Opinie klientów o GHT Costa Brava & SPA

5.3 /6
10 
opinii
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
4.6
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Maja, Otwock 16.06.2022

Hiszpańska przygoda

W podróż wybrałam się z przyjaciółką aby odpocząć od codzienności. Na lotnisku wszystko poszło szybko i sprawnie, lot również był bezproblemowy. Na miejscu rezydent sprawnie wszystkich porozsyłał do odpowiednich autokarów. Transfer był dłuższy niż przypuszczałam, ale na pewno go nie zapomnę, ponieważ okazało się, że ostatnie kilkanaście kilometrów jechaliśmy taksówką. Byłyśmy w najpiękniejszym miasteczku Tossa de Mar. Przepiękne widoki, czysta woda, urokliwe uliczki i wspaniałe plaże. Te ostatnie raczej żwirowate więc polecam zabrać buty do wody. W hotelu największym minusem dla mnie były papierowe ściany, wszystko było słychać, gdy sąsiedzi korzystali z łazienki miało się wrażenie, że są w naszej. Śniadania raczej monotonne, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Kolacje pyszne, urozmaicone, dużo owoców, truskawki, melony, arbuzy, jabłka, gruszki, lody i słodkości. W opcji HB sporym minusem były godziny posiłków. Śniadania kończyły się o 10.30, a obiadokolacja zaczynała się o 19.30, dla mnie trochę za duża przerwa i kolacja zbyt późna. Na spotkaniu z rezydentem wszystko było omówione, na wszystkie pytania uzyskaliśmy odpowiedzi. Dostalismy kontakt przez WhatsApp, więc miało się duże poczucie bezpieczeństwa i zaopiekowania. Powrót też ogólnie bez problemów, niektórzy denerwowali się na kierowcę autokaru, że nie chce włożyć bagażu do luku, bo to nie należy do jego obowiązków. Na lotnisku żegnały nas panie rezydentki więc w razie pytań można było się do nich zwrócić.

3.0/6

Agnieszka, Chorzów 19.07.2022

Opinia o hotelu

Informacje przedstawione przy zawieraniu umowy z Rainbow , nie są w pełni zgodne z stanem faktycznym
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem