Opinie klientów o Tahiti Playa

5.0 /6
12 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Zenon, Kraków 07.06.2022

21/05-4/06/2022 Tahini Playa

Byłem 2 tygodnie z żona we wspaniały hotelu Tahini Playa. Jeden z lepszych hoteli, atrakcyjne położenie, mało animacji, ale baseny i morze rekompensuja . Dużo atrakcji w okolicy. Różnorodne, wspaniałe jedzenie.

4.5/6

Grzegorz, Bytom 20.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel godny polecenia.

Byliśmy z gronem przyjaciół w okresie przed sezonem turystycznym w pierwszej połowie czerwca, hotel w 60 % zajęty był przez emerytów a pozostałe 40% to rodziny z małymi dziećmi, pogoda nam nie sprzyjała ale położenie hotelu oraz osłonięcie od silnego wiatru się sprawdziło. Pokoje zgodne z opisem dobrze wyposażone była nawet mała lodówka, ręczniki basenowe do pobrania za kaucją 10€ można je dziennie wymieniać na suche i czyste, w pokojach dziennie wymiana ręczników oraz sprzątanie beż jakichkolwiek zastrzeżeń, jedzenie dobre do wyboru ryby wędliny mięso nabiał co kto lubi. Basen hotelowy czysty dziennie serwisowany, duża ilość leżaków ale ludzi też było dużo miałem wrażenie że było pelne obłożenie lub prawie pełne, dużo ludzi rosyjsko jezycznych ale bez stresu.

3.5/6

Tomasz, Bielsko-Biała 18.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Środnio...

Pokój z dostawką jest tak mały, że nie ma miejsca nawet na walizki. Szafa zaprojektowana dla jednej osoby. Łazienka również malutka. Pokój sprzątany codziennie. Podczas deszczu windy przestają działać i zmusza to do maszerowania na 6-ste piętro po schodach. Akustyka hotelu tragiczna. Dźwięk z drugiej strony hotelu roznosi się wszędzie. Do standardowego zakwaterowania dokupiliśmy lunch i kolację. Niestety Hiszpanie umieją zarobić również na wodzie mineralnej (2 EUR za małą butelkę)- do wykupionych posiłków. Dla klientów z Polski nie było opcji AI. Ogólnie w związku z najazdem turystów na Barcelonę - kompletnie się nie starają. Pobyt w hotelu 4+ gwiazdki - absolutnie nienależne - rzeczywista jakość hotelu max 2 gwiazdki.

3.0/6

ALEKSANDRA, 14.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Majówka w Hiszpanii

Hotel ma bardzo dobrą lokalizację, przy szerokiej , ładnej plaży. I to wszystko z zalet. W pokoju dla 2 osób były 2 duże podwójne łóżka, natomiast nie było nawet miejsca aby rozłożyć walizkę, jedyną możliwość to na łóżku. Sprzątanie codzienne ale bez dokładności, Ręczniki wymieniane co drugi dzień. Wyżywienie - mieliśmy wykupione śniadania i obiadokolację. Śniadania, codziennie to samo , jedzenie bez smaku, niedoprawione w ogóle. Obiadokolacje wybór niewielki i również nie doprawione, wszystko do picia płatne, nawet woda. Mało tradycyjnych hiszpańskich dań, mule były tylko raz. Za to sporo owoców. Rozrywek w ciągu dnia nie ma, może dlatego że to przed sezonem, majówka. Wieczorem kilka razy muzyka na żywo, jakość słaba ale dobrze że było cokolwiek. Nie ma basenu wewnątrz ani siłowni. a ponieważ było zimno na dworzu to trzeba było sobie organizować czas. Generalnie hotel słaby, nie polecam. Może latem bardziej się starają. 80% gości w tym okresie to 70+, głównie Hiszpanie. Rezydentka Rainbow, Pani Ola, bez zastrzeżeń , pod kontaktem, pomocna i bardzo mila
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem