Kategoria lokalna 4
5.0/6
5,0
Agata, Kielce - 23.07.2014
5/5 uznało opinię za pomocną
5.0/6
hotel przyjazny dla osób niepełnosprawnych, z dobrym wyżywieniem. Obsługa w recepcji mało przyjazna dla gości, materiały o hotelu w trybie rozkazujacym
DARIUSZ, ŁÓDŹ - 13.09.2019
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Duży hotel, zdecydowanym plusem jest położenie hotelu w 1. linii brzegowej. Pokoje dość duże, czyste, standard dobry. Jedzenie różnorodne, niektóre pozycje lepsze, niektóre gorsze.
Lidia, Łódź - 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Szukałam dobrego hotelu tuż przy plaży i znalazłam! Polecam szczerze tym, którzy chcą spędzić czas w dobrych warunkach tuż przy morzu :) Hotel duży, dość tłoczno. Przeważają Hiszpanie. Czesi i Polacy w mniejszości. Plusy: - hotel naprawdę czysty! To był dla mnie priorytet. Pokoje sprzątane codziennie, codziennie wymieniana pościel i ręczniki. - Teren hotelu zadbany - co dzień rano sprzątane baseny, myte płytki dookoła basenów, czyste restauracje - bardzo sprawna obsługa - czapki z głów dla kelnerów, sprzątaczek i kucharzy - pracują naprawdę ciężko i zawsze z uśmiechem do każdego - szeroka piękna plaża, która była prawie pusta - długa promenada do spacerów - bogate menu obiadowe i kolacji, dużo owoców morza - ciepła i czysta woda w basenach. Bardzo dobra obsługa ratowników Minusy: - fatalne śniadania - co dzień to samo. Pieczywo z długim terminem ważności, paskudne parówki, sztuczne wędliny. Okropna kawa rozpuszczalna z termosu. Nie da się jej pić. Kto je śniadanie po 10-tej będzie miał okazję złapać dobrą kawę z expresu z baru przy basenie. Jeśli przymknie się oko na śniadania, to cała oferta jest OK. All inclusive bogate - przywieziecie na pewno dodatkowe kilogramy :) Obsługa Rainbow bardzo dobra i sprawna. Na lotnisku czekały klimatyzowane autokary. Po 40 minutach byliśmy w Hotelu. Tam zameldowanie odbyło się błyskawicznie.
Aga - 26.07.2019
1/1 uznało opinię za pomocną