4.7/6 (9 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.0/6
W lipcu odpoczywaliśmy w hotelu Aqua Batumi i chcieliśmy uprzedzić innych gości żeby uważali na swoje rzeczy które pozostawiają w pokoju. Podczas naszego pobytu z pokoju wyparowały 3 markowe koszulki polo . Kiedy zgłosiliśmy to administracji hotelu, zostaliśmy wyśmiani przez panią z recepcji, następnie pani powiedziała że ich pracownicy nie znają się na markach ubrań więc nie byli w stanie ocenić wartości skradzionych koszulek, a w konsekwencji ich zabrać. Później zostaliśmy zaproszeni do pokoju ochrony gdzie pan pokazywał nam monitoring w dniu po zniknięciu koszulek. Kiedy poprosiliśmy o pokazanie nagrania z dnia zniknięcia, Pan udawał że nie rozumie, a Pani która jest kierowniczką Pań sprzątających powiedziała że jej pracownicy nawet nie patrzą na obce rzeczy. Po tym jak zgłosiliśmy kradzież koszulek, w naszym pokoju nie było sprzątane przez 3 dni co odczytujemy jako odwet hotelu za zgłoszenie dotyczące koszulek. Drugie negatywne doświadczenie z tym hotelem miało miejsce kiedy chcieliśmy sobie zamówić śniadanie na wynos (suchy prowiant) ponieważ wyjeżdżaliśmy na wycieczkę o 6 rano, a Pani z recepcji powiedziała że niestety się nie uda ponieważ o czymś takim trzeba informować dwie doby przed planowanym wyjazdem. Trzecie negatywne wspomnienie miało miejsce na dwa dni przed wyjazdem do kraju, kiedy o 7 rano obudziła nas powódź w łazience, która szybko rozprzestrzeniła się również na pokój. Awarii uległ zawór doprowadzający wodę do pralki i woda wydobywająca się pod wysokim ciśnieniem, zalała łazienkę, pokój i część naszych rzeczy. Kiedy pobiegłam na recepcję zgłosić problem to Pani powiedziała że mamy czekać, aż ktoś przyjdzie. My w tym czasie spakowaliśmy wszystkie swoje rzeczy i złożyliśmy je na łóżku (tam były bezpieczne przed zalaniem). Po około 20 min przyszedł mężczyzna (w tym czasie woda pod wysokim ciśnieniem oczywiście cały czas zalewała pokój i łazienkę) i zakręcił zawór, ale brud i woda była pozostały w pokoju. W ciągu dnia chodziliśmy do recepcji prosząc o posprzątanie pokoju 4 razy, ale za każdym razem dostawaliśmy odpowiedź, że zaraz ktoś przyjdzie (ale oczywiście nikt nie przychodził). Aż wreszcie pokój był posprzątany dopiero po godzinie 17. Śniadania były dość monotonne i często występowały braki w jedzeniu (szczególnie gdy nagle zjawiały się duże grupy turystów - nie było to zjawisko codzienne). Nie polecam tego hotelu. Nigdy tam nie wrócimy. Ponadto: - hotel bardzo blisko plaży, wystarczy przejść przez ulicę - na plaży możliwość wypożyczenia leżaków - hotel blisko lotniska - można z bliska podziwiać lądujące i startujące samoloty - blisko hotelu sklep spożywczy - do centrum Batumi, z hotelu można dostać się Boltem lub spacerem przez bardzo ładną i długą promenadę Ogólnie polecam wyjazd do Gruzji, zwiedzanie Batumi oraz innych atrakcji w tym kraju, nie polecam natomiast tego hotelu.