4.6/6 (88 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.5/6
Obsługa bardzo miła i pomocna. Hotel czysty aczkolwiek zasłaniają się covidem np. kosmetyków w pokojach nie ma bo covid - ręczników basenowych nie ma - bo covid itp. Wyżywienie bardzo słabe (opcja all inclusive)- dobrze, że w pobliżu były otwarte restauracje .
2.0/6
W całym hotelu gwar i hałas dziecięcych krzyków od rana do nocy.Kolejki przed posiłkami oraz do wind-są tylko dwie!Żadnych animacji dla dorosłych i bardzo zimna woda w basenie a morze 500 m od hotelu i dwa metry od brzegu jest już głębia.To hotel wyłącznie przeznaczony jest dla rodzin z dziećmi i na to jest nastawiony.Posiłki smaczne a świeżo wyciskany sok robił tam furorę.Biuro Rainbow to profesjonalna pełna opieka od przylotu do transferu na lotnisko a wycieczka do Barcelony rewelacyjnie poprowadzona.Pobyt lipiec 2019.
2.0/6
Byliśmy tydzień w tym hotelu. Mega przepełniony, człowiek na człowieku, mimo czasów pandemi obciążenie takie ze walka o leżaki a do restauracji jak się nie weszło o 13 to do 14.30 nie było szans wejść bo taka kolejką, wchodząc o 14.30 zaczęli sprzatac jedzenie i ledwo zdążyliśmy wziąść talerz jedzenia. Pokoje nie są dobrze sprzątane, byle by szybko wynieść śmieci i dać nowe ręczniki. Nie ważne że od 3 dni piasek z plaży na podłodze ze sie chodzić nie da. Ściany w hotelu mega cieńkie, wszystko słychać czy to płaczące dziecko czy rozmowy czy telewizor. Sprzatanie toalet przy recepcji czy przy basenie tez zostawia wiele do życzenia, papier toaletowy na ziemi, toalety brudne.. Brak animacji czy muzyki na basenie... Raz dziennie 10minutowy taniec w basenie to jak na sezon mega wakacyjny ( sierpień) mega mało. Cos tam dla dzieci tez bylo ale chyba malo interesujące bo dzieciaki były w większości w dużym basenie. W basenie tyle ludzi ze możliwość popływania była tylko w momencie gdy wszyscy byli na obiedzie. A tak 3 ludzi na 1m kwadratowy. Jedzenie bez przypraw, praktycznie dziennie to samo z malutkimi zmianami typu raz kurczak raz ryba (mielona). W hotelu miały byc dostępne ręczniki za kaucja, które były nie dostępne przez pandemie.. byliśmy zmuszeni kupić sobie ręczniki.. ( można zamieścić tą informację na stronie ) Przed hotelem i ogólnie w całym miasteczku mega dużo śmieci, psich odchodów i smrodu.. Ogólnie jesteśmy mega nie zadowoleni i nie wróciłabym już do tego hotelu I również nikomu bym go nie poleciła. Widać że hotel jest mega przepełniony.
2.0/6
Hotel słaby, bardzo słaby - może dla osób które są pierwszy raz na All jest ok ( bo takie opinie też słyszeliśmy) - dla Nas był bardzo słaby Pokój na 7 piętrze z windą działającą w tempie żółwia, słabo wyposażony, z ładną i odnowioną łazienką , ale ze sprzątaniem już gorzej - panie serwisantki nie rozumieją nic po angielsku. Basen- porażka. Dla dzieci, niby z super statkiem pirackim, ale woda zimna - przerażająco zimna , od godz 16 cały basen w cieniu. Dla dorosłych - w słońcu, ale ilość leżaków i wielkość basenu - może wystarcza przy obłożeniu hotelu w 30% a nie w środku sezonu. Jedzenie i czystość restauracji - pominę bo szkoda pisać, tak samo Pool-bar, ahhh mo i słynne żetony - tego nie jestem w stanie zrozumieć. Żeby dostać kolejny napój musisz oddać żeton, więc cały dzień pilnujesz plastikowych kubeczków. Co z + -- polskie animatorki - bardzo miłe, uśmiechnięte - dzieciaki zadowolone. Okolica przepiękna, można godzinami spacerować promenadą wzdłuż plaży a wieczorem całe miasteczko tętni życiem - w przeciwieństwie do hotelu gdzie all obowiązuje do 23.30 później jeszcze 30 min bar odpłatny i o północy - hotel śpi. Do plaży niedaleko - plaża żwirowa , z dość dużym spadkiem. Na plaży kilka sympatycznych barów, w których można troszkę ochłonąć od słoneczka.Wycieczka do Barcelony zorganizowana dobrze , choć bardzo dużo atrakcji a mało czau na wszystko - ale tak to już jest. Można również dojechać kolejką, która jedzie wzdłuż wybrzeża. Ogólnie hotel na nie, Callela jak najbardziej na TAK.