Opinie o Playacapricho

5.3/6 (141 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
141 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Playacapricho - wyżywienie ALL

    Hotel wygląda ładniej na zdjęciach niż w rzeczywistości. Mieliśmy pokoje w starszej części hotelu- od strony ulicy, ale nie po to wyjechaliśmy aby w nim siedzieć. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Nie polecam osobom z alergiami pokarmowymi typu celiakia. Dwa pierwsze dni rewolucje żołądkowo-jelitowe, później dania zamawiane z posiłku na posiłek a czas oczekiwania na 2 bułeczki bez glutenu to 40-50 minut masakra, rodzina już najedzona a ja dalej w oczekiwaniu na swój posiłek - jedno wielkie nieporozumienie może jak ktoś nie ma takiej przypadłości to ciężko mu zrozumieć innego człowieka. Zarówo w restauracji jak i w barach dobre alkohole i soki. Świetna kawa zarówno ta przy śniadaniu jak i w barze. Blisko do plaży.

    Milena, Boża Wola - 28.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Urlop

    Nieudany urlop, masakrycznie położony pokój !

    Maria, Poznań - 13.10.2017  | Termin pobytu: wrzesień 2017

    52/69 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    4* dla tego hotelu to pomyłka

    Hotel bardzo stary i dość mocno zaniedbany max 2 gwiazdki.Pokoje minimalistyczne co dziennie sprzątane, poduszki jak napompowane powietrzem. Baseny duże brudne leżaki których raczej nigdy nie brakowało. Dość często nieprzyjemny zapach w okolicach basenu. Jedzenie średnie i bardzo monotonne, spore kolejki w restauracji. Wszystko z czego korzystasz w hotelu musisz potwierdzic kartą od drzwi pokoju, jest to bardzo uciążliwe z właszcza w porze obiadu i kolacji kiedy czekasz aż ktoś z obsługi podejdzie zapyta czego się napijesz weźmie twoją kartę i po jakimś czasie wróci z twoim zamówieniem. Animacje dla dzieci 20-30 minut co dziennie 4 te same piosenki. Bardzo dobre położenie hotelu

    Karol - 31.07.2022

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Katastrofa

    Obsługa fatalna, brak szacunku do klienta, nie mówią w większości po angielsku.Pokoje stare i zniszczone. Jedzenie wciąż takie same i niedobre. Kelnerzy oszukują na all inclusive, kazali nam płacić za lody I chipsy. Prawie nic w tym all inclusive nie było, a za sam all inclusive zapłaciłam 4000 zł. Animatorzy mówiącY tylko w języku hiszpańskim, udawający że nie widzą naszych dzieci. Raz Pani rozdawała baloniki na basenie, moje dziecko podbiegło i wyciągnęło rączki, pomimo to nie dostało. Najgorsze j najdroższe wakacje w życiu.

    Anna, Szczecin - 27.08.2021

    10/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem