Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony w turystycznej miejscowości, szybki transfer z lotniska około 40min. Pokoje raczej z kategorii "mniejsze", łazienka również ale wystarczające na tygodniowy pobyt. Czystość ok. Pokój 3 osobowy kosmetyki tylko dla dwóch. Największym minusem pozostaje dla nas obsługa, w recepcji wszystko na dobrym poziomie ale niestety obsługa restauracji oraz basenowa nastawiona tylko na swoich gości z Hiszpanii, ciężka komunikacja słaby poziom języka angielskiego. wszystkie eventy pod dużym kątem "swoich" brak zainteresowania resztą gości. Dla gości z wykupionym pakietem all inclusive menu jest wciąż mocno płatne, a nawet te oznaczone jako w już opłaconym pakiecie (zielone serduszko) często obsługa podchodziła z terminalem z prośbą o uregulowanie co nie było ani grzeczne ani miłe, wszystko zależało od osoby z obsługi i trzeba było sobie to tłumaczyć. Napoje all inclusive trzeba samemu podchodzić do "okienka" i prosić o podanie, jeśli ktoś nie miał tego pakietu obsługa podchodziła do stolika i podawał. Opaski all inclusive wydawane na recepcji za zwrotną kaucją 10euro od osoby / trochę dziwna sytuacja. Stoliki przy posiłkach (poza śniadaniem) wskazywane przez obsługę, jedzenia dość ale mocno powtarzalne i monotonne. Pobyt udany ale nie jest to miejsce do którego chciałoby się wrócić. Transfer powrotny ze sporym 30min. opóźnieniem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrzesień to czas dla emerytów. Na taki turnus trafiliśmy. Mnóstwo Anglików. Miło było popatrzeć jak potrafią wypoczywać. Szkoda, że brak było emerytów z Polski. Hotel zadbany. Panie pokojowe przemiłe i uczynne. Jedzenie dość monotematyczne, ale duży wybór. Całodzienna kontrola przy jedzeniu numeru pokoju. Strasznie ciasno i tłoczno na jadalni. Fajny bar, ale tylko 1/5 część wydzielona all inclusive od 11.00. Mimo opcji all inclusive czujesz się jak gorszy sort gościa. Recepcja uczynna. Do 23.00 głośne animacje. Leżaki blisko siebie. Dużo. Oczywiście zajmowane od rana. Do plaży kawałek drogi. Duży spadek głębokości dna i ogromne fale. W sumie nie wrócimy do tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w miejscowości mało atrakcyjnej. Sam hotel oceniam na 3. Małe pokoje nasz był na ostatnim piętrze wyjście małe na balkon na dachu syn musiał się pochylac. Ani jednej szuflady do wypakowania. kuchnia słaba niby wybór był ale nie smaczne a mięsa zawsze twarde.Kolejki do wejścia do jadalni ogromne bo sadzają do stolików.Na basenie popielniczka z petami stała pod leżakiem cały tydzień.Polaków umieszczają na ostatnim piętrze. Nie mam zamiaru tam wracac.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej przejściowy, organizuje turnieje , zawody, duża rotacja ludzi a co za tym idzie bardzo głośno. Żeby wejść na stołówkę trzeba przejść przez palarnię. W pokojach brak nawet butelki wody na powitanie nie mówiąc już o całym pobycie jak sobie nie kupisz to nie masz. Mieliśmy opcję śniadania i obiadokolację.Brak czajnika ,kawy i herbaty w pokojach. Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00, a ty sobie radź do północy sam no chyba żeby wykupisz pokój za kolejne 100 € oczywiście to cena bez posiłków. Na lotnisko wywiozą cię przed północą i czekaj półtorej godziny na odprawę a wylot o 3:30. mieliśmy wyjątkowego pecha samolot się opóźnił ł i wylot był o 5:00 rano. na to akurat biuro nie miało wpływu ale całą resztę mogli ogarnąć i zadbać o klienta.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel 3,5 gwiazdki
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie kończę pobyt w hotelu i uważam, że jego 4 gwiazdki są mocno naciągnięte. Po pierwsze na powitanie musieliśmy zapłacić 14euro jako opłatę klimatyzacyjną. Wydawało mi się, że w takiej cenie na jaką skasował nas Rainbow powinny być wszystkie opłaty. Wifi płatne, sejf płatny, lodówka płatna, nie przypominam sobie abym w jakimkolwiek nawet 3 gwiazdkowym hotelu musiał płacić za sejf, że już nie wspomnę o wifi z lodówkami różnie bywało. Jedzenie średnie, zdziwiła mnie opinia Pani która pisała o owocach morza i ich dużym wyborze, z owoców morza krewetki i małże nic poza tym i to na dodatek od czasu do czasu, sery wybór bardzo ubogi. Może moja poprzedniczka była w innym hotelu?:) Pokoje jak wcześniej wspominiano, małe ale da się, żyć w końcu przyjeżdżamy nie po to aby siedzieć w pokoju. Najlepsze wrażenie zrobiła na mnie Pani z recepcji - Polka, miła sympatyczna i bardzo pomocna. Jeśli chodzi o Panią rezydentkę - mam już inne zdanie, ale może akurat kiedy miałem z nią przyjemność rozmawiać miała słabszy dzień? Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie niestety w sumie mogłoby być co kilka dni bo oprócz pościelonego łóżka, piach i kurz nadal walają się po pokoju. Co do obsługi z recepcji, zdarzyło nam się kilkukrotnie, że obsługiwał nas młodzieniec z Rosji lub Ukrainy - ilekroć prosiliśmy go o coś wprowadzał nas w błąd dla przykładu: nasza prośba o zamianę kolacji na obiad w obydwu przypadkach skończyła się tym, że okazywało się iż tego nie zgłosił do restauracji... Animatorzy bardzo mili, kelnerzy również. Dużo atrakcji dla dzieci to jedyny mocny punkt hotelu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie do końca jesteśmy zadowoleni z pobytu. Na początku wypoczynku szukanie nakrytych stolików przy śniadaniu potem szukanie filiżanek do kawy .Natomiast przy obiadokolacji było doprowadzenie do stolika odziwo nakrytego. Jedzenie wcale nie urozmaicone, codziennie to samo.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mały być super wakacje a okazało się że było inaczej. Od niekompetencji ob. Aleksander, która zapewniała nas że wylot będzie z Gdańska a już po paru dniach okazało się że to nie prawda i wylot jest z Warszawy za te same pieniądze jak z Gdańska i wiele inny zapewnień ( rekompensata 100 zł żenada ) Biuro podróży której chce dbać o swój wizerunek zapewniło by transfer do warszawy , pomijając że jesteśmy waszymi klientami od 20 Lat ) . Samolot w warszawie miał opóźnienie pół godziny , był brudny i śmierdzący. Na miejscu e Hiszpanii kompletny chaos trzeba było szukać osobę która wskazała który autobus nas zawiezie do hotelu. Zaczynając od chańskiego kierowcy który walił walizkami jak cegłami. ale to nie koniec ,ob. Dorota pilot nie pilot lub rezydent polski biura podróży przekazała tak wyczerpujące wiadomości - nie wiadomo czy się śmiać i płakać . Wyrzuciła na s o godzinie pierwszej trzydzieści w nocy z autokaru i kazała szukać hotelu gdzieś tam w oddali , dopiero po stanowczym proteście i nie opuszczeniu autokaru i prawdopodobnie wyzwiskach od hiszpańskiego kierowcy których Ob. Dorota nie chciała przetłumaczyć zawieźli nas do hotelu . Trzeba jeszcze zaznaczyć że było brak przez 14 dni jakiegokolwiek kontaktu z rezydentami nie odbierali telefonu itp. Droga powrotna to dopiero zabawa jak wykończyć turystę - autobus spóźnił się ok godziny ( brak informacji pilotki a przecież wynaleźli telefony komórkowe ) a my staliśmy na słońcu w temperaturze 30 C wpatrując autobusu potem błądzenie kierowcy w szukaniu zapomnianych turystów na samolot . A na lotnisku następne 2,5 godziny w gorącym samolocie zanim wystartowaliśmy. Hotel z psującymi się windami brakiem klimatyzacji podobno czterogwiazdkowy ??????????