Opinie o Abu Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(8 opinii)
Atrakcje dla dzieci
0.8
Obsługa hotelowa
3.9
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
2.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Narty

    Przemysław 01.03.2018

    Hotel super pokoje sprzątane codziennie pościel wymieniana 2razy w tygodniu nowa jedzenie super wino i cza cza robione przez gospodarza wyśmienite wyciąg 50m od hotelu do łącznika a pòżniej wszystkie trasy nasze Może to nie Austria ale każdy znajdzie coś dla siebie codziennie ratrakowane ceny na stokach przystępne a nawet tanio karnet to koszt około 70 euro posiłki od 10 lari kurs z 1 marca 100 euro 330 lari 100 dolarów 250 polecam wymianę na lotnisku w ośrodku o około 20 lari mniej preferują swoją walutę karty są akceptowane bez problemu a i jeszcze jedno zjazd na nartach pod drzwi hotelu.Jedyny minus tej wycieczki to transfer z lotniska do hotelu po 3 godz lotu 6_7 godz jazdy minibusem masakra tu rainbow się nie spisał tak naprawdę człowiek jest w podróży 14 godz

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Robert

    Robert, Warszawa 21.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Bardzo polecam Gudari na narty ale radzę wybrac inny hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Skromne wyżywienie. Modest food.

    Ireneusz, Wrocław 17.04.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Good location for skiing. Very far from the center of the village, no shops around. The food was limited. It was not enough for everybody. Modest menu. Dobra lokalizacja dla narciarzy, bardzo daleko od centrum wioski, brak sklepów w okolicy. Posiłki limitowane, trzeba było prosić o dodatkowe pomimo formy "szwedki bufet". Skrome menu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Tragedia

    Anna 17.04.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Wszystko w tym wyjeździe było nie tak - począwszy od organizacji transferu z lotniska, przez barzo niski standard hotelu, który jest na pustkowiu, a do najbliższego sklepu, żeby kupić cokolwiek są kilometry, bar w hotelu działający od przypadku do przypadku, fatalne i racjonowane wyżywienie po usytuowanie hotelu względem stoku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem