Opinie o Mariner (ex.Mediterranean Sand)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
(25 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mediterranean Sand

    Małgorzata, Gdynia 28.03.2014

    Miejsce do spędzenia urlopu i zabawy jest bardzo ładne i godne polecenia, jeżeli chodzi o hotel to jest on niedawno wyremontowany więc jest czysto. Do plaży jest ok. 50 m, jest bardzo dużo dyskotek, kawiarni itp.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wyjątkowy hotel

    Mariola Kcynia 28.03.2014

    Bardzo miła obsługa w recepcji ,kuchni i barze.Dobre jedzenie, super drinki,pokoje troszkę małe ale czyste , codziennie sprzątane. Bardzo blisko plaży.Jedynym minusem była strasznie głośna młodzież z Niemiec.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Natalcia

    Natalia, Gdynia 17.06.2014

    Pobyt udany, miejsce fajne i ładne. Bardzo blisko plaży a i basen daje radę. Gdyby nie młodzież Niemiecka, która jest w hotelu od czerwca do końca sierpnia to byłaby ocena na 6. Jeśli oni są to inni goście juz nie mają spokoju. No chyba, że ktoś działa tak jak oni, czyli spi między 6-12. Kiedy były 2 grupy niemieckie, to nawet trzeba było stac w kolejce na posiłek. Reszta opinii poniżej.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    pobyt na costa brava

    Marta, Łódź 28.03.2014

    Świetny hotel, rewelacyjnie położony przy samej plaży, blisko sklepów o deptaka. Jedyny minus to klientela - maturzyści z Niemiec, kolejne turnusy co tydzień, stanowili oni 99% osób w hotelu. Zajmowali się wyłącznie piciem na umór oraz dewastowaniem hotelu. Hotel po fruntownym remoncie - po 2 tygodniach naszego pobytu zniszczenia jakie spowodała ta hołota były już widoczne. Po za tym świetnie jedzenie, położnie, komfortowe pokoje, wifi przy basenie oraz w recepcji za free, bardzo ładne łazienki w pokojach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem