Opinie klientów o Riviera Santa Susanna

5.2 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Tomek, Wawa 08.08.2019

Lipiec 2019

Hotel nie zasługuje na 4*. Jedzenie bardzo dobre. Pokoje czyste ale ostrzegam przed wyciszeniem pokoju - wszystko słychać co się dzieje u sąsiadów i na korytarzu. Animacje słabe - fajniejsze w hotelu obok. Mało lerzaków przy basenie - ludzie wstawali o 6:00 aby je rezerwować ręcznikiem. Opieka rezydentów OK.

4.0/6

ELŻBIETA, ZBYDNIÓW 28.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje Lipiec 2023

Hotel jak w ofercie. Odnowiony i utrzymany w czystości. Położony w bliskiej odległości od plaży i kolejki, którą można wybrać się na zwiedzanie np. Barcelony :) Blisko sklepiki i bary. Dobra baza wypadowa! Pokoje niezbyt duże, ale wygodne, z balkonem, na wyposażeniu oprócz zamykanej szafy (+ sejf za dodatkową opłatą), łóżka i stolików - TV, lodówka, całkiem dobra klimatyzacja, ale niewydolne Wi-Fi (dot. całego kompleksu). Łazienka z całkiem dużym i wygodnym prysznicem, odnowiona. Dużym udogodnieniem tzw. szybka winda :) Obsługa hotelowa miła, ale słabo ze znajomością angielskiego. Jedzenie bardzo dobre, choć monotematyczne... Dostępne wersje All lub HB - nie polecam takiego połączenia w hotelu. Ja wykupiłam opcję All i czułam się jak intruz, sprawdzali mnie na każdym kroku i nie mogłam swobodnie korzystać z dostępnej opcji... (to co zostało ze śniadania lub obiadu to było wystawione dla turystów z opcją ALL), tylko w restauracji lub w barze i tylko w wyznaczonych godzinach... dziecko np. nie mogło sobie wziąć lodów lub owoców na leżak przy basenie, tylko zjeść na miejscu ... :/ Basen mały, leżaki dostępne, wg mnie niewystarczająca ilość parasoli.. Ogólnie jestem zadowolona, ale jeśli ktoś potrzebuje wypocząć to nie tu, ale jeśli chce zwiedzać i przy okazji trochę odpocząć to jak najbardziej polecam!!!

4.0/6

Anna, Legionowo 31.05.2022

Santa Susanna - Hotel Riviera

Pobyt udany. Standard hotelu w skali 1 do 5 oceniam na 4. Jedzenie - bez zarzutu, zarówno w sensie różnorodności dań jak i ilości. Drobne problemy techniczne w pokoju (dwa razy w ciągu pobytu zdarzyły się kilkugodzinne awarie w dostawie wody w pokoju). Miejscowość typowo turystyczna. Dobra baza wypadowa dla lubiących zwiedzanie. Rezydenci - brak skali do oceny. Żadnych informacji merytorycznych,, zero zaangażowania, sprawiali wrażenie, że pracują za karę w ramach odpracowywania godzin w formie prac społecznych, Rekompensują to lokalsi :).Jeśli ktoś jest samodzielny i nie musi kontaktować się z rezydentami - polecam w 100%

4.0/6

Anna, Kraków 10.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Da się przeżyć, ale nie chce się tam wracać

Wyżywienie – nie warto wybierać niczego ponad 2 posiłki dziennie. Sztuczna jajecznica, mięso odgrzewane z 2-3 dni, salami czy szynka wędzona podane raptem raz w trakcie tygodniowego pobytu. Napoje do lunchu i obiadokolacji płatne. Wybór drinków w ramach all inclusive bardzo wąski. W okolicy dużo restauracji, w których można otrzymać dużo wyższą jakość jedzenia. Carrefour oddalony o 10 min piechotą. Po zameldowaniu przywitały nas dziurawe ręczniki w pokoju. Brak oświetlenia sufitowego sprawiał ogromne ciemności wieczorami. Pokoje już podniszczone: ściany poplamione, niedoczyszczone meble, panele w łazience pęcznieją od wilgoci, a w pokoju widać spore szpary pomiędzy nimi. Po balkonie chodziły jaszczurki murowate (na 5 piętrze). Żadnych polskojęzycznych kanałów tv pomimo ogromnej ilości gości z Polski. Obsługa uprzejma, ale niespecjalnie stara się mówić po angielsku. Pościel wymieniona tylko raz na wyraźną prośbę i po daniu napiwku. Hałas do północy z powodu głośnej muzyki w sąsiednim hotelu Alhambra, z drugiej strony widok na kominy i klimatyzację z kolejnego hotelu. Położenie w gęstej zabudowie hotelowej. Dojście do plaży przez przejście podziemne. Plaża szeroka, przy czym w morzu szybko robi się głęboko. Komplet 2 leżaki + parasol w sezonie 2023 kosztował 21 EUR (więcej niż podawano na stronie Rainbow). Dojście do stacji kolejowej trwa ok. 12-15 min. Obsługa na dworcu i w informacji turystycznej bardzo pomocna. Dworzec kolejowy w Barcelonie nie dla ludzi o słabym zdrowiu – bez klimatyzacji, co przy 35 stopniowym upale może stanowić problem. Ogranizacja przelotów, transferów i wycieczek lokalnych bez zarzutu. Polecam wycieczki do Tossa de Mar, Girony i Barcelony. Rezydenci z ogromną wiedzą o regionie, zaangażowani, cierpliwi – stanowią wartość dodaną imprezy w tym regionie Hiszpanii.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem