4.0/6
Za takie pieniądze polecam w 100%
Edyta, Wolica - 21.07.2016
7/8 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wczasy udane,chociaż hotel nie spełnił żadnych oczekiwań,no może poza obsługą. Restauracja pozostawia duzo do życzenia,pod względem jedzenia jak i czystości,jedyny plus to że obsługa miła. Miejsce ogólnie ładne chociaż nie dla osób które chcą wypocząć.Wieczorem niestety chałas ,muzyka z innych hoteli bardzo długo w nocy a nawet do rana. W hotelu niestety brak basenu(to na dachu z brudnymi leżakami trudno nazwać basenem) czy jakiego kolwiek terenu jest strasznie męczący.Dobrze że pogoda dopisała bo tak był by problem gdzie uciec.
Eugeniusz, Toruń - 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
8/9 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Bardzo udane wakacje, ale pozostało wrażenie, że ten hotel zasługuje na 3*, nie na 4*
Tomasz Detorro, Bydgoszcz - 22.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
5/7 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel bardzo przeciętny. Restauracje nie otwierane punktualnie, bardzo mało stolików co powodowało długie oczekiwanie w kolejce juz przed restauracją aby coś zjeść. Podczas dotychczasowych wyjazdów nigdy cos takiego nam się nie przytrafilo. Jedzenie mało urozmaicone na kolecje podawane to co bylo dzien wczesniej na obiad. Kolacja ostaniego dnia naszego pobytu to bylo po troszeczku tego co zostało. mały basen też jest minusem (ale tutaj biuro podawało to za minus w opisie oferty). jednak największe rozczarowanie biurem spotkało nas na lotnisku ze strony rezydentów, którzy również wracali do Polski. Szanownej Pani nie chciało się poczekać aby wszyscy pasażerowie zostali odprawienii tylko bezczelnie wcisneli się w kolejkę nie zważając czy ktoś nie będzie potrzebował pomocy. Szczegółów rozmowy już nie będę tutaj cytowala, ale brak profesjonalizmu zupelny
Monika Elżbieta, Lublin - 10.10.2016
11/17 uznało opinię za pomocną