Opinie o Fergus Montemar

Kategoria lokalna: 3

4.8/6
(14 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.7
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel na czwórkę

    JAKUB 10.10.2016

    Pomimo 3 gwiazdek hotel sprawia lepsze wrażenie. Idealne miejsce na bazę do wypoczynku po intensywnym zwiedzaniu. Atutem hotelu jest czystość i dobre jedzenie. Sama okolica, w jakim znajduje się budynek jest spokojna. Dość niedaleko jest plaża, stacja pociągowa oraz sklepy (Carrefour, Aldi, Lidl). Sama Pineda De Mar jest malutka miejscowością. Nie jest ona tak mocno nastawiona na turystykę jak okoliczna Calella czy Lloret de Mar. Wyjątkiem jest bardzo klimatyczny targ, który odbywa się w piątki na ulicy głównej. Dobrze, że bardzo blisko hotelu jest do stacji kolejki i z stamtąd można dojechać w 1h do Barcelony czy do innych miejscowości. Basenu i leżaków nie sprawdzałem. Widziałem że z dostępnością nie było problemu ale to okres września... pewnie w lipcu lub sierpniu to inaczej wygląda. Obsługa w recepcji zawsze gotowa do pomocy i zna język angielski na bardzo dobrym poziomie. Mimo wszystko hotel polecam. Może nie typowo w okresie wakacyjnym, ale na wrzesień jak znalazł.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel Fergus Montemar

    Kasia 18.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    Wykupiliśmy ofertę do hotelu Fergus Montemar 3* w ramach last minute. Pani zapewniała, że hotel to "silne trzy gwiazdki". Uważamy, że po prostu to są trzy gwiazdki - ani mniej, ani więcej. Hotel posiada mały basen, a co za tym idzie dostepnych jest mało leżaków. W "godzinach szczytu" nie było szans, by z nich skorzystać. W hotelu napoje wydawane są "na kartkę". Biorąc napój trzeba oddać kartę, co zmusza do oddania szklanki do baru. Przy oddawaniu szklanki oddają kartkę. All Incl do 23:00 i ani minuty krócej, czy dłużej ;-) Hotel pobiera opłatę "klimatyczną" 0,5 euro/os/dzień i 5 euro/os depozytu za opaskę all incl. Przy wylocie można wybrać, czy oddaje się opaskę i zwracają 5 euro, czy też zostawia się opaskę do wylotu i nie prosi o zwrot opłaty. Spotkałam się z tym pierwszy raz. Niestety hotel Fergus Montemar nie jest na tyle ceniony przez Rainbow, by podjeżdżać po swoich klientów. W ramach wycieczek musieliśmy zawsze szukać miejsca zbiórki. Jedyną wskazówką było "przy dworcu kolejowym", co oznaczało naprawdę kilka różnych opcji. Inni zabierani byli spod głównego wejścia hotelu, a my niestety musieliśmy dreptać sami na miejsce zbiórki. Hiszpanie rzadko znają angielski, więc też jakiekolwiek zapytania miejscowych kończyły się fiaskiem. Byliśmy w Water World i w Barcelonie (wersja z fontannami). Aquapark porażka o tyle, że kolejki do zjeżdżali w tym okresie to 30-60min. Są tylko dwie godziny wyjazdu (9 lub 11) i tym samym dwie godziny powrotu darmowego busika (16 lub 18). To za mało czasu na tak ogromny aquapark i długość kolejek. Dodatkowo trzeba tam płacić za szafki (5 euro) i depozyt za numerek (3 euro). Depozyt jest zwrotny - do wyboru 3 euro lub koszulka z Water World. Barcelona "na szybko" dość ciekawa. Nie żałujemy decyzji, Pani Dorota ciekawie opowiadała. Warto na nią pojechać ze względu na transport - nie trzeba go organizować samemu, co w Barcelonie jest dośc ciężkie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2016

    Marta Kubeczek 31.07.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Niestety nasza ocena to 3,5. Wszystko dałoby się znieść tylko nie to czekanie na pokój i transfer. W hotelu pojawiasz się na godzine 8 i do 14.00 czekasz na pokój a o 11 możesz zacząć swoje all inclusive. W ostatni dzień wymeldowujesz się o 10.00 a o około 21.00 pojawia się transfer na lotnisko. Jest niby ogólnodostępny prysznic, ale jest dość obleśny. All inclusive - dzięki Bogu - można wydłużyć (po prostu nie zwrócą ci 5 euro depozytu). Biuro podróży powinno pomyśleć nad skróceniem czasu oczekiwania na pokój i transfer. Szkoda również też, że nie ma żadnego transferu z lotniska Katowice do centrum miasta (o godzinie której londujesz nie ma żadnego poloczenia z centrum dopiero o 6 rano - taki urok Katowic). Poza tym super miejsce dla rodzin z dziećmi (poz tym wyczekiwaniem oczywiście). W okół same rodzinki, dużo animatorów i zajęć dla dzieci. Jedzenie, napoje, obsługa hotelowa i rezydenta super! Uwaga, brak internetu (ten w lobby zadziałał mi może raz). Basen mały i trzeba się wcześniej ustawić w kolejce, żeby zająć sobie miejsce na leżaku (ludzie zbierają się już okolo 8, o 9 otwierany jest basen).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    PINEDA

    EWE 08.09.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    BARDZO CICHA I SPOKOJNA MIEJSCOWOŚĆ DLA OSÓB KTÓRE JADĄ SIĘ POWYLEGIWAĆ. PLAŻA BRADZO KAMIENISTA. BRAK ATRAKCJI W OKOLICY. HOTEL MIMO TEGO, ŻE OTRZYMAŁ INFORMACJĘ O TYM, ŻE JEST TO NASZA PODRÓŻ POŚLUBNA NIC NIE ZORGANIZOWAŁ (NAWET GŁUPIEGO SZAMPANA). REZYDENT NIESTETY DO NICZEGO A BYŁO ICH DWÓCH I TYLKO CZEKALI I NAMAWIALI NA WYCIECZKI KTÓRE SŁONO KOSZTUJĄ. BARDZO DOBRE JEDZENIE, OBSŁUGA BARDZO DOBRA

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem