Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel typowy dla rodzin z małymi dziećmi. Hałas jak w przedszkolu, wisk od rana do nocy na stołówce, w barze, w pokoju, na balkonie. Basen to brodzik z wodą po kolana, Animacje tylko dla dzieci do późnej nocy, dorośli nie mają co ze sobą zrobić, trzeba ruszać na miasto. Jedzenie ok, ale monotonne. Naczynia i sztućce średniej czystości, buty lepiły się do podłogi. Pokój ok, zmieniana pościel i sprzątana łazienka, podłoga nie zmywana. Ale obsługa miła i uczynna. Położony w fajnej miejscowości blisko Barcelony, to trochę rekompensowało sytuację. Plaża publiczna żwirowa, Rezydent Rainbow nie pojawił się na spotkaniu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, Hiszpania zawiodła na każdym kroku. Hotel bardzo średni, infrastruktura dla aktywnych,ciekawych zwiedzania osób bardzo kiepska. Jak na miasteczko turystyczne zainteresowanie turystą - szczegolnie po czasie pandemii - zerowe. Goście hotelowi traktowani obojętnie - chyba że to głośne familie hiszpańskie - wtedy niestety widać różnicę. Jedzenie jest chyba jedynym atutem hotelu - nie można się przyczepić. Atrakcji brak - dla małych i dużych 🙃 jak na tak temperamentny, kolorowy i energiczny kraj - nie dzieje się nic co mogłoby zachwycić. Brakuje nawet uśmiechu, takiej wakacyjnej wesołości. Plaża piękna,polecam zatoczki dla nudystów. Ogólnie miasteczko brudne,zaniedbane,trochę odstraszające turystów,którzy zwiedzają na własną rękę. Pierwszy raz niestety wracam tak rozczarowana z podróży, zawsze zachwycona z żalem, że to już koniec,teraz wręcz przeciwnie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenie negatywne brudny pokój, śmierdząca kanalizacja w łazience i brak możliwości spania przy otwartym oknie z powodu ogromnego hałasu z urządzeń które były tuż przy naszym pokoju na pierwszym piętrze. Moim zdaniem biuro podróży Rainbow nie powinno w ogóle mieć w ofercie tego konkretnego pokoju.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w ostatniej chwili. Wybór na chybił trafił i finalnie pobyt można zaliczyć na chybił. Hotel zlokalizowany blisko supermercato a z dala od plaży i przystanku kolejowego. Zaletą jest większy basen niż u konkurencji.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoik dla 3 dorosłych Plus nastolatka maleńki. Spaliśmy wszyscy razem dwa podwojne niewielkie łóżka złączone. Wyżywienie Ok, oprócz snackbaru nie do przełknięcia. Obsługa średnio. Baseny maleńkie. Zdjęcia lekko wprowadzają w błąd. Blisko plaża. Cena za wysoka do warunków.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa bardzo miła i pomocna. Hotel czysty aczkolwiek zasłaniają się covidem np. kosmetyków w pokojach nie ma bo covid - ręczników basenowych nie ma - bo covid itp. Wyżywienie bardzo słabe (opcja all inclusive)- dobrze, że w pobliżu były otwarte restauracje .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W całym hotelu gwar i hałas dziecięcych krzyków od rana do nocy.Kolejki przed posiłkami oraz do wind-są tylko dwie!Żadnych animacji dla dorosłych i bardzo zimna woda w basenie a morze 500 m od hotelu i dwa metry od brzegu jest już głębia.To hotel wyłącznie przeznaczony jest dla rodzin z dziećmi i na to jest nastawiony.Posiłki smaczne a świeżo wyciskany sok robił tam furorę.Biuro Rainbow to profesjonalna pełna opieka od przylotu do transferu na lotnisko a wycieczka do Barcelony rewelacyjnie poprowadzona.Pobyt lipiec 2019.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy tydzień w tym hotelu. Mega przepełniony, człowiek na człowieku, mimo czasów pandemi obciążenie takie ze walka o leżaki a do restauracji jak się nie weszło o 13 to do 14.30 nie było szans wejść bo taka kolejką, wchodząc o 14.30 zaczęli sprzatac jedzenie i ledwo zdążyliśmy wziąść talerz jedzenia. Pokoje nie są dobrze sprzątane, byle by szybko wynieść śmieci i dać nowe ręczniki. Nie ważne że od 3 dni piasek z plaży na podłodze ze sie chodzić nie da. Ściany w hotelu mega cieńkie, wszystko słychać czy to płaczące dziecko czy rozmowy czy telewizor. Sprzatanie toalet przy recepcji czy przy basenie tez zostawia wiele do życzenia, papier toaletowy na ziemi, toalety brudne.. Brak animacji czy muzyki na basenie... Raz dziennie 10minutowy taniec w basenie to jak na sezon mega wakacyjny ( sierpień) mega mało. Cos tam dla dzieci tez bylo ale chyba malo interesujące bo dzieciaki były w większości w dużym basenie. W basenie tyle ludzi ze możliwość popływania była tylko w momencie gdy wszyscy byli na obiedzie. A tak 3 ludzi na 1m kwadratowy. Jedzenie bez przypraw, praktycznie dziennie to samo z malutkimi zmianami typu raz kurczak raz ryba (mielona). W hotelu miały byc dostępne ręczniki za kaucja, które były nie dostępne przez pandemie.. byliśmy zmuszeni kupić sobie ręczniki.. ( można zamieścić tą informację na stronie ) Przed hotelem i ogólnie w całym miasteczku mega dużo śmieci, psich odchodów i smrodu.. Ogólnie jesteśmy mega nie zadowoleni i nie wróciłabym już do tego hotelu I również nikomu bym go nie poleciła. Widać że hotel jest mega przepełniony.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby, bardzo słaby - może dla osób które są pierwszy raz na All jest ok ( bo takie opinie też słyszeliśmy) - dla Nas był bardzo słaby Pokój na 7 piętrze z windą działającą w tempie żółwia, słabo wyposażony, z ładną i odnowioną łazienką , ale ze sprzątaniem już gorzej - panie serwisantki nie rozumieją nic po angielsku. Basen- porażka. Dla dzieci, niby z super statkiem pirackim, ale woda zimna - przerażająco zimna , od godz 16 cały basen w cieniu. Dla dorosłych - w słońcu, ale ilość leżaków i wielkość basenu - może wystarcza przy obłożeniu hotelu w 30% a nie w środku sezonu. Jedzenie i czystość restauracji - pominę bo szkoda pisać, tak samo Pool-bar, ahhh mo i słynne żetony - tego nie jestem w stanie zrozumieć. Żeby dostać kolejny napój musisz oddać żeton, więc cały dzień pilnujesz plastikowych kubeczków. Co z + -- polskie animatorki - bardzo miłe, uśmiechnięte - dzieciaki zadowolone. Okolica przepiękna, można godzinami spacerować promenadą wzdłuż plaży a wieczorem całe miasteczko tętni życiem - w przeciwieństwie do hotelu gdzie all obowiązuje do 23.30 później jeszcze 30 min bar odpłatny i o północy - hotel śpi. Do plaży niedaleko - plaża żwirowa , z dość dużym spadkiem. Na plaży kilka sympatycznych barów, w których można troszkę ochłonąć od słoneczka.Wycieczka do Barcelony zorganizowana dobrze , choć bardzo dużo atrakcji a mało czau na wszystko - ale tak to już jest. Można również dojechać kolejką, która jedzie wzdłuż wybrzeża. Ogólnie hotel na nie, Callela jak najbardziej na TAK.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary, zero przestrzeni, naczynia brudne, obsługa średnio miła, rezydentka zostawiła nas samych ze "swoim problemem". przylecieliśmy z 2 dzieci - 10 miesięcy i 3 lata. (Gdy wykupowalismy wycieczkę, zaznaczałam ze będzie mi potrzebny czajnik do gotowania wody na mleko, oczywiście Pani w biurze zapewniła mnie, ze albo będą w pokojach, albo będzie można wypożyczyć na recepcji). zostaliśmy zakwaterowani jakos po północy- UWAGA - kwaterował nas człowiek z ochrony, który prawie nic nie rozumiał po angielsku, a gdy chciałam wypożyczyć ten czajnik- powiedział ze nie ma takich kompetencji. Po telefonie do rezydentki- dostałam od niej odp. "Nikt nie odbiera na recepcji, nie jestem w stanie pani pomoc, mam nadzieje, ze wytrwa pani do rana" !!jakas kpina i żenada!!! Dziecko głodne, płaczące- zostałam sama z problemem!!! TYLKO 2 windy na 8 piętrowy hotel. Malutkie baseny, Zero jakiejkolwiek przestrzeni. Jedyny plus to dwa duże łoża w pokoju. Generalnie nie polecam. Cena kompletnie nie adekwatna do jakości.