Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 5-dniowy, wystarczający. Pokój duży, dwa duże łóżka złączone, duża szafa, biurko, tv i spora łazienka. Wspólny taras i bezpośredni widok na balkony z hotelu obok. Własciwie tylko siatka dzieliła nas od balkonów sąsiedniego hotelu. Na tarasie specyficzny zapach i raczej serwis tam nie zagląda. Jedzenie raczej monotonne ale smaczne - minus ze nie ma miejsc do jedzenia na zewnątrz. Do plaży blisko, przejściem pod torowiskiem. Ogólnie pobyt był udany, personel pomocny, blisko z lotniska.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo drugiej połowy września hotel pełen wrzeszczących dzieci. Głośno do późnych godzin wieczornych. Obok dyskoteka. Pokój przestronny, wygodny.Jedyny mankament to woda w łazience, która z prysznica nie spływa tylko pozostaje na posadzce i słabo działająca klimatyzacja. Jedzenie smaczne, duży wybór , urozmaicone. Okolica ładna, blisko do plaży i kolejki, można się łatwo przemieszczać . Biuro powinno informować osoby starsze, że to nie hotel dla nich!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla gości niewymagających lub z dużym luzem do życia, ponieważ nie do końca spełnia wymogi 4 gwiazdek. W pokojach brak wody butelkowanej - ani na powitanie, ani na co dzień. Brak również czajnika i całego osprzętu z tym związanego, co powinno być standardem w 4 *. Sprzątanie pokoju bardzo pobieżne, bez zamiatania podłogi, więc nie trudno się domyśleć, jak ona wyglądała po tygodniu pobytu. W telewizorze tylko kilka kanałów hiszpańskich, ale na szczęście nie jesteśmy fanami tv, więc ten minus nie był dotkliwy. Bardzo zużyta zabudowana szafa - drzwi przesuwne przy każdym użyciu wydawały odgłos wagonu metra. Drzwi łazienkowe bez zamka, zamykane jedynie na klamkę. Z trzech basenów działał tylko jeden, o czym nigdzie nie było informacji. Przy basenie leżaki brudne od używania, ale też zabrudzone przez ptaki - nikt tego nie czyścił. Z 8 parasoli 2 połamane - ratownik bezradnie rozkładał ręce, a my wędrowaliśmy wraz z cieniem. Drinki w opcjii all - kilka do wyboru, ale w każdym z lupą szukać alkoholu. Bardzo chaotycznie pracująca obsługa restauracji - każdy robi wszystko, więc często czegoś brakowało. Przez cały tydzień tylko raz udało mi się trafić na mleko w ekspresie do kawy - a było ich 3. Jedzenie przeciętne. Często trafiały się niedomyte talerze, sztućce i szklanki. Wszystkie stoliki przecierane tą samą ścierką - kwestie higieny do dyskusji. Na parterze hotelu jest dyskoteka/klub z którego dwa razy w tygodniu dobiegała stłumiona muzyka oraz słychać było głośnych imprezowiczów wychodzących z tego miejsca. Plusem hotelu jest bliskość miasta , kolejki oraz morza, choć na plaży na przełomie kwietnia i maja nie było leżaków ani parasoli. Podsumowując - hotel dla tych, którzy nie mają dużych oczekiwań i mają tolerancję na niedociągnięcia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas pobytu pogoda nas nie rozpieszczała, ale dzięki dobrej lokalizacji nie mogliśmy się nudzić. Hotel zlokalizowany ok 40 min od lotniska, przy promenadzie przy której znajduje się wiele sklepów, restauracji, pubów i kilka klubów. Za rogiem wypożyczalnia samochodów w przystępnych cenach ( polecam wybrać się do Tossa de Mar i Lloret de Mar). Na plażę przejdziemy pod tunelem. Plaża szeroka i czysta. Woda we wrześniu super ! Ok 10 min spacerem stacja regionalnego pociągu dojeżdżającego do Barcelony. Pomimo dość bliskiej odległości torów od budynku hałas nie był odczuwalny. Pod hotelem znajduje się dyskoteka . W ofercie ani w recepcji nie wiedzieliśmy o tym, ale jak się okazało dzięki all inclusive, drinki były bezpłatne. Muzyka typowo hiszpańska. Jeżeli chodzi o sam hotel to w nocy czekała na nas obwita kolacja. Pokój ładny, czysty. Minusem było brak wentylacji w łazience. Z pozostałych minusów hotelu: - brak podgrzewaczy w restauracji ! Przez cały tydzień ani razu nie zjedliśmy gorącego posiłku w hotelowej restauracji. Na letnie jedzenie można było się załapać w przypadku, gdy akurat obsługa je przynosiła. Wielka szkoda, ponieważ jedzenie było dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Dużo dobrych wędlin, serów. Skromny bufet słodkości, ale nie zabrakło owoców, ciast, puddingów, lodów. Kilka ekspresów samoobsługowych. Bez tłoku. Jeżeli chodzi o baseny to są trzy. Dużo leżaków, wydzielona strefa gastronomiczna . Ale niestety baseny nie są podgrzewane. Co prawda nasz wyjazd odbywał się w drugiej połowie września, ale woda już wtedy była BARDZO zimna. Basen najbliżej hotelu przez większość dnia w cieniu. Podczas całego tygodnia tylko raz udało nam się skorzystać. W barze ok 8 pozycji z najpopularniejszymi drinkami, które były naprawdę dobre. Prócz tego kila zakąsek, lody, shake. Na terenie hotelu odbywały się animacje, ale pozostawiają dużo o życzenia… informacja np o Aqua gym była rozwieszona na tablicy informacyjnej. Pani Animatorka o 12 odpalała muzykę przy jednej osobie na jednym z trzech basenów po czym robiła trzy ćwiczenia i odpuszczała. Wystarczyłoby przejść się z mikrofonem wokół całego aquaparku. Nie było z nami dzieci, ale z obserwacji widzieliśmy jak podczas mini disco, praca animatorów zaczynała się, a tym samym kończyła na siedzeniu i puszczaniu muzyki z telefonu. Dzieci zabawiali rodzice pokazując rozmaite tańce. Jeżeli chodzi o obsługę Rainbow czuliśmy się bardzo zaopiekowani ! Przemiłe Panie podczas transferu. Autokar zawsze o czasie.