Opinie o Don Juan Tossa

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(16 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Pobyt w hotelu na przełomie września i października 2023

    Mariusz, Blachownia 18.10.2023

    Hotel spełnia wymagania stawiane w trakcie rezerwacji Obsługa hotelowa : bardzo pomocna, szczególna korzyść jedna z Pań w recepcji mówi po polsku. Pokój do przechowywania bagażu zamykany na klucz - bez uwag. Pokój : czysty, sprzątany regularnie, brak jakichkolwiek problemów z serwisem sprzątającym a nawet pomoc w drobnych sprawach. Usytuowanie pokoju można ustalać indywidualnie w czasie poza wysokim sezonem. Basen : super, brak negatywnych uwag. Sport i rozrywka : nie korzystaliśmy, ale możliwości są : codzienne wieczorki z d-dżejem z ciekawą choć chwilami monotonną ofertą muzyczną ( nie przeciągające się do późnych godzin nocnych - to na plus ), do dyspozycji kort tenisowy i kąciki dla dzieci. Wyżywienie : wybór menu na stołówce duży, bez zastrzeżeń, na plus - serwisy kawowe przy śniadaniu ( małe kolejki lub ich brak, co w innych hotelach jest sporym problemem ), na lekki minus przy obiadokolacji - kolejki do przygotowywanych na miejscu potraw, głównie z owoców morza, poza tym tace z gotowymi potrawami uzupełniane regularnie. Usytuowanie ( położenie ) : fantastyczne, blisko morza, plaż i centrum miejscowości, gdzie bez problemu w zasięgu paru kroków jest praktycznie wszystko - od marketów, bankomatów, punktów informacji turystycznej a przede wszystkim restauracji no i zabytków. Okolica : oferuje fantastyczne szlaki piesze zlokalizowane głównie od strony Barcelony ( południowej ), od strony północnej też, ale to już wyzwanie dla osób niemających lęku wysokości albo wzdłuż ruchliwej, krętej ulicy. Bardzo dobra i tania komunikacja autobusowa z okolicznymi miejscowościami - szczególnie z Barceloną i Gironą ( poprzez Llossa de Mar ). Wypożyczenie samochodu możliwe ( Llossa de Mar ) ale nie próbowaliśmy, bo w samym Tossa de Mar hotel nic nie proponuje, choć takowe punkty na mieście istnieją. Poza tym nie wiemy gdzie można by było odstawić auto po wypożyczeniu, bo przy hotelu jest to praktycznie niewykonalne. Rezydent : spotkanie powitalne o.k., jednak dyżury tylko pod telefonem ( stałych dyżurów w hotelu brak ). Informacja o godz. powrotu i miejscu spotkania tylko na telefon - w formie s-ms. Stanowisko Rainbow w hotelu to niestety porażka, żadnej informacji z której można sensownie skorzystać. W porównaniu z poprzednimi latami to krok wstecz. Rezydentki, które nas obsługiwały w hotelu i w trakcie wycieczki fakultatywnej do Barcelony bardzo miłe i pomocne.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    bardzo dobra opinia o hotelu

    Wiesław, Nowiny 24.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Miejsce pobytu znakomite. Piękne krajobrazy, śliczne stare maisto, wypełnione kawiarenkami, tawernami. Super.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wypoczynek Hiszpania

    Wojciech 11.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Jedyny minus to pokój od strony ulicy i rano hałas służb miejskich ale do przeżycia ogólnie bardzo polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pobyt w Tossa de mar

    Bożena, Dąbrowa Górnicza 28.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Urokliwe miasteczko, pełne romantycznych uliczek i cudownie podświetlanej fortyfikacji obronnej na wzgórzu. Pobyt w maju - pogoda europejska, jeden dzień deszczowy. Plaża żwirkowo- piaszczysta, czysta - zalecam buty do pływania. Pobyt udany jednakże wycieczka do Barcelony powinna być przeorganizowana ( "zaliczenie" wypisanych w ofercie atrakcji to jeszcze nie wszystko).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hiszpania jak malowana

    Edward, Dęblin 13.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel dobrze usytuowany. Wątpliwości budzi bardzo monotonne wyżywienie. Praktycznie każdego dnia to samo.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Hotel zorientowany na rosyjskojęzycznych klientów

    Piotr, Toruń 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pobyt 7 dniowy po wycieczce objazdowej dwie osoby + śniadania i obiadokolacje Hotel oceniłbym na słabe *** Plusy blisko do plaży głównej, w recepcji dwie osoby ze znajomością języka polskiego kelnerka ze znajomością języka polskiego miła i kompetentna wbrew zapowiedziom, lodówka bez minibarku -co stwarzało możliwość chłodzenia napojów wi-fi w pokoju Minusy Nie ostrzeżono nas o tym, że w hotelu będą wypoczywać rosyjskojęzyczni turyści (znam język rosyjski i ukraiński)- prawdopodobnie będę pisał reklamację. Posiłki jeżeli się spóźnicie to będziecie czekać na wolny stolik - pierwszy raz mam z takim zwyczajem do czynienia Śniadanie codziennie takie same, sztuczne soki (piliśmy wodę z cytryną), kawa nie do wypicia wędliny z dolnej półki -sery podobnie, parowki niezjadliwe, pomidory jak z biedronki bez smaku i zapachu, oliwki najgorszy sort jajecznica zimna, kiełbaski podobnie, jajko sadzone w większości z nieściętym białkiem Obiadokolacje: dania przyrządzane na bieżąco ryby gatunkowo niezłe ale kucharz nie potrafił ich upiec (ryby wysuszone- przeciągnięte na patelni) podobnie jak mięso (niezjadliwa podeszwa). Dania mięsne i owoce morza letnie podobnie frytki ziemniaki i ryż. Win nie radzę zamawiać (piliśmy białe i czerwone). Pokój przechylił szalę goryczy a zwłaszcza widok z balkonu na inne balkony (ok 10 m.) i na zagloniony dach udekorowany petami, resztkami jedzenia i innymi śmieciami. Pokój mały bez miejsca na składowanie walizek. Pokój położny nad salą gdzie odbywały się animacje, do tego dochodziły dość uporczywe hałasy z kuchni. Szkoda, że w tak wspaniałej miejscowości jaką jest Tossa de Mar wynajęliśmy fatalny hotel. Rezydent spóźnił się ok 35 min. na tzw. powitalną rozmowę, którą zaplanowano po dwóch dniach od zakwaterowania na godz. 12:00

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem