Opinie o Grand Gloria Hotel Batumi

Kategoria lokalna 5

4.6/6
(11 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
2.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Niezapomniane wakacje

    EWA ANNA, Zamosc 16.09.2022

    Podróż do Gruzji to wspaniała przygoda. Trochę męcząca, szczególności transport z Kutaisi do Batumi. Blisko 3 godziny w niezbyt komfortowym busie. Hotel spełnił nasze oczekiwania. Śniadania trochę odmienne od tych w zachodnich hotelach, ale wystarczające. Pokój czysty, sprzątany na życzenie. Obsługa uprzejma. Plaża w Batumi jest kamienista. Woda w morzu jest bardzo ciepła. W czasie naszego pobytu na przełomie sierpnia i września było bardzo dużo turystów. Trudno było znaleźć miejsce na plaży. Na szczęście hotel posiada bardzo przyjemny basen zewnętrzny więc korzystaliśmy z leżaków hotelowych i wpadaliśmy do morskiej wody popływać. W Batumi warto spacerować promenadą i podziwiać nowoczesne budowle, ale także odwiedzić miejsca z blokowiskami pokomunistycznymi.Fajnie zjeść świeżą rybę w porcie i koniecznie wejść do miejscowych restauracji ze wspaniałym jedzeniem gruzińskim.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Pobyt w Batumi.

    Piotr Krzysztof, Warszawa 03.08.2021

    Polecam ten hotel. Dobra lokalizacja, smaczne śniadanie, dwa baseny, siłownia, piękne duże pokoje. Polecam !

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zadowoleni 13-21.08.2024

    PIOTR, BARTOSZYCE 21.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wybraliśmy ten hotel na odpoczynek po objeździe i to był strzał w 10 . Wiele aspektów zdecydowało o wyborze tego hotelu, a m.in.; basen, taras i lokalizacja. Obsługa-bez zastrzeżeń pomimo jakiś tam drobiazgów. Czystość-bez zastrzeżeń. Śniadania- wszystko co potrzeba, glodni nie chodziliśmy. Basen -bez tłumów, czysty i wystarczająco duży. Lezaki darmowe. Są przebieralnie, toalety, prysznice i darmowe czyste ręczniki .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Udany pobyt z uwagami

    Janusz Andrzej, Zabrze 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Piękny hotel w bardzo dobrym miejscu. Wiele elementów upoważnia do klasyfikowania go na 5 gwiazdek, jednak jest kilka niedociągnięć w tej klasie hotelu. Restauracja bez zastrzeżeń jednak odbieranie talerzy i sprzątanie po klientach niestety pozostawia dużo do poprawy. Największym problemem jest sprzątanie w pokojach. Zestaw kosmetyków bardzo dobry jednak brak sprzątania nawet przez 2 dni jest nie do zaakceptowania. Trwale poplamiona wykładzina jest do wybaczenia ale pościel i ręczniki niestety nie. Płytki w brodziku brudne i odstraszają. Nawet w hotelach niższej klasy czystość jest na wyższym poziomie, a niestety zakłóca beztroski wypoczynek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem