Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetne miejsce na bazę wypadową do zwiedzania Barcelony i Katalonii. 14-metrowy pokój na 3 osoby pozwala się przespać. Obsługa: na recepcji OK, ale w restauracji już słabo. Ciekawe imprezy taneczno-muzyczne dla włoskich emerytów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skali od 1 do 6 stawiam 4.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Reymar Playa panuje luźna atmosfera - miłe panie w recepcji, super rezydenci i przewodnicy po Barcelonie - pani Jola i pan Marek,weseli kelnerzy,dobre jedzenie, udogodnienia w postaci m.in.przechowalni bagażu. Bliskość plaży i urokliwe Malgrat de Mar rekompensują ewidentne niedostatki: 1-osobowe pokoje typu promo sprzedawane jako 2-osobowe "nieco mniejsze",a w rzeczywistości dużo mniejsze i skromnie wyposażone, brak stolika na balkonie i lodówki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uważajcie przy wyborze
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, obsługa bardzo się stara. Pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie ok, różnorodne, każdy coś dla siebie wybierze. Blisko centrum, wieczory muzyczno-taneczne codziennie do 23:30. Do plaży 5min. Ogólnie polecam :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
A good hotel recently renovated with excellent cuisine and located in 5 min from the sandy beach, with good entertainment at the pool in the evenings.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla spokojnych i nie wymagających. Świetne miejsce do spacerów do Santa Susana i Malgrat. Uwaga na cienkie ściany w hotelu. Słychać każdy ruch w sąsiednim pokoju. Jako hotel 3-gwiazdkowy jest ok. Wyżywienie (wbrew opiniom, jakie przeczytałam przed wyjazdem) nie jest najgorsze. Jeśli komuś nie smakuje, ma dookoła wiele barów i restauracji. Plusem jest wydawanie obiadokolacji od 13,00. Można sobie ustawić program dnia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wypoczynek udany , hotel 3 gwiazdkowy spelnial oczekiwania przestronny z tv , duzy balkon.Obsluga hotelu b mila i pomocna. Basen hotelowy wystarczajacy. Wada bylo brak suszarek i lekki halas na korytarzach. Lokalizacja blisko plazy.. Wyzywienie naprawde wystarczajace bylo dokladnie wszystko lacznie z kebabem.Polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warto uprzedzić wybierających się na urlop, że w przypadku ich porannego przyjazdu po nocy spędzonej na lotnisku i po podróży nie otrzymają pokoju, bo doba hotelowa zaczyna się od godziny 13.00, nas niestety nikt o tym nie uprzedził. Pozostawienie walizek w specjalnym pomieszczeniu było pewnym ułatwieniem, co jednak nie zmienia faktu, że poczuliśmy się jakby biuro podróży na nas oszczędziło. Takie informacje powinny być zawarte w ofercie. W ramach innej wycieczki, tj. będąc w Grecji pokój był gotowy od rana i zaproszono nas od razu na śniadanie, tutaj niestety nie. Podobnie ostatniego dnia należało wymeldować się do godziny 10.00. Raczej niekorzystne wrażenie wywarło na nas jedzenie serwowane w hotelu, monotonnie, skład dań bazował na tych z dnia poprzedniego. Jedzenie dla wszystkich, bez żadnych ustępstw w stronę osób np. z nietolerancjami pokarmowymi, brak opisu potraw. Plusem były owoce dołączane do śniadania i obiadokolacji oraz miła obsługa hotelowa.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasze komenatrze na temat hotelu poniżej. Jeśli chodzi o obsługę ze strony Rainbow - nie mamy nic do zarzucenia! Sprawny trasnfer z i do lotniska w Gironie, miła pani rezydent. Nie braliśmy udziału w wycieczkach organizowanych przez firmę, więc nie możemy się na ich temat wypowiedzieć. Ceny nieco odtstraszały! My wybraliśmy wypożyczenie samochodu i zwiedzenie miejsc na własną rękę, co bardzo polecamy!