Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Teresa, Łódź 14.07.2015
Ocena pozytywna
Hotel położony w spokojnej okolicy, ładny. Był tylko jeden problem z otwieraniem drzwi do pokoju (źle działająca,zużyta karta}. Wyżywienie dobre. Może trochę mało elastyczne podejście obsługi stołówki, której nie uruchomiono pół godziny wcześniej, aby osoby wyjeżdżające mogły wypić herbatę lub kawę.
4.5/6
Małgorzata, Zegrze 20.06.2015
pobyt czerwiec 2015
Hotel Caprici jest bardzo czysty, położony fajnie,basen wystarczający,leżaki zawsze były.Obsługa bardzo miła.Do Barcelony bardzo dobry dojazd kolejką,Mieliśmy pokój z widokiem na basen i morze.Cisza.spokój.Pobyt byłby bardzo udany gdyby nie koszmarne jedzenie.Na śniadania ciągle to samo,obiadokolacje niesmaczne, kucharza powinno się wyrzucić za marnowanie jedzenia.Jedynie owoce,których nie byli w stanie zepsuc nadawały się do jedzenia bo były smaczne i duży wybór.
4.5/6
Jakub, Kraków 23.07.2019
Prawie wszystko ok
Caly pobyt oceniam jako udany bardzo mila obsluga zawsze usmiechnieta pokoje zawsze wysprzatane na blysk. Dwa male mankamenty dotycza wyzywienia jajecznica z proszku i brak pieczywa bezglutenowego i opisow dan ktore nie zawieraja glutenu.
4.5/6
M__a, Warszawa 27.06.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Opinia o hotelu Caprici
Hotel czysty, praktycznie nad samą plażą. Jedzenie przeciętne. Obsługa miła. Widoki w zależności jak kto trafi: na morze, na kolejkę lub inny hotel i parking.