Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedno z najsłabszych miejsc w których byłam w Hiszpanii nie do pomyślenia jest to że stołówka posiada mniejszą liczbę miejsc w stosunku do przebywających gości kolejki i oczekiwania w długiej kolejce aż ktoś skończy jeść i zwolni się miejsce i ponury basen przy plocie panie z Polski sprzątające wulgaryzmy lecą jak z nut i byle jak sprzątane przez nie pokoje p. Veronica super osoba pomocna
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, hotel ogólnie nie jest bardzo zły jeśli chodzi o jedzenie, napoje bezalkoholowe oraz alkoholowe natomiast obsługa nie zbyt miła dla gości. Rezydentka biura też pozostawia wiele do życzenia. Będąc na wycieczce w Barcelonie również rezydentka nie miła po powrocie do hotelu w późnych godzinach nie dostaliśmy ani kolacji ani jakiegokolwiek napoju lub wody- skandal.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowaliśmy się na hotel skuszeni pozytywnymi opiniami. Basen główny niewielki, miejsca przy basenie niewiele. Strefa SPA to jakieś nieporozumienie- jedno jacuzzi. Fajna opcja 3-4 jacuzzi na dachu hotelu wraz z miejscem na leżaki. Nie można było wejść tam z dziećmi nawet tymi starszymi, skoro były tam miejsca, a przestrzeń zdecydowanie nie wykorzystana, bo turystów niewiele. Sztućce brudne, na wejście do restauracji czekaliśmy mimo, że była to nasza wyznaczona przez hotel godzina posiłku. Hotel jest przyjazny dla osób z niepełnosprawnością i to na plus, jednak pracując na co dzień z takimi osobami, na urlopie chciałabym odpocząć. Podczas naszego pobytu była cała grupa ok. 15-20 osób z niepełnosprawnością. Sejf w hotelu płatny. Animacje w języku hiszpańskim, gdzie w ciągu dnia nie było widać animatorów. Wieczorami obsługa baru nie wyrabiała z obsługą gości. Na dworze nie można było posiedzieć, smród dymu papierosowego innych turystów odstraszał ( brak strefy dla osób niepalących). Obsługa z recepcji bardzo pomocna, reagująca na nasze prośby. Jedzenie ok było smaczne, głodni nie byliśmy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, głównie za sprawą samodzielnych wycieczek do Barcelony i Montserrat ( Rainbow nie organizował tej wycieczki- nam się bardzo podobało). Na dachu znajduje się taras z jacuzzi i leżakami i barem .Polskich turystów autor zostawia 200 metrów od hotelu (bo podobno nie można zawrócić). Turyści z innych krajów byli doworzeni pod sam hotel, mam zdjęcia. Skandal. Jeśli rezygnuje się np. z obiadu można dzień wcześniej (trzeba dopytać do której godziny) zamówić prowiant za ten posiłek. Bardzo przydatne na wycieczkach. Najgorszy element pobytu to konieczność korzystania z kart all inclusive i kubek/szklankę. Kupujemy opcję all inclusive, aby nie pilnować gotówki i kart kredytowych- tym razem każdy musiał nosić przy sobie 2 karty , aby skorzystać z posiłków i napojów. Jedna karta służy za dokument potwierdzający prawo do opcji all inclusive, druga karta , aby dostać napój w szklance lub kubku-rodzaj zastawu, po wypiciu oddaje się kubek i otrzymuje kartę z powrotem. Należy tez je pokazywać przy wejściu na posiłki i odbijać przy każdym nalewanym napoju. Wygodne dla właścicieli hotelu dla nas bardzo frustrujace i powodujące kolejki.