Opinie klientów o Rosamar & SPA

5.3 /6
129 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Przemysław, Krośniewice 30.09.2021

Super jedzenie i obsluga

Hotel zadbany, nie ma się do czego przyczepić. W spa mamy do wyboru saunę mokra lub suchą oraz ciepłe leżaki. Kilka basenów odkrytych, jeden przy barze, oraz jeden kryty podgrzewany na deszczowe dni. Jedzenie super. Na początku nie wiadomo co wybierać, bo tyle różnych potraw stoi do wyboru. Obsługa bardzo miła. Ręczniki wymieniane codziennie nawet jeśli nie zostawialiśmy ich na podłodze. Łóżka codziennie pościelone, pokoje odkurzone.Zostawcie barmanom napiwek, a odwdzięcza się mocniejszymi drinkami. Szczerze polecam :)

5.5/6

Roman, Białynin 27.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Urlop w Lloret de Mar

Pierwsze wrażenie - po nocnym locie i dość długim transferze z lotniska do hotelu, w którym zakwaterowaliśmy się około 4 rano i dostaliśmy tzw. późną kolację składającą się z dwóch suchych tostów, plastra sera, plastra słabej jakości wędliny i jabłka (dla 3 osób) - było słabe, a nawet bardzo słabe. Na szczęście pozostała część urlopu upłynęła wyśmienicie i dlatego zatarła całe początkowe rozczarowanie. Lokalizacja hotelu tuż przy plaży, pyszne jedzenie i cudowna okolica -czego chcieć więcej. Oczywiście można chcieć więcej, dlatego koniecznie trzeba pojechać do Barcelony przynajmniej na 1 dzień, chociaż jest to zbyt mało dla tak ciekawego miasta lub popłynąć do Tossa de Mar. Atrakcji w okolicy nie brak.

5.5/6

Władysław, Otwock 17.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Maj/czerwiec 2024

Na swój 12 -dniowy pobyt wybraliśmy Lloret de Mar na Costa Brava m.in. ze względu na bliskość Barcelony , krótkiego transferu z lotniska w Gironie do hotelu Rosamar&Spa. Przy wyborze hotelu kierowaliśmy się jego położeniem w pierwszej linii brzegowej , w spokojnej okolicy tuż obok nadmorskiej promenady. Siostrzanym hotelem Rosamar&Spa jest Rosamar&Garden z większymi atrakcjami dla dzieci. Usługi obu hoteli są połączone, tzn. przy "All inclusive" można korzystać także z basenów w siostrzanym hotelu, dot. to też występów i korzystania z barów w trakcie występów i pobytu na basenie. Występy są takie same w obu hotelach na przemian. Lloret de Mar jest wspaniałą bazą wypadową do zwiedzania okolicy. Jednakże na początek przeżyliśmy zderzenie z recepcją, tzn. otrzymaliśmy pokój z widokiem na ścianę (wewnętrzne podwórko), zresztą nie tylko my. Po krótkiej wymianie zdań w recepcji dowiedzieliśmy się, że nie ma możliwości zamiany pokoju, może następnego dnia jak się coś zwolni, ale bez gwarancji. Nie chcieliśmy psuć sobie wakacji i wybraliśmy opcję dopłaty do pokoju z widokiem na morze. Następnego dnia rezydentka Biura poinformowała nas, że w takich sytuacjach ona nic nie może zrobić, ponieważ to Centrala rezerwuje pokoje. Pokój w recepcji jest rezerwowany wcześniej, tak że przy rejestracji pobytu nie ma już opcji zamiany /?/. Tak nie powinno być, że naraża się klientów na dodatkowy wydatek i nie gwarantuje mu się jakiegoś standardu chociażby zgodnego ze zdjęciami przedstawianymi w ofercie Biura. Do wyboru były trzy widoki: bezpośredni na morze, na basen z bocznym widokiem na morze, na ulicę. Takie opcje powinny być przedstawiane w ofercie, nawet za dopłatą. Znajomi. którzy także otrzymali pokój z widokiem na ścianę po tygodniu pobytu 14-dniowego otrzymali pokój z widokiem na ulicę i bocznym na morze /bez dopłaty/. Zarzutów do obsługi hotelu nie mamy żadnych, jest wspaniała. Hotel posiada trzy baseny dla dorosłych, SPA dla "All inclusive" jest za darmo /poza masażami/, w restauracji hotelowej codziennie są występy, do dyspozycji są dwa bary: przy basenie i w restauracji w czasie występów. Na basenach są ratownicy i ogólnie hotel jest chroniony, ale trzeba uważać szczególnie na basenach. Nie ma rezerwacji leżaków i jest ich multum, ratownicy nie pozwalają na rezerwację ręcznikami. "All inclusive" zapewnia bezpłatne napoje /wino, piwo, itp./ do obiadu i kolacji, na śniadaniu serwowany jest szampan. Od 21.00 w barze przy basenie można otrzymać bezpłatnie dwie butelki wody na głowę. Zarówno w recepcji, jak i w barze można się dogadać po polsku, z innymi językami też nie ma problemu. W hotelu jest mnóstwo Francuzów, Anglików i innych nacji. Hotel i pobyt oceniam wysoko i chętnie byśmy kiedyś wrócili, pod warunkiem zagwarantowania pokoju z widokiem na morze oczywiście, a nie na ścianę.

5.5/6

MARIAN 26.06.2023

POLECAM TEN HOTEL

Można polecić ten hotel szczególnie dla osób lubiących spokój. Hotel posiada basen gdzie wstęp mają tylko osoby 18+ gdzie można naprawdę wypocząć. Atrakcję dla dzieci są ale w innym hotelu ROSAMAR GARDEN z których można korzystać. Jedyną moją uwagą jest to, że pomimo oferty RAINBOW pokoju 17 m2 otrzymaliśmy pokój ok 9 m2 Nie przekonało nas tłumaczenie, że nie mieli wolnych większych pokoi gdyż wczasy zamawialiśmy 2 miesiące wcześniej i należało taki pokój mieć w dyspozycji na dzień naszego przyjazdu. Jednak po interwencji rezydentki (pani Elizy) w następnym dniu zamieniono nam pokój na właściwy.
116171833
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem