeba się było prosić obsługi o papier toaletowy. - smród z odpływu - brak wi-fi w pokoju (tylko w lobby działało) - brudno - komary - kawa okropna na śniadaniu, nie da się wypić