Opinie klientów o HTop Calella Palace

5.1 /6
183 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Bogdan, Warszawa 20.07.2014

NIGDY WIĘCEJ - HOTEL KOSZMAR!

Jak widzę te 4 gwiazdki przy tym hotelu - to wydaje mi się, że mi się troi w oczach - sądzę, ze nie zasługuje on nawet na 2 gwiazdki !!! - Kto przy zdrowych zmysłach mógł przyznać temu przybytkowi 4 gwiazdki?! Na dowód przytoczę tylko kilka przykładów żeby się nie rozdrabniać: goście hotelu są traktowani w sposób upokarzający - poniżej godności - jak sprzątający - ponieważ narzuca się im obowiązek odnoszenia plastykowych ( o zgrozo) pojemników po napojach - czyli sprzątania po sobie - bo jeśli się tego nie zrobi to nie zostanie zwrócona karta a co za tym idzie nie będzie można ponownie otrzymać żadnego picia - BZDURA! - to tylko chyba mogli wymyśleć w tym hotelu - bo w żadnym innym hotelu- a jeżdżę od wielu lat- nie spotkałem się z takim kuriozum! Poza tym koszmarne jedzenie - porównywalne z barem szybkiej obsługi w głębokim PRL-u, żadne animacje, żadne rozrywki, brak parasoli przy basenie, leżaków wystarcza dla 1/3 chętnych do skorzystania - więc ogólnie KOSZMAR!!! Dziwi mnie więc fakt, że Rainbow Tours śmie sprzedawać klientom taki bzdurny hotel - dlatego NIGDY WIĘCEJ!!!

1.0/6

Żelawska 19.07.2014

KOSZMAR!!!

W tej właśnie chwili przebywamy właśnie w tym hotelu, to jakaś kpina: basen mały,widok z pokoju na zardzewiały dach niższego obok budynku, obowiązek noszenia kart all,zamiast dobrze nam znanych opasek na ręku, dopełnieniem goryczy jest obowiązek odnoszenia plastikowych ( tak. tak właśnie plastikowych) szklanek po wypiciu jakiegoś napoju, lub drinka ( na zasadzie : wypiłeś sprzątnij po sobie, a w ten sposób nie przyjdzie Ci do głowy, żeby ukraść ten bardzo ekologiczny plastikowy pojemnik, który to po opłukaniu służy innym spragnionym- a co tam higiena. Na domiar złego obsługa niemiła, jakby łaskę robiła odpowiadając na jakiekolwiek pytanie. Reasumując : nie wiem jakim cudem ten hotel otrzymał 4 gwiazdki? i przykre jest to że Rainbow Tours,którego jestem klientką od lat, ma coś takiego w swojej ofercie.OMIJAJCIE TEN HOTEL SZEROKIM ŁUKIEM, SZCZERZE RADZĘ.

1.0/6

Katarzyna, Warszawa 03.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Unikajcie tego hotelu jak ognia

RADZĘ UNIKAĆ 1. Bardzo słaba klimatyzacja w restauracji 2. Brak wentylacji w windzie 3. „All inclusive” dzieli się na premium i gold. Obie wersje bardzo biedne. O ile jeszcze jakieś menu na napoje się znajdzie to o przekąskach nie ma ani słowa (nie wiadomo co jest w pakiecie a za co trzeba płacić) 4. Przy meldowaniu dostaje się jedną plastikową kartę (na osobę) którą w barze wymienia się na plastikowy kubek i wybiera się napój. Oddajesz plastikowy kubek - dostajesz kartę. Nie masz karty - nie masz picia 5. Nie ma dużego wyboru napojów i alkoholi 6. Jedzenie baaaardzo marne. Ciężko trafić coś co faktycznie da się zjeść 7. Hotel nadaje sie już do całkowitego remontu. Wszystko się sypie. Najłatwiej określić ten hotel jako taki późniejszy PRL 8. CAŁA MASA KOLONII/OBOZÓW. Ani wychowawcy, ani obsługa nie zwraca uwagi na hałasy, granie w piłkę na korytarzu czy walenie w ściany/drzwi 9. Wieczorne atrakcje okupowane przez dzieci przez co ciężko z nich korzystać (i tak są wątpliwej jakości) 10. Picie w restauracji podczas posiłków na opaski - często nie zdąży się napełnić szklanki zanim się wyłączy i trzeba jeszcze raz przykładać opaskę do czytnika 11. Brak szklanek w pokoju 12. Sejf i lodówka płatne 13. Hotel ma łącznie 8 pięter. Przygotujcie się na chodzenie po schodach bo windy jeżdżą jak chcą, omijają piętra 14. Drzwi w pokojach papierowe - WSZYSTKO słychać 15. Sprężyny w łóżkach bardzo głośne 16. Autokar nie dowozi do hotelu tylko wyrzuca pod innym i trzeba iść z bagażami, a widziałam i mam zdjęcia, że inne autokary dojeżdżają pod same drzwi Z plusów: - markety blisko więc można kupić wszystko co powinno być w opcji ALL INCLUSIVE a nie ma - niedaleko ładny deptak - niedaleko kolejka która jeździ po wybrzeżu (można dojechać do Barcelony w godzinę bez przesiadek
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem