Opinie klientów o Ire Palace

4.8 /6
20 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.1
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Maria, --- 22.06.2022

Plusy dodatnie i plusy ujemne

Na wieeelki plus zasługuje lokalizacja hotelu, całodobowa recepcja, ogólny wystrój hotelu. Kuleją małe rzeczy, które mogą denerwować. Standard moim zdaniem naprawdę dobry, jedynie mieliśmy problem z czajnikiem, o który nie mogliśmy się doprosić przez dwa dni, bo jedyny wolny był popsuty, ale wystarczyło zagadać o niego 3 dni z rzędu. Śniadania w hotelu średnie, jako wegetarianka musiałam się trochę nagimnastykować, ale nie przyjechałam tam w końcu objadać się śniadaniem :P. Niestety ostatniego dnia nie dostaliśmy śniadania na transfer przed wylotem, ale po szybkiej reakcji rezydentki Aleksandry (super osoba!) udało się zjeść w innym miejscu.

4.5/6

Jerzy, KIELCE 27.08.2021

Ogólnie dobrze ;)

Największym atutem było położenie - blisko Starego Miasta ,ale i do Bulwaru nie za daleko.Sniadania jak to w Covidzie podawane zza szyby,mało urozmaicone ( kawa tylko rozpuszczalna , z owoców tylko arbuz i czasem malon)- w zasadzie codziennie to samo - choc w dowolnych ilościach.

4.5/6

Karol Jakub, ELBLĄG 14.07.2022

Polecam

Pokój duży , przestronny z balkonem i widokiem na Batumi.

4.5/6

Roman, Kraków 24.06.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Hotel "Ire Palace " w Batumi

Oficjalna kategoria tego hotelu to 4 gwiazdki...I była by to prawda gdyby....Ale zaczne od początku... Hotel usytuowany w samym "sercu" Batumi , w odległosdci około 8-9 km. od lotniska...Posiada 7 pięter-(jedna winda), na każdym znajduje się 5 pokoi ( trzy kategorie-"Ekonomik"-bez balkonu, "Standard"i "De Lux" z balkonami-te najładniejsze i zarazem najdroższe)..Na 8 pietrze czyli jego dachu znajduje sie taras z restauracją ale czynną dopiero od 15 lipca..Recepcjoniści to bardzo młodzi ludzie w wieku około 20-25 lat, mówiący językiem angielzkim i rosyjskim..Bardzo mili, uśmiechnięci i niezwykle uczynni..Pokoje przestrzenne, codzienne solidnie i w tych samych godzinach ( ok.13:00-13:30 )sprzatane, wygodne szerokie łoże,TV z kanałami międzynarodowymi ( brak polskiego), lodówką , telefonem i klimatyzacja..W łazience kabina, codzienne uzupełnianie środków do mycia i kapieli, nowe pantofle, szlafroki, codzienna wymiana ręczników jak równiez dokładane butelki 0,5 l. niegazowana wodą mineralną, saszetkami kawy rozpuszczalnej,herbaty i cukru..Na stanie oczywiście czajnik..Balkon..W całym hotelu czysto i pachnąco.. No i własnie...Restauracja..Bylismy ( 4 osoby) w tym hotelu przez 2 tygodnie..W cenie pobytu było śniadanie..I dzięki opatrzności nie wykupilismy obiadokolacji..Przez cały okres pobytu śniadania w formie bardzo skromnego bufetu były dosłownie takie same..3 rodzaje nędznej wędliny,letnie parówki,kostki białego sera,marmolady,gotowane jajka,musle do zimnego mleka,pieczywo..Z deserów owoce - wisnie,arbuz oraz morele..Dwa rodzaje soków,woda z cytryną,kawa rozpuszczalna i herbata..I być może n ie było by tak zle gdyby nie personel restauracji w niezmiennym 3 osobowym składzie- 3 dziewczyny w wieku 18-22 lata..Chodziły naburmuszone,ze, bez usmiechu,powolne,opieszałe..Trzeba było kilka razy prosic o uzupelnienie kawy,napio,podanie sztućców,zmiany nakrycia...Nie sprzątały zużytych tależy ze stołów mimo,ze sie im pokazywało i przechodziły obok nich z "pustymi" rękoma..Musze to napisać...Bardzo dużo podruzuję, byłem już w ponad 40-tu krajach na wszystkich kontynentach..W grudniu ub. roku w Tajlandii,Kambodży i Wietnamie..Kelnerki te powinny tam jechać po naukę..A może nie one, a ich meneger..Nie wspomnę o innych bardziej od w/w cywilizowanych krajach..Ich zachowanie obniża kategorie tego hotelu..Szkoda, że nie ma możliwości zarezerwowania go bez wyżywienia....Należy dodać,że przy hotelu, od ulicy, znajduje się sklep ogólno spożywczy typu "Lewiatan" będący częścią tego obiektu..Jest w nim dosłownie wszystko-ceny przyzwoite-czynny całą dobę...Reasumując...Pomimo wszystko polecam ten hotel ze względu na usytuowanie,czystość i przemiłych , niezwykle uczynnych recepcjonistów...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem