Opinie o Rosamar & SPA

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(203 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Maj/czerwiec 2024

    Władysław, OTWOCK 17.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Na swój 12 -dniowy pobyt wybraliśmy Lloret de Mar na Costa Brava m.in. ze względu na bliskość Barcelony , krótkiego transferu z lotniska w Gironie do hotelu Rosamar&Spa. Przy wyborze hotelu kierowaliśmy się jego położeniem w pierwszej linii brzegowej , w spokojnej okolicy tuż obok nadmorskiej promenady. Siostrzanym hotelem Rosamar&Spa jest Rosamar&Garden z większymi atrakcjami dla dzieci. Usługi obu hoteli są połączone, tzn. przy "All inclusive" można korzystać także z basenów w siostrzanym hotelu, dot. to też występów i korzystania z barów w trakcie występów i pobytu na basenie. Występy są takie same w obu hotelach na przemian. Lloret de Mar jest wspaniałą bazą wypadową do zwiedzania okolicy. Jednakże na początek przeżyliśmy zderzenie z recepcją, tzn. otrzymaliśmy pokój z widokiem na ścianę (wewnętrzne podwórko), zresztą nie tylko my. Po krótkiej wymianie zdań w recepcji dowiedzieliśmy się, że nie ma możliwości zamiany pokoju, może następnego dnia jak się coś zwolni, ale bez gwarancji. Nie chcieliśmy psuć sobie wakacji i wybraliśmy opcję dopłaty do pokoju z widokiem na morze. Następnego dnia rezydentka Biura poinformowała nas, że w takich sytuacjach ona nic nie może zrobić, ponieważ to Centrala rezerwuje pokoje. Pokój w recepcji jest rezerwowany wcześniej, tak że przy rejestracji pobytu nie ma już opcji zamiany /?/. Tak nie powinno być, że naraża się klientów na dodatkowy wydatek i nie gwarantuje mu się jakiegoś standardu chociażby zgodnego ze zdjęciami przedstawianymi w ofercie Biura. Do wyboru były trzy widoki: bezpośredni na morze, na basen z bocznym widokiem na morze, na ulicę. Takie opcje powinny być przedstawiane w ofercie, nawet za dopłatą. Znajomi. którzy także otrzymali pokój z widokiem na ścianę po tygodniu pobytu 14-dniowego otrzymali pokój z widokiem na ulicę i bocznym na morze /bez dopłaty/. Zarzutów do obsługi hotelu nie mamy żadnych, jest wspaniała. Hotel posiada trzy baseny dla dorosłych, SPA dla "All inclusive" jest za darmo /poza masażami/, w restauracji hotelowej codziennie są występy, do dyspozycji są dwa bary: przy basenie i w restauracji w czasie występów. Na basenach są ratownicy i ogólnie hotel jest chroniony, ale trzeba uważać szczególnie na basenach. Nie ma rezerwacji leżaków i jest ich multum, ratownicy nie pozwalają na rezerwację ręcznikami. "All inclusive" zapewnia bezpłatne napoje /wino, piwo, itp./ do obiadu i kolacji, na śniadaniu serwowany jest szampan. Od 21.00 w barze przy basenie można otrzymać bezpłatnie dwie butelki wody na głowę. Zarówno w recepcji, jak i w barze można się dogadać po polsku, z innymi językami też nie ma problemu. W hotelu jest mnóstwo Francuzów, Anglików i innych nacji. Hotel i pobyt oceniam wysoko i chętnie byśmy kiedyś wrócili, pod warunkiem zagwarantowania pokoju z widokiem na morze oczywiście, a nie na ścianę.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    POLECAM TEN HOTEL

    MARIAN 26.06.2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Można polecić ten hotel szczególnie dla osób lubiących spokój. Hotel posiada basen gdzie wstęp mają tylko osoby 18+ gdzie można naprawdę wypocząć. Atrakcję dla dzieci są ale w innym hotelu ROSAMAR GARDEN z których można korzystać. Jedyną moją uwagą jest to, że pomimo oferty RAINBOW pokoju 17 m2 otrzymaliśmy pokój ok 9 m2 Nie przekonało nas tłumaczenie, że nie mieli wolnych większych pokoi gdyż wczasy zamawialiśmy 2 miesiące wcześniej i należało taki pokój mieć w dyspozycji na dzień naszego przyjazdu. Jednak po interwencji rezydentki (pani Elizy) w następnym dniu zamieniono nam pokój na właściwy.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje lloret

    Artur, 02.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Wyjazd w jak najlepszym porządku. Obsluga hotelu na ++ obsługa rezydentów na +++ wycieczka z biura Rainbow bardzo polecam. Ogólny wyjazd 9/10 Polecam

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wszystko ok

    Barłomiej, Wolanów 10.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Super lokalizacja, bardzo fajna obsługa, dużo basenów i atrakcji. Jedyne pokój trochę mały jak na podróż z dzieckiem. Poza tym wszystko w porządku

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinia po pobycie w Hotelu Rosamar& Spa

    Agnieszka, Wrocław 09.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    bardzo czysto i ładnie. codziennie świeze ręczniki i pościel. Bardzo sympatyczna obsługa. Jedynie można się doczepić że Hotel położony jest przy ulicy i jest ogromny hałas całą dobę. Ale ogólnie polecam . jedzenie zrożnicowane ale bardzo pyszne. Bardzo polecam. Okolica przepiękna widoki zapierają dech.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Super miejsce !!!

    Katarzyna 07.10.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Pobyt w okresie 15,09, - 25,09,2021. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Jak zwykle Biuro Podróży Rainbow nie zawiodło. Gdyby nie troszkę kapryśna pogoda /na którą nie ma się wpływu/ urlop byłby rewelacyjny. Położenie hotelu ciut od ulicy ,co daje komfort spokoju, a jednocześnie bardzo blisko promenady, morza i centrum . Przy promenadzie po lewej stronie fajny zameczek, skąd można wędrować wzdłuż klifów podziwiając zapierające dech widoki. Polaków w hotelu sporo i tu prośba do organizatora, aby we wszystkich hotelowych informatorach znalazły się wpisy również w języku polskim. To znacznie ułatwi /szczególnie osobom starszym/ zapoznanie się z organizacją i wymogami hotelu. Polka, która pracuje w recepcji nie jest w stanie wszystkiemu sprostać aczkolwiek jest bardzo pomocna i sympatyczna.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Czerwiec 2019- All inclusive

    Aleksandra, Otwock 13.07.2019 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Z hotelu jestem zadowolona, to był bardzo dobry wybór. Pokoje bardzo zadbane, trzy baseny różnej głębokości, jacuzzi, sauny do dyspozycji gości, więc każdy znalazł coś dla siebie. Leżaki przy basenie niestety od rana zajęte, ale wystarczyło iść na taras wyżej i tam już było miejsce do leżenia. W dodatku taras z widokiem na morze. W barze przy basenie podawane napoje all inclusive, niestety piwo rozwodnione, ale drinki były okey. Kuchnia bardzo dobra, każdy znajdzie coś dla siebie. Wieczory tematyczne były super opcją, codziennie na kolację coś innego: hamburgery, sushi, tortille z kurczakiem. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Na plażę z hotelu idzie się 2 minuty. Trzeba wyposażyć się w specjalne buty i najlepiej karimaty do leżenia, bo plaża to praktycznie sam gorący żwirek.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Czerwiec 2021

    Marcin, Kielce 29.06.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W hotelu przebywaliśmy w czerwcu 2021. Widać, że hotel jest sukcesywnie odnawiany, w pierwszej kolejności części wspólne. Pokoje jak hotel 4* powinny być w lepszym standardzie, nie mniej jednak są na przyzwoitym poziomie. Ogromnym atutem hotelu jest lokalizacja, blisko promenady oraz blisko plaży. Plaża jest znakomitą alternatywą dla basenów na terenie hotelu. Promenada na wieczorne spacery jest świetnym wyborem. Bliskość promenady nie wpływa na komfort wypoczynku w hotelu. Goście hotelowi Rosamar SPA mogą korzystać z basenów ośrodka Rosamar Garden(głównie zjeżdżalnie) oraz z animacji dla dzieci. Wyżywienie fantastyczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Po tak pysznych posiłkach nie byliśmy w stanie spróbować lokalnej oferty gastronomicznej na mieście. Pracownicy hotelu naprawdę starają się, aby goście czuli się komfortowo. Wielkie podziękowania dla Eveliny za profesjonalizm. Na + zasługuje opieka pracowników Rainbow przy transferach z/do lotniska oraz na samym lotnisku. Warto skorzystać z oferty wycieczki do Barcelony. Podsumowując: To Były Udane Wakacje.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wakacje w dobie pandemii koronawirusa

    Michał, Kołobrzeg 02.08.2020 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wyjazd na wakacje w czasie pandemii okazał się strzałem w 10! Mieliśmy możliwość obejrzenia Kataloni bez tłumów innych turystów. Bez kolejek, bez tłoków. Skorzystaliśmy z dodatkowej wycieczki do Barcelony organizowanej przez Rainbow. Całe miasto praktycznie tylko dla nas. Zdjęcia niesamowite.. Mimo komunikatów w polskich mediach o ciężkiej sytuacji w Hiszpanii, na miejscu nie dało się tego odczuć. Uciążliwe nieco było noszenie maseczek, ale coś za coś. Na plaży, przy basenie oraz w restauracji można zdjąć zakrycie twarzy. Hiszpanie mocno przestrzegają zasad, bardzo dbają o higienę i dezynfekcję. Widać to zarówno w hotelu, jaki w lokalnych sklepach. Polecamy!

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    ROSAMAR & SPA

    JANUSZ, DZIMIERZ 23.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byliśmy w tym hotelu w czerwcu 2021 (12-19 .06 201021 ) Fajny hotel nie najmłodszy ale w dobrym stanie położony przy samej promenadzie praktycznie w mieście do plaży ok. 50 m .Ładna okolica można wypoczywać i pospacerować jest co zobaczyć .Sam hotel nie zły ale bez szału pokoje malutkie jak dla Barbi ale da się przeżyć .Poza przepięknymi widokami z tarasu z jacuzzi to kuchnia jest najmocniejszym atutem tego hotelu,bardzo dobre i smaczne jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie,dużo ryb owoców morza ,lokalnych wędlin różnego mięsa , warzyw ,owoców . Ogólnie polecam ten hotel .W recepcji pracuje polka pani Ewelina zawsze pomocna i uśmiechnięta.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem