Opinie klientów o Sorra Daurada Splash

4.9 /6
60 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MONIKA, LODZ 08.09.2019

Wakacje z rodziną

Cena adekwatna do jakości.

4.0/6

EWELINA, Tarnowo Podgórne 20.08.2019

Geralnie ok

Pobyt w połowie sierpnia 2+2. Jedzenie ok - dzieci również coś dla siebie znajdą. Blisko centrum i pociągu do Barcelony- pokój od strony morza= hałas od pociągów oraz nocne imprezy do 5-6 rano w weekendy, w tygodniu w miarę spokój. Pokoje jak i cały hotel odremontowany, chociaż bardzo niedbale - widoczne niedoróbki. W łazienkach strasznie śmierdzi kanalizą. Ciężko z komunikacją po angielsku - w recepcji tylko 1 osoba podejmowała się rozmowy.

3.5/6

Wojciech, Wrocław 03.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

3+

Odbyliśmy podróż w połowie września z 3 - letnim synkiem. W szkolnej skali 6-stopniowej, pobyt oceniam na 3+. Sam hotel oceniam na 2. Nie mamy żadnych zastrzeżeń do biura Rainbow. Przylot z i do Polski, transfer, spotkanie z rezydentem odbyły się punktualnie. Hotel jest położony blisko morza i pięknej plaży, przy promenadzie ze sklepami i restauracjami. Jest również niedaleko do stacji kolejki którą można dojechać do Barcelony (ok. 300 metrów do stacji, podróż do Barcelony trwa ok. 1h). Pokój wyremontowany, dość przyjemny, choć dużym problemem w tym hotelu jest smród z kanalizacji, który mocno czuć w łazience (momentami nie do wytrzymania). Ten sam smród bywa wyczuwalny w niektórych miejscach w otoczeniu hotelu np. przy wyjściu na plażę. Za największy plus tego hotelu uważam park wodny dla dzieci z licznymi wodnymi atrakcjami jak np. statek piracki i róźne wodne zjeżdżalnie. Przy parku wodnym snack bar z przekąskami. Do plusów zaliczyłbym również smaczne, świeże i dobrej jakości jedzenie w hotelowej restauracji oraz wspomnianą powyżej lokalizację. Największym minusem hotelu w mojej ocenie jest poziom obsługi hotelowej, która wygląda na nadąsaną, obrażoną, niezainteresowaną gośćmi hotelowymi, momentami wręcz wrogo nastawioną do nich. Przez cały tygodniowy pobyt, począwszy od rejestracji, poprzez tereny hotelowe, bar, restaurację, tereny przy basenach, nikt z obsługi (recepcjoniści, barmani, pracownicy restauracji, serwis sprzątający, ratownicy) , ani razu nie wykazali jakiegokolwiek uprzejmego/miłego gestu w naszą stronę. Nikt nas ani razu nie przywitał, pożegnał, nie zapytał o cokolwiek, czy choćby uśmiechnął do Nas. Powyższe spowodowało, że czuliśmy się w tym hotelu jak intruzi. W szczególności na terenie restauracji, w której nie ma kelnerów, a jedynie jakieś osoby ubrane na czarno, które sprzątają stoliki oraz starszy Pan ubrany również na czarno, który spaceruje po całej restauracji i złowrogo spogląda na gości - podejrzewam, że kierownik restauracji, ale pewności nie mam - nigdy się nie przywitał, nie porozmiawał, nie powidział choćby słowa. Nie można liczyć na przygotowany stolik ze sztućcami, serwetkami, szklankami - powyższe trzeba odszukać gdzieś na terenie sali i samemu sobie przynieść - nie ma oznaczonego miejsca ze sztućami czy szklankami. Może trzeba jeść dłońmi ? Wspomniane osoby ubrane na czarno, które sprzątają stoliki (nie Kelnerzy) niemile nastawieni. Nie odpowiadają na zadawane pytania, prosząc o pomoc nie pomagają, właściwie tylko sprzątają stoliki o sprawiają wrażenie jakby czekali, aż ludzie zjedzą i już sobie pójdą, podobnie jak wspomniany kierownik sali, który w powyższym zakresie jest liderem. Od 15 lat podróżujemy po świecei. Byliśmy w różnych hotelach - 3,4, 5 gwiazdkowych. Chciałbym sczerze podkreślić, że jeszce nigdy nie czułem się w żadnym hotelu tak żle za sprawą obsługi hotelowej jak w tym hotelu. Poza tym problemem hotelu jest czystość. Ani razu nie widziałem, aby podłogi na terenie hotelu były myte lub zamiatane przez kogokolwiek. Podobnie w pokoju - podłoga brudna i klejąca. Serwis sprzątający wymieniał ręczniki, choć nie każdego dnia, zaścielał łóżko (czasami tylko częściowo, niedokładnie. Sanitaria, podłoga nie były myte ani razu przez cały pobyt. Hotel z zewnątrz wygląda odpychająco. Elewacja brudna, teren wokół hotelu brudny i niesprzątany. Pokój zabaw dla dzieci wygląda, jakby przetoczyło się przez tornado (za każdym razem porozrzucane zabawki, brudne stoliki, brak pracownika). Hotel ma 4 * , ale nie wiem za co. W mojej ocenie 2 *.

3.5/6

Stanisław 07.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

wakacje

Moim zdaniem hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje małe i brudne, niby sprzątane codziennie ale niestety niedokładnie. Niesamowity smród z kanalizacji w łazience , tego poprostu sie nie da opisac. Jedzenie dobre ale powtarzalne i monotonne. Irytująca Pani pilnującą stołówki pomimo opasek all inclusive sprawdza i patrzy w talerz czy aby nie musisz zaplacic za obiad lub inny posiłek. Bar przy basenie porażka, jedzenie słabe i słaba obsługa. Baseny dla dzieci fajne ale mało parasoli aby się schować przed słońcem. Totalna masówka hotel nastawiony na ilość nie jakość.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem