Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Recepcja w porządku, chociaż po rosmagnesowaniu karty ani be ani me. Tylko poproszono mnie o numer pokoju, zgrano kartę i tyle. Zero wyjaśnień. Jedzenie w porządku, aczkolwiek nie jest to top topów. Czasami to co zostalo z jakiegos dnia jest podawane nastepnego, albo jeszcze nastepnego. Na pewno przy wiekszej liczbie gosci, jest duzo wiekszy wybor. Plus za dużo świeżych owoców, z warzywami było gorzej. Po pierwszym dniu miałam epizod zatrucia, najprawdopodobniej związany ze stołówką, ale przez resztę dni było w porządku (nie jadłam już deserow). Cały hotel był czysty i zadbany. Sprzątanie również w porządku. Z pokoju widok na inny hotel i głośny wentylator. Nic ciekawego. Chcialam również korzystać z siłowni, jednak według informatora powinna być czynna do 20. Niestety około 19:30 zostałam wyproszona przez panią nieznającą angielskiego. Dla mnie dużym minusem, w związku z tym, że przyjechałam na workation, był hałas. Po pierwsze panie sprzątające wiecznie głośno gadały. Rano czy w południe. Bez znaczenia, bo musiałam pracować w holu lub kawiarnii. Po drugie obok hotelu znajduje się lokal, który wyprawia głośne imprezy codziennie do północy. Cieszyłam się, że dostałam pokój na drugą stronę, jednak niewiele to zmieniło. Również było słychać głośna muzykę. Polecam zabrać zatyczki. Samo miasto? Świetne! Dość małe i klimatyczne. Blisko carrefour i lidl. Plaża po przejściu pod ulicą, 5 minut przyjemnej drogi. Na pewno wrócę, ale do innego hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyżywienie – nie warto wybierać niczego ponad 2 posiłki dziennie. Sztuczna jajecznica, mięso odgrzewane z 2-3 dni, salami czy szynka wędzona podane raptem raz w trakcie tygodniowego pobytu. Napoje do lunchu i obiadokolacji płatne. Wybór drinków w ramach all inclusive bardzo wąski. W okolicy dużo restauracji, w których można otrzymać dużo wyższą jakość jedzenia. Carrefour oddalony o 10 min piechotą. Po zameldowaniu przywitały nas dziurawe ręczniki w pokoju. Brak oświetlenia sufitowego sprawiał ogromne ciemności wieczorami. Pokoje już podniszczone: ściany poplamione, niedoczyszczone meble, panele w łazience pęcznieją od wilgoci, a w pokoju widać spore szpary pomiędzy nimi. Po balkonie chodziły jaszczurki murowate (na 5 piętrze). Żadnych polskojęzycznych kanałów tv pomimo ogromnej ilości gości z Polski. Obsługa uprzejma, ale niespecjalnie stara się mówić po angielsku. Pościel wymieniona tylko raz na wyraźną prośbę i po daniu napiwku. Hałas do północy z powodu głośnej muzyki w sąsiednim hotelu Alhambra, z drugiej strony widok na kominy i klimatyzację z kolejnego hotelu. Położenie w gęstej zabudowie hotelowej. Dojście do plaży przez przejście podziemne. Plaża szeroka, przy czym w morzu szybko robi się głęboko. Komplet 2 leżaki + parasol w sezonie 2023 kosztował 21 EUR (więcej niż podawano na stronie Rainbow). Dojście do stacji kolejowej trwa ok. 12-15 min. Obsługa na dworcu i w informacji turystycznej bardzo pomocna. Dworzec kolejowy w Barcelonie nie dla ludzi o słabym zdrowiu – bez klimatyzacji, co przy 35 stopniowym upale może stanowić problem. Ogranizacja przelotów, transferów i wycieczek lokalnych bez zarzutu. Polecam wycieczki do Tossa de Mar, Girony i Barcelony. Rezydenci z ogromną wiedzą o regionie, zaangażowani, cierpliwi – stanowią wartość dodaną imprezy w tym regionie Hiszpanii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajny hotel. Rewelacyjne posiłki. Małe windy . Ciężko było się zmieścić . Drzwi zamykały się zbyt szybko . Trzeba było bardzo uważać .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokój metrażowo ok, można było czuć swobodę 2dor. + 2 dzieci. windy ( 2szt + 1 zew) oblednie małe ledwo weszliśmy z dwoma walizkami. do restauracji trzeba było schodzić na poziom -1 schodami - mieliśmy wózek więc dźwiganie w jedną i drugą stronę. jedzenie - przez cały tydzień na śniadanie to samo , przy obiedzie były zmiany 2-3 dań na inne pozostałe bez zmian , kolacja tak jak przy obiedzie dodatkowo były lody z automatu, albo fondue czekoladowe. sprzątanie pokoju- porównując do innych hoteli w jakich bywaliśmy to tu sprzątaniem można było nazwać wynoszenie smieci. z hotelu jestem średnio zadowolona . bliskość plaży, sklepów i restauracji na plus wszystko pod hotelem. plaża drobny żwirek, bardzo szeroka , podjazdy dla wózków, woda czysta i ciepł a. blisko stacji z której bezpośrednio można dojechać do Barcelony ( 35 eur za 4 os- w tym 3 latka bezplatnie) rezydentki bardzo pomocne
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tegoroczny urlop w Hiszpanii w Santa Suzanna oceniamy na 4 z dużym minusem. Obsługa hotelu Riviera bardzo miła, sympatyczne, służąca pomocą. Pokój czysty i przestronny. Jedzenie monotonne i bardzo europejskie, liczyliśmy na typową kuchnię hiszpańską która pojawią się w tylko w dwóch daniach. Położenie basenu i leżaków nieuniemożliwiania opalania od rana, gdyż słońce jest tam dopiera od godziny 12. Snack bar 11-12 i 16-18 godzina bardzo ubogi resztki po śniadaniu i obiedzie. Animacja dla dzieci bardzo uboga, Sugerując się internetowymi opiniami o hotelu 8* liczyliśmy na coś więcej. Pozdrawiam
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony jest przy głównej promenadzie z dobrą lokalizacją do atrakcji turystycznych Costa Brava. W hotelu serwowane jest bardzo dobre urozmaicone jedzenie i pyszne desery. Niestety hotel jest bardzo zatłoczony i przez cały dzień panuje w nim nadmierny hałas. W sąsiednim hotelu przy basenie odbywają się dyskoteki do północy i animacje z głośną muzyką na żywo co uniemożliwia korzystanie z animacji w hotelu Riviera Santa Susanna. Wszystko to generuje trudny do wytrzymania hałas. Nadmierna liczba gości hotelowych sprawia, że przy wejściu do restauracji tworzą się ogromne kolejki. Pokoje są małe, około 20 m2. Przy trzech dorosłych osobach nie ma gdzie pomieścić rzeczy, a poruszanie się jest utrudnione. Basen również pozostawia wiele do życzenia. Wielu gości z Bliskiego Wschodu kąpie się w pełnym ubraniu co budzi wątpliwość o czystość wody w basenie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wypoczynek w danej miejscowości i hotelu oceniamy na 3,5 ponieważ była straszna masówka. Okolica to hotel obok hotelu brak lokalnych mieszkańców. Aby coś zwiedzić trzeba udać się dalej. Plusem była kolejka którą można było dojechać do Barcelony i innych pobliskich miejscowości. W samej Santa Susanna nie ma nic ciekawego oprócz szerokiej plaży. Może głębokie i często są duże fale. Hotel ogólnie jest ładny ale dostaliśmy pokój z widokiem na hotel obok przy wyciągu z kuchni przez co wszystkie zapachy wlatywali do pokoju przy otwartym balkonie. Woda w kranie śmierdzi chlorem. Jedzenia dużo ale nic co by smakowało. Brak napoi w cenie pod czas kolacji, nawet wody.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel max na 3* trąci myszką, nie polecam dokupowania opcji ALL, wyrzucone pieniądze, w ciągu dnia tylko 3 godziny, w których można brać wodę i napoje do swojego bidonu, poza tym w barze na szklanki, z których się trzeba tłumaczyć, jeśli się bierze więcej niż jedną, 5 drinków w opcji ALL i z dużą ilością lodu a śladową alkoholu. Obsługa w barze niemiła. Tak samo przekąski były dostępne po śniadaniu przez godzinę i po obiedzie przez dwie, do zjedzenia to co zostało z posiłków. Hotel nie jest w pierwszej linii brzegowej, do plaży trzeba przejść przez ulicę, przejście podziemne i hotele przy plaży. Hotel typu miejskiego, bliskość innych hoteli i brak terenu wokół, od strony basenu głośne pokoje codziennie w klubie obok muzyka na żywo do 00.00, nie można zmrużyć oka. Osoby z HB narzekały, że nawet wodę trzeba dokupić do posiłku. PLUSY: dobre i urozmaicone posiłki, lokalizacja-blisko do kolejki (Barcelona, Girona), miła obsługa w recepcji, choć słaby angielski, dostępność leżaków na basenie nie trzeba rezerwować, codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. UWAGA: hotel nie ma ręczników na basen, trzeba mieć swoje. Największy PLUS to rezydentka Pani Dorota O. super przewodniczka po Barcelonie, duża wiedza i umiejętność przekazu, żadna inna osoba jej nie dorównuje :).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Riviera byłam wraz z rodziną pod koniec sierpnia 2022r. W mojej ocenie hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki, a jedynie na słabe trzy. Pokoje są bardzo mało. Początkowo dla 3-osobowej rodziny otrzymaliśmy pokój ok.10 m kw, w którym ledwo się zmieściliśmy z naszymi walizkami. Po naszej interwencji otrzymaliśmy pokój niewiele większy, ale może meble były lepiej ustawione. W pokojach od strony basenu bardzo głośno (głośna muzyka dochodząca z sąsiedniego hotelu). Przed 24.00 nie ma mowy o spaniu. W hotelu jest siłownia- słabo wyposażona, wszystkie sprzęty zepsute. Basen mały, ze zbyt małą ilością leżaków jak na tak duży hotel, na których od samego rana leżały ręczniki. Plaża o.k, ale w morzu bardzo szybko robi się głęboko. Rezydenci wspaniali od samego początku do końca. Nie było żadnego problemu z kontaktem. Chciałam podziękować za pomoc w zmianie pokoju w hotelu oraz pomoc na lotnisku w Hiszpanii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy - blisko morza i sklepików z pamiątkami, pokoje czyste codziennie sprzątane. Pani w recepcji mówiła łamaną polszczyzną. Minusy - w pobliżu dyskoteki , w nocy hałas. W jadalni kolejki i dziwny rygor, człowiek czuje się nieproszonym gościem. Przy otwartym balkonie smród z okolicznych knajp. Jedzenie słabe i monotematyczne, słaba oferta alkoholi w allinclusive. Animacje dla dzieci w języku hiszpańskim. Ogólnie Katalończycy nie lubią turystów. W trakcie zwiedzania Barcelony trafiliśmy na manifestację przeciw turystom.