5.2/6 (295 opinii)
3.5/6
Generalnie hotel nas rozczarował, bowiem zdjęcia, które są zamieszczone w ofercie nie odpowiadają stanowi faktycznemu. Większa część obiektu, a w szczególności pokoje wymagają co najmniej "odświeżenia", bo ostatni gruntowny remont miał tam miejsce wieeeele lat temu. Spuchnięte od wody drzwi do łazienki, grzyb, brudne ściany, zniszczone meble i obskurna łazienka, to główne elementy, które rzucają się w oczy po przybyciu do pokoju. Na plus zasługują atrakcje dla dzieci, bowiem dwa baseny o różnej głębokości, zjeżdżalnie wodne i animatorzy różnych biur, w tym hotelu, faktycznie zapewniają różne atrakcje. Obsługa miła i pomocna. Kuchnia różnorodna, ale bez szału - "na mieście" smakuje lepiej. My już drugi raz tu raczej nie przyjedziemy.
3.5/6
Witam, w lipcu 2018r. byłam w tym hotelu z dziećmi i mężem. Zanim pojechaliśmy na wczasy naczytałam sie na różnych formach na jego temat i naprawdę, powiem szczerze, proszę nie brac pod uwagę tych opinii, w których tylko ludzie narzekają: na jedzenie, na cienkie ściany w hotelu, na obsługę itd...Były kuchnie tematyczne, to znaczy kolacje tematyczne jak azjatycka, chińska, przepyszne jedzenie, był też wieczór żelkowy dla dzieci a wtedy przy kolacji mnóstwo przeróżnych żelek, lizaków, itp... Obsługa hotelu na bardzo dobrym poziomie, poza tym są tam pracownicy Polacy, więc łatwo można poprosić o załatwienie jakiegoś tematu. Moje dzieci miały bardzo dużo atrakcji, w klubie z animatorkami i na zewnątrz klubu, w ciągu dnia i wieczorami.Animacje wieczorne, te już dla starszych, były także bardzo ciekawe, dużo sztuki cyrkowej.Jedyny minus , dla mnie i moich dzieci bardzo istotny to ten, że woda w basenach była zimna, a tam gdzie są zjeżdżalnie dla dzieci była niestety najzimniejsza. Może dlatego, że słońce tam było po południu? Nie wiem, ale nie powinno tak być, jesli hotel nastawia sie na rodziny z dziećmi. Baseny powinny być podgrzane, bo na przykład moje dzieci, które uwielbiają atrakcje wodne-zjeżdżalnie i dla których właśnie z tego względu hotel był wybrany, unikały tej części sfery basenowej, z uwagi na zimną wodę. Oczywiście to nie była taka temperatura jak w Bałtyku, była cieplejsza, ale przecież nie po to człowiek wyrusza w daleką drogę, stresuje się lotem samolotem, żeby z takich atrakcji nie korzystać albo korzystać w niewielkim stopniu. Na terenie hotelu jest basen ze słoną wodą i tu naprawdę woda była ciepła, no ale ile dzieci mogą w takiej wodzie się bawić?Odnośnie morza?....Hm... Zupełnie przereklamowany temat. Morze w LLoret de Mare nie ma łagodnego i płytkiego zejścia, prawie od razu jest głęboko, jest zimne i przy dużych falach po prostu niebezpieczne. Więc do morza weszłam po pas a moje dzieci trochę tylko się w nim popluskały. Jeśli zatem ktoś z Was chce wybrać ten hotel właśnie ze względu na uroki morza, to stanowczo odradzam.Hotel Evenia jest dobry dla tych, którzy raczej się nie przemieszczają w stronę morza, no ewentualnie w ramach wycieczek fakultatywnych.Plusem w tym zakresie są hotelowe busy darmowe, które zawożą do morza, więc nawet nie trzeba iść na piechotę.Na przyszły rok poszukam hotelu z ciepłą wodą w basenach i łagodnym morzem, zatem chyba znowu wrócę do Turcji. Acha, klimat w Hiszpanii jest jak nasz obecny lipiec w Polsce, zatem ok. 28-30 stopni.PozdrawiamChciałam jechać do Hiszpanii, w której dotychczas nie byłam, udało mi się to teraz, więc Hiszpanię uważam za zaliczoną, ale na przyszłość wybiorę cieplejsze klimaty. Wskazówka dotycząca pokojów: Nie miałam uwag do mojego pokoju, wiedziałam, że jest mały jak na 4os. rodzinę, ale w nim tylko spaliśmy. Data pobytu: lipiec 2018
3.5/6
Hotel położony dosyć daleko od morza. Faktycznie spacerkiem około 1.5km. Jedzienie bardzo dobre i duży wybór tak samo atrakcje dla dzieci. Od rana do wieczora coś się dzieje :) drinki niestety z automatu bardzo chemiczne a za europejskie albo orginalne drinki np mohito trzeba już dopłacać. Mimo wszystko pojechałbym drugi raz :) warto wybrać się wycieczka do Tossy można kupić ładne pamiątki.
3.5/6
Hotel dobry ze smacznym jedzeniem. Pokoiki małe, lecz codziennie sprzątane. Ta cześć pokoi, która wychodzi na ulicę dość głośna, więc latem przy otwartym balkonie nie będzie możliwe spanie. Wprowadziłbym kilka zmian w funkcjonowaniu hotelu: 1. przy barze w lobby duże kolejki (chodź pracuje kilku kelnerów) powód - każdy podchodzi do baru i jest walka, kto pierwszy zaczepi kelnera i zamówi coś do picia - powinna być jedna kolejna i to kelner powinien prosić o podejście do baru. 2. leżaki przy basenie poranna walka o miejsce a w ciągu dnia na 60% leżakach są położone ręczniki a osoby brak - powinien być serwis basenowy i co 30 minut zbierać ręcznik z leżaków. Tak jest w hotelach sieci Barcelo serwis systematycznie chodzi wokół basenów i jak widzi wolny leżak przykleja naklejkę dokładnie za 30 minut przychodzi i jak nadal leżak jest wolny zabiera ręczni. Efekt jest taki, że nie ma porannych walk o leżak i wolny leżak przy samym basenie można znaleźć o każdej porze dnia.