Opinie klientów o Rosamar & SPA

5.3 /6
129 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Krzysztof, Poznań 26.06.2019

Dobra lokalizacja, bardzo dobra restauracja, FATALNE pokoje.

W katalogu Rainbow oraz na zdjęciach hotel prezentuje się nieźle. Po wejściu do holu recepcyjnego też nieźle. Na początek stały problem - w hotelu byliśmy ok. 10.00 a doba hotelowa od 14.00 - nie pozostaje nic innego jak czekanie w holu - warunki też niezłe, a od 12.00 mogliśmy korzystać w wszystkiego w ramach all inclusive - trzeba to przeżyć. Rozczarowanie rozpoczęło się po wejściu do pokoju - dojście jakimiś wąskim i krętym korytarzem, pokój bardzo mały, ciemny, ze wspólnym tarasem i widokiem na mur sąsiedniego budynku. W katalogu jest zapis: "Hotel dysponuje 264 wygodnie i nowocześnie urządzonymi pokojami różnego typu, rozlokowanymi w 2 budynkach: 4- i 5- piętrowym. Wyremontowane w 2015 roku, wygodne, klimatyzowane, z łazienką (suszarka do włosów), telefonem, TV-sat, sejfem (płatny ok. 20 Eur/tydzień + depozyt), lodówką, balkonem lub tarasem (meble balkonowe).... Pokoje standardowe (pow. ok. 17m2) ". Tymczasem pokój miał max. 10-11m2, korytarzyk umożliwiający tylko przejście /max. 1,5m2/ oraz ciasna łazienka /max. 2,5m2/ - gdyby zsumować wszystkie pomieszczenia to do 17m2 jeszcze sporo brakuje! Po reklamacji, otrzymaliśmy informację że wszystkie pokoje są zajęte i nie ma możliwości zmiany /nie zgadzamy się z tym/. Na drugi dzień udało się zamienić pokój - równie mały, ale chociaż z przyjemniejszym dojściem i samodzielnym balkonem. Muszę dodać, że w pokoju szafa była bardzo mała, nie było miejsca na walizki ani w szafie ani żadnego stojaka /były w 3-gwiazdowych hotelach na objeździe/. Po prostu rzeczy trzymaliśmy w walizkach położonych na podłodze, a żeby przejść na balkon trzeba je było zamykać i przesuwać w kąt!. Na szczęście nie jechaliśmy tam mieszkać, a pokój służył wyłącznie do spania - trzeba było zacisnąć zęby i ograniczać pobyt w pokoju do minimum. Klimatyzacja w pokoju w prawdzie była, ale korzystanie z niej nie należało do przyjemności: po pierwsze bardzo głośna, po drugie przy tak małym metrażu korzystanie z niej bardzo niekomfortowe. Poza pokojami hotel prezentował się już znacznie lepiej. Restauracja bardzo przyjemna, dużo stolików, miła obsługa i bardzo duży wybór różnorodnych dań. O żadnej porze nie było problemu z miejscem, wszystkie dania były na bieżąco uzupełniane - każdy mógł znaleźć coś dla siebie, każdego dnia pojawiało się coś nowego - na prawdę nieźle. Hotel bardzo ładnie usytuowany - praktycznie bezpośrednio przy nadmorskim deptaku. Wiele miejsca na odpoczynek na terenie hotelu - nie było problemu z leżakiem ani krzesłem przy stoliku rano ani po południu. Cztery małe ale przyjemne baseny, duży taras z widokiem na może. Miła i sprawna obsługa w barze. Reasumując: było można było spokojnie delektować się różnymi potrawami i owocami, plażować się i zaspakajać pragnienie w barze. W tam zakresie można hotel polecić z czystym sumieniem. Nie wiem na czym polega problem z pokojami - w tym miejscu Rainbow nie zapewnia warunków opisanych w katalogu, uważam że należy to natychmiast zweryfikować!

4.5/6

epogonowicz 03.08.2022

Ogólnie ok ale…

Hotel bardzo dobrze usytuowany, blisko do plaży, centrum itp, małe pokoje, ale czyste i w niektórych pokojach bardzo mała łazienka. Jedzenie smaczne chociaż trochę monotonne. Obsługa bardzo miła, ale minusem jest to, że o każdy napój do obiadu i kolacji trzeba prosić. Pierwszego dnia dotarliśmy do hotelu po 22-giej i niestety nie było już nic do jedzenia, trzeba było wybrać się do jednego z pobliskich barów.

4.5/6

Anna, Stolno 18.06.2019

WYPOCZYNEK

HOTEL BLISKO PLAŻY,CENTRUM,SUPER LOKALIZACJA POLECAM DUŻO DO ZWIEDZANIA,OPCJA ALL INCLUSIVE SŁABA NA TAK DUŻY HOTEL TYLKO JEDEN BAR I WYBRANE ALKOHOLE ORAZ LODY,PRZEKĄSKI NATOMIAST W INNEJ CZĘŚCI HOTELU,ZŁA ORGANIZACJA PRZY OBIEDZIE I KOLACJA CZASAMI TRZEBA BYŁO CZEKAC W KOLEJCE OK. 20-25 MIN.ZANIM PRZYDZIELONO STOLIK.POSIŁKI SMACZNE KAŻDY MÓGŁ WYBRAĆ COŚ DLA SIEBIE,SŁABE ANIMACJE WIECZORNE .

4.5/6

RENATA, JAWORZNO 05.07.2021

pobyt 12-23.06.21

Pobyt bardzo udany hotel przeciętny, ale nie ma się czego czepiać, jedyna uwaga do pokoju toaleta tuz koło łóżka . Jedzenie przepyszne , drinki super dla każdego coś, obsługa pomocna i miła. Polecam z czystym sumieniem. Miejscowość rewelacyjna, praca rezydentki na 5 plus. Plaża żwirkowa ma swoje atuty, jak dla mnie super, zaraz po wejściu do wody spad do 150 cm, dla nieumiejących pływać problem.
127282933
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem