Opinie klientów o Ire Palace

4.7 /6
22 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Roman, Kraków 24.06.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Hotel "Ire Palace " w Batumi

Oficjalna kategoria tego hotelu to 4 gwiazdki...I była by to prawda gdyby....Ale zaczne od początku... Hotel usytuowany w samym "sercu" Batumi , w odległosdci około 8-9 km. od lotniska...Posiada 7 pięter-(jedna winda), na każdym znajduje się 5 pokoi ( trzy kategorie-"Ekonomik"-bez balkonu, "Standard"i "De Lux" z balkonami-te najładniejsze i zarazem najdroższe)..Na 8 pietrze czyli jego dachu znajduje sie taras z restauracją ale czynną dopiero od 15 lipca..Recepcjoniści to bardzo młodzi ludzie w wieku około 20-25 lat, mówiący językiem angielzkim i rosyjskim..Bardzo mili, uśmiechnięci i niezwykle uczynni..Pokoje przestrzenne, codzienne solidnie i w tych samych godzinach ( ok.13:00-13:30 )sprzatane, wygodne szerokie łoże,TV z kanałami międzynarodowymi ( brak polskiego), lodówką , telefonem i klimatyzacja..W łazience kabina, codzienne uzupełnianie środków do mycia i kapieli, nowe pantofle, szlafroki, codzienna wymiana ręczników jak równiez dokładane butelki 0,5 l. niegazowana wodą mineralną, saszetkami kawy rozpuszczalnej,herbaty i cukru..Na stanie oczywiście czajnik..Balkon..W całym hotelu czysto i pachnąco.. No i własnie...Restauracja..Bylismy ( 4 osoby) w tym hotelu przez 2 tygodnie..W cenie pobytu było śniadanie..I dzięki opatrzności nie wykupilismy obiadokolacji..Przez cały okres pobytu śniadania w formie bardzo skromnego bufetu były dosłownie takie same..3 rodzaje nędznej wędliny,letnie parówki,kostki białego sera,marmolady,gotowane jajka,musle do zimnego mleka,pieczywo..Z deserów owoce - wisnie,arbuz oraz morele..Dwa rodzaje soków,woda z cytryną,kawa rozpuszczalna i herbata..I być może n ie było by tak zle gdyby nie personel restauracji w niezmiennym 3 osobowym składzie- 3 dziewczyny w wieku 18-22 lata..Chodziły naburmuszone,ze, bez usmiechu,powolne,opieszałe..Trzeba było kilka razy prosic o uzupelnienie kawy,napio,podanie sztućców,zmiany nakrycia...Nie sprzątały zużytych tależy ze stołów mimo,ze sie im pokazywało i przechodziły obok nich z "pustymi" rękoma..Musze to napisać...Bardzo dużo podruzuję, byłem już w ponad 40-tu krajach na wszystkich kontynentach..W grudniu ub. roku w Tajlandii,Kambodży i Wietnamie..Kelnerki te powinny tam jechać po naukę..A może nie one, a ich meneger..Nie wspomnę o innych bardziej od w/w cywilizowanych krajach..Ich zachowanie obniża kategorie tego hotelu..Szkoda, że nie ma możliwości zarezerwowania go bez wyżywienia....Należy dodać,że przy hotelu, od ulicy, znajduje się sklep ogólno spożywczy typu "Lewiatan" będący częścią tego obiektu..Jest w nim dosłownie wszystko-ceny przyzwoite-czynny całą dobę...Reasumując...Pomimo wszystko polecam ten hotel ze względu na usytuowanie,czystość i przemiłych , niezwykle uczynnych recepcjonistów...

4.0/6

M, Warszawa 04.08.2018

4 gwiazdki w kategorii lokalnej

Pobyt w okresie od 27 lipca do 3 sierpnia uznaję za udany w tym hotelu,ale sa minusy:śniadania nie są smaczne(okropny chleb,wędliny,parówki,chleb tostowy,ale brak tostera itd.)Obsługa stołówki chodzi naburmuszona.Śniadania są w godz.8-11.Polecam przychodzić z samego rana,ponieważ później jest tłok i brakuje wielu rzeczy(zarówno jedzenia jak i talerzy). Plusy:położenie hotelu,wielkość pokoju,wielkość łazienki,wydajna klimatyzacja.Na 7 dni pobytu pokój mieliśmy sprzątnięty dwa razy. W recepcji mówią po rosyjsku i trochę po angielsku. Na ostatnim piętrze taras z restauracją.

4.0/6

JOANNA, Gdynia 22.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Batumi

Hotel raczej na 3 gwiazdki, brak basenu, monotonne śniadania. Dobra lokalizacja.

3.0/6

Beata, Kraków 21.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Batumi na tak, hotel okropny.

Urocza starówka Batumi jak i nowa cześć bardzo na tak, pyszne jedzenie, przystępne ceny, ale hotel to porażka, brak wolnych stolików przy śniadaniu których było tylko kilka na 8-piętrowy hotel, powiedziano mi trzeba czekać a co jak mam umówiony wyjazd ???, kilku krotnie zabrakło ciepłej wody, trzeba było iść do recepcji i czekać na interwencję, ale najgorsze nastąpiło jak przestała działać winda, po całym dniu zwiedzania w upale trzeba było iść schodami na 7 piętro, zero przeprosin itp. Cztery gwiazdki to kpina maksymalnie dwie, że też Rainbow ma coś takiego w ofercie w opisie powinno być uwzględnione że hotel ma dużo niższy standard, jestem bardzo rozczarowana.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem