Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super hotel dla emerytów na wrzesień. 70% Anglików świetnie bawiących się. Szkoda, że brak polskich seniorów. Ciasno. Ale i tak smacznie. Trafiliśmy na najlepsze pokoje u góry.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w przeszłości trzygwiazdkowy obecnie czterogwiazdkowy, ogólne wrażenie to trzy i pół gwiazdki
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W ocenie hotelu pobyt bez problemów, ale i też bez rewelacji w odniesieniu do standardu, jakiego można oczekiwać po 4* i cenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ośrodek jak wiele innych, z ładnym basenem, niezłym cateringiem. Jego słabą stroną jest bardzo słaby sygnał internetu. Teoretycznie ten internet jest wszędzie - w lobby, w pokojach, przy basenie i wielu innych miejscach. Sygnał WSZĘDZIE jest jednak słaby, czasem wręcz zanika, co powoduje, że normalne korzystanie z poczty internetowej staje się prawie niemożliwe, a co najmniej utrudnione. Inną słabą stroną , choć nie tak istotną, jest brak w menu obiadokolacji kawy. Ekspresy są wyłączone, kawę można co najwyżej kupić sobie w barze (espresso 1,60 euro). Wartością dodaną jest dość obszerny basen z bardzo czystą wodą. Nie polecam nikomu, kto potrzebuje spokoju i ciszy. Kilka razy dziennie na basenie i w okolicy basenu grzmi bardzo głośna muzyka, towarzysząca różnym zajęciom prowadzonym przez animatorów. W zajęciach bierze udział zazwyczaj kilka osób, ale hałas męczy setki innych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel czysty pokoje też, sprzątane codziennie. Jedzenie zazwyczaj dobre. Pokoje w hotelu są mocno zużyte, a wystrój niczym z początku lat 2000. Wyposażenie raczej ubogie, w pokoju jedynie pusta lodówka i stary tv. Nie polecam baru hotelowego, chyba że ktoś lubi bardzo mocne drinki gdzie czuć sam alkohol. Wino do kolacji dodatkowo płatne przy wykupionych 2 posiłkach. Miejscowość mała i same chińskie sklepy, lepiej zrobić zakupy w miejscowości obok. Gdyby nie fakt, że panowała grypa żołądkowa lub jakaś bakteria to byłoby ok, bo po powrocie wylądowałam na sorze. Jak za taką cenę spodziewałabym się czegoś lepszego.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo dobry, jedzenie smaczne, obsługa miła, polskie kanały w tv,dobry basen,bardzo czysto. duży minus miasto i okolica, dużo betony, brak parków drzew, nie ma co zwiedzać. trzeba zaplanować sobie wypady poza miejscowość Santa S.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu w połowie września. Pokój niestety mały, na podłodze płytki, umeblowanie zniszczone. Łazienka mała z wanną, okres swojej świetności miała już dawno za sobą, jak na **** standard pokoju bardzo słaby, dodatkowo balkon od strony ulicy wychodził na duży taras, na którym umieszczono klimatyzacje hotelu, ciągły hałas uniemożliwiał przebywanie na balkonie. Pokoje sprzątane pobieżnie, musieliśmy odsunąć szafkę w pokoju, a tam kurz na parę cm i pozostawiane różne przedmioty przez poprzednich gości, co świadczy, że obsługa tam nie sprzątała napewno w tym sezonie. Pozostała część hotelu w porządku, kuchnia dobra, niestety wyznaczone godziny do restauracji powodowały duże kolejki przy wejściu i ogólny tłok przy posilkach. Odnieslismy wrażenie, że wszyscy goście hotelowi mieli wyznaczoną ta samą godzinę. Dodatkowo na kolacji napoje dodatkowo płatne - ok, ale dodatkowo płatna zwykła woda - to już przesada, zwłaszcza w szczycie sezonu, gdzie woda powinna być w hotelu ogólnie dostepna, bo to nie jest żaden luksus. Zapłata bezpośrednio w resteuracji za napoje, a nie doliczanie standardowo do rachunku- raczej rzadko spotykane w naszych hotelach. Woda w basenie bardzo zimna, praktycznie nie dało się w niej kapać, dodatkowo basen głęboki - ponad 2 m, co jak na basen rekreacyjny przy hotelu wydaje się bez sensu. Ogólnie nie było po co przebywać nad basenem. Plaża żwirkowa, woda morza lazurowa i bardzo czysta rekompensowała zimny i głęboki basen. Zejście do morza niestety dość strome i szybko robi się głęboko. Santa Susanna to miasto typowo turystyczne, ale zachęcamy do lokalnych wycieczek po okolicy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu mało atrakcyjne – przy nadbrzeżnej ulicy w rzędzie innych hoteli, okolica z punktu widzenia turysty nieciekawa. Wykorzystaliśmy jako bazę wypadową w bliższe i dalsze okolice samochodem, pociągiem lub statkiem. Jako plus – przystanek kolejowy w pobliżu. Dla nastawionych na bierny wypoczynek może być odpowiedni. Byliśmy jak większość turystów z Polski na ostatnim piętrze – poddaszu. W słoneczne dni temperatura w pokoju 24-25 stopni pomimo włączonej klimatyzacji na max. Większy problem był w nocy, okazało się, że wyłączają klimatyzację o 1.00, wtedy temperatura wzrastała do 28º. Nie zawsze było możliwe otwarcie na noc drzwi balkonowych ze względu na hałas. Nie wyobrażam sobie takich warunków w pełni lata. Jeśli chodzi o kolejki na posiłki, to uzależnione to było od fali przychodzących na posiłki – jednak obsługa mogłaby być zorganizowana lepiej. Co do jedzenia, wyboru, to można smacznie przytyć.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam hotel klasy turystycznej ogólnie 3* Uwaga woda w automatach nie do gotowania herbata z pianą, jedzenie też trzeba uważać .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony w turystycznej miejscowości, szybki transfer z lotniska około 40min. Pokoje raczej z kategorii "mniejsze", łazienka również ale wystarczające na tygodniowy pobyt. Czystość ok. Pokój 3 osobowy kosmetyki tylko dla dwóch. Największym minusem pozostaje dla nas obsługa, w recepcji wszystko na dobrym poziomie ale niestety obsługa restauracji oraz basenowa nastawiona tylko na swoich gości z Hiszpanii, ciężka komunikacja słaby poziom języka angielskiego. wszystkie eventy pod dużym kątem "swoich" brak zainteresowania resztą gości. Dla gości z wykupionym pakietem all inclusive menu jest wciąż mocno płatne, a nawet te oznaczone jako w już opłaconym pakiecie (zielone serduszko) często obsługa podchodziła z terminalem z prośbą o uregulowanie co nie było ani grzeczne ani miłe, wszystko zależało od osoby z obsługi i trzeba było sobie to tłumaczyć. Napoje all inclusive trzeba samemu podchodzić do "okienka" i prosić o podanie, jeśli ktoś nie miał tego pakietu obsługa podchodziła do stolika i podawał. Opaski all inclusive wydawane na recepcji za zwrotną kaucją 10euro od osoby / trochę dziwna sytuacja. Stoliki przy posiłkach (poza śniadaniem) wskazywane przez obsługę, jedzenia dość ale mocno powtarzalne i monotonne. Pobyt udany ale nie jest to miejsce do którego chciałoby się wrócić. Transfer powrotny ze sporym 30min. opóźnieniem.