Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel Ok. Pokoje małe, jedzienie Ok każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyny minus jak dla mnie to bardzo dużo dzieci jak na drugą połowę września. Animacje dla dzieci do 22.00!!! straszny hałas dla doroslych niestety brak.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w spokojniejszej części Lloret de Mar, bardzo blisko plaży. W hotelu wiele atrakcji dla dzieci, liczne zjeżdżalnie, klubik dziecięcy (nie po polsku), waterpolo, gimnastyka w wodzie, mini disco itp. Największym minusem hotelu jest przeważająca ilość turystów z Anglii, którzy niestety do najcichszych nie należą..
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt nie zaczął się najlepiej. Po wylądowaniu i pierwszym zachwycie krajobrazami Costa Bravy spędziliśmy jakieś 2 h w autokarze, który rozwoził gości po hotelach... mieliśmy nieszczęście trafić akurat do ostatniego, więc korzystaliśmy z hotelu krócej niż sądziliśmy, nadmieniam,że trasa z lotniska do hotelu to jedyne 40 minut jazdy. Ok, może i to egoistyczne, ale jak już wpadliśmy do pokoju to za te pieniądze jakie zapłaciliśmy spodziewaliśmy się więcej. 4 walizki nie mieściły się w pokoju... od ściany jakieś 0.5 metra do łóżka nie było gdzie się ruszyć. Na zdjęciach hotel prezentuje się okazale a tu jednak jeden malutki baseniki i drugi ciut większy, dodatkowo woda zimna. W basenach nie można korzystać z materacy, piłek itp. bo to zabronione. Na niekorzyść biura jest to,że godzina spotkania z rezydentem przypadała na 15 dnia następnego. W samym środku dnia, popsuło nam to plany. Spotkanie trwało jakieś 1.5 h, podczas których nawet nie opłaciłam wycieczek fakultatywnych bo pani rezydentce nie działał terminal więc drugi raz trzeba było się z nią spotkać pod wieczór. To negatywy. A teraz pozytywy - jedzenie w hotelu bardzo dobre, obsługa pomocna i miła. Animatorzy naprawdę cudowni, nasze dzieci chętnie chodziły spędzać z nimi czas. Rezydenci wykwalifikowani, wszyscy mówili po hiszpansku i mieli dobra znajomość historii i legend dotyczących regionu. Mimo trudnych początków, cały pobyt spędziliśmy miło i mogliśmy się zrelaksować. Jednak za kwotę prawie 15 tys za rodzinę to spodziewaliśmy się więcej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel schludny, czysty i zadbany, jednak pokoje bardzo małe i ciasne, przejście w pokoju i w łazience bardzo wąskie - ledwie walizka przejechała. Pokoje między sobą są nie wyciszone i słychać rozmowy i hrapanie za ścianą. Hotel w stylu blokowiska na osiedlu. Warto zaznaczyć że autokar nie podjeżdża pod hotel i trzeba z walizkami pieszo dojść do hotelu [ok 300m] po ciasnych uliczkach - hotel z daleka niewidoczny, słabo oznaczony i łatwo się zgubić. Stołówka hotelowa czysta i zadbana, jednak menu monotonne i mało atrakcyjne na dłuższy czas. Jest też wąski zakres czasowy na skorzystanie ze śniadania, czy obiadu, przez co jest trochę tłoczno, gdyż wszyscy pojawiają się prawie równocześnie na stołówce. Dodatkowo obsługa nie chce przygotowywać suchego prowiantu [kolacji] dla gości wracających z wycieczki po zamknięciu stołówki, mimo wcześniejszego informowania na recepcji. Obsługa hotelowa nie spisała się, w przedostatnim dniu pobytu nie otrzymaliśmy czystych ręczników kąpielowych, mimo informowania recepcji nie doniesiono ich do pokoju, w ostatnim dniu zaś nie otrzymaliśmy żadnych czystych ręczników, po reklamacji w recepcji doniesiono nam tylko ręczniki kąpielowe. Gdyby nie bardzo fajne atrakcje basenowe na pewno nie poleciłbym tego hotelu.