Opinie klientów o Mediterraneo Bay Hotel & Resort

4.8 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Agnieszka, Gliwice 13.09.2019

Wakacje z rodziną

Spędziłam wraz z rodziną w hotelu tydzień i uważam, że 4,5 gwiazdki (widniejące w katalogu Rainbow) to zdecydowanie za dużo. Osobiście dałabym hotelowi 3 gwiazdki. Hotel zdecydowanie nastawiony na rodziny z dziećmi, udogonień dla dzieci jest bardzo dużo, jednak tym samym obiekt jest przepełniony ludźmi. Dosłownie "przeładowany". Widać, że "idą na ilość", na basenie leżak przy leżaku, na windę trzeba sporo czekać (oczywiście zdrowiej schodami, tylko nie wiem, co powie na to kręgoslup, gdy dźwigamy wózek z dzieckiem z 4 piętra). Kolejki dosłownie wszędzie. I to nie kilka, tylko przynajmniej kilkanaście osób w kolejkach. Kolejki do obiadu i kolacji - kilkadziesiąt osób minimum. Obsługa hotelu mówi tylko w jezyku hiszpańskim, poza nielicznymi (naprawdę nielicznymi) wyjątkami. Angielski nie jest mile widziany. Z resztą hotel zdecydowanie nastawiony na Hiszpanów (90% gości), reszta to głównie Anglicy, mało Polaków. Animacje są liczne i raczej zachęcające, choć ja nie korzystam, więc nie mogę wiele o tym powiedzieć. Mąż grał w piłkę wodną, bawił się doskonale. W pokoju nie ma płynu pod prysznic (co w hotelach 4* jest standardem), ręczniki wymieniane codziennie, oczywiście, jeśli się chce. Pokój bardzo duży, fajny, z dużą szafą i sporym łózkiem (łóżeczko dla dziecka też, oczywiście, było), sprzątnięty, ale niezbyt dokładnie, właściwie tylko pościelone łóżka. Mąż miał niewielki wypadek i leciała mu z ręki krew - niestety w nocy trochę tej krwi się pojawiło na pościeli - do końca pobytu ta pościel nie została zmieniona, nie było to dla nas zbyt komfortowe. Jedzenie dobre, zróżnicowane, ale właściwie też na poziomie mocnych 3*, zdecydowanie nie 4,5*. Niektóre mięsa i ryby robione na świeżo, jednak trzeba się znów liczyć ze sporą kolejką, min. 15 minut czekania. Dziwny sposób zamawiania napojów all inc. - przy wejściu na jadalnię trzeba pokazać kartę i zdecydować się na picie, choć nie wiemy jeszcze, co jest serwowane danego dnia do zjedzenia. Ryba z czerwonym winem jest dość średnia :) ale sama ryba bardzo dobra :) Kartę trzeba mieć zawsze ze sobą, by cokolwiek, gdziekolwiek zamówić, pasek nie wystarcza. W hotelowym lobby dość mocno śmierdzi z toalet :( Baseny czyszczone - widać popołudniu osoby sprzątające i uzdatniające wodę, jednak ich (basenów) otoczenie już nie jest tak idealne, jakby się oczekiwało - urwane kafelki, niezbyt czyste ujścia wody, okolice basenu. Jak wspomniałam basen bardzo przeładowany ludźmi, trudno chdzi sięmiędzy leżakami. Do tego wszystkie są zajęte ręcznikami o 8:00 (mimo, że wszędzie wiszą informacje, by tego nie robić i że obsługa będzie te ręczniki zabierać - no, nie zabiera). Toalety w okolicach basenu są odnowine, ale niezbyt często sprzątane. Fajne atrakcje (zjeżdżalnie i baseny) dla dzieci. Kilka zjeżdżalni dla dorosłych, też na duży plus. Drinki raczej słabe (w porównaniu do Aldemar na Krecie lub Coral Beach na Cyprze), to oceniłabym je na 2+. Plaża bardzo szeroka, ale raczej to małe kamyki (żwir dość ostry) niż piasek. Morze zawsze na + :) Leżaki na plaży (dla pokoju Junior Suite) w cenie - pan od leżaków, a właściwie materacy, był w swojej "budce" tylko w godzinach 10-14, później nie można już było dostać materaca do leżenia. Na plaży ratownik.

4.0/6

Radosław, Warszawa 03.01.2015

Średni hotel, rewelacyjny basen.

Hotel na trzy, a nie cztery gwiazdki. W części w której mieszkaliśmy przydałby się mały remont. Nasz pokój był ok, ale znajomi już tak dobrze nie trafili. Na czystość nie można narzekać. Pomimo, że nie płaciliśmy za widok na morze otrzymaliśmy pokój z bocznym widokiem (rewelacja). Atutem hotelu jest piękny basen z wieloma atrakcjami dla dzieciaków oraz bezpośrednie sąsiedztwo z plażą. Cicha okolica. Do Roquetas de Mar 15-20 minut spaceru. Bardzo ładna promenada. Ścieżki rowerowe + wypożyczalnia rowerów przy hotelu. Szybki transfer z lotniska w Almerii (proponuję nie wybierać lotu do Malagi). Jedzenie bardzo urozmaicone, rewelacyjne. Duży wybór owoców morza. Minimum to trzy, cztery rodzaje ryb smażonych w live cooking na obiad, kolację. Odrębny bar dla dzieci. Pyszna pizza. Od czasy do czasu kolacje tematyczne: meksykańska, hiszpańska itp. Jeden minus to grill bar pomiędzy posiłkami. Nie polecam ze względu na warunki w których przygotowywane są posiłki. Rewelacyjny basen. Zjeżdżalnia w formie wozu strażackiego dla mniejszych dzieci oraz trzy duże zjeżdżalnie dla młodzieży i dorosłych. Woda czysta, ciepła. O leżaki we wrześniu nie trzeba walczyć. Plaża - bardzo szeroka. O miejsce do wypoczynku nie trudno ;) Zabierzcie ze sobą koniecznie buty do pływania oraz koc podszyty folią - przydadzą się. Plaża to nie piasek, a drobne, ostre kamyczki które bardzo mocno się nagrzewają. Warto zadbać też o swój parasol. Można oczywiście skorzystać z tych płatnych na plaży, ale są one oddalone od wody więc z dzieckiem raczej odpada (polecam zdjęcia).

4.0/6

Jolanta, --- 08.10.2019

Urlop dla nie wymagających

Hotel swój czas świetności ma już za sobą, ale jest czysto, jedzenie bardzo dobre. Plaża nie spełniła naszych oczekiwań, jest długa ale żwirkowa.

4.0/6

Ewa, Łódź 05.08.2014

ocena średnia

pobyt ogólnie udany
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem