Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(317 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Urlop z rodziną 14.07 - 21.07

    Magdalena 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nasze doświadczenie z pobytu w tym hotelu niestety mocno odbiegało od oczekiwań. Już sam transfer z lotniska okazał się znacznie dłuższy niż deklarowany na stronie — podróż do hotelu trwała 2,5 godziny, a powrót aż 4 godziny, co było bardzo uciążliwe. Hotel ewidentnie ma już swoje lata, co widać i czuć od pierwszych chwil. Już przy wejściu uderzał nieprzyjemny zapach zaniedbanej wentylacji. Liczba personelu była wyraźnie niewystarczająca, co przekładało się na czystość w restauracjach i barze. Talerze, kubki oraz stoliki były często brudne i klejące. Niestety nawet szklanki w lobby barze były w gorszym stanie niż te, z którymi spotkaliśmy się w Egipcie czy Tunezji. Strefa wodna również pozostawiała wiele do życzenia. Woda w basenach i aquaparku była zimna, a jej zapach sugerował obecność amoniaku. Jacuzzi przypominało bardziej zbiornik z bakteriami niż miejsce relaksu — nasza córka zrezygnowała z kąpieli, co wiele mówi. Hotel wyraźnie nastawiony jest na lokalnych turystów, głównie Hiszpanów. Mimo wykupienia opcji All Inclusive, nie wszystkie produkty dostępne były w ramach tej oferty. Szczególnie rozczarowujący był wybór lodów — mimo szerokiej oferty, dla nas dostępne były tylko najgorsze warianty. Na plus należy zaliczyć okolicę oraz piękną plażę nad oceanem. Wyróżnić warto również polskie animatorki, które były niezwykle sympatyczne i zaangażowane. Niestety całościowy obraz hotelu nie spełnia standardów czterech gwiazdek, a cena pobytu zdecydowanie nie jest adekwatna do jakości oferowanych usług.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Hotel bez rewelacji

    Radek 25.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel bez rewelacji przy pierwszym wejściu na stołówkę nieprzyjemny zapach brudu ogólnie całość do remontu. Jedzenie masakra non stop to samo, dziecko jadło bułkę z keczupem bo nic innego mu nie smakowało, dla nas też nie smaczne. Na stołówce ogólnie panujący bałagan obsługa mimo starań nie wyrabiała się z ogarnięciem. Pokoje zwykłe, sprzątane codziennie plus za wannę i prysznic w pokoju ale... w kabinie prysznicowej wyrwane drzwi żarówki mrugające w kinkietach, uszkodzony piszczący kran, o 10 nie było wolnych leżaków przy basenie. Wykupując all inclusive wcale w tym hotelu nie macie all! na miejscu okazało się że jest kilka wersji all mimo że pytałem o to przy wykupie wycieczki nigdzie w Polsce nie było takiej informacji. Obsługa przyjemna, mimo słabej komunikacji w język angielskim dało radę się dogadać. Duży plus dla polskiej obsługi Rainbow na miejscu, dziewczyny ogarniały od A do Z i naprawdę czuliśmy się zaopiekowani !.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    POLECAM

    Agata 22.06.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Polecam dla osób, które lubią siedzieć tylko w hotelu, do najbliższego sklepu 2 km na nogach (autobus jeździ 4 razy dziennie w bliżej nie określonych godzinach). Polecam dla osób, które lubią spacerować długie dystanse - do plaży nad oceanem minimum 5 km. Polecam też dla osób, nie wybrednych kulinarnie, dla nie lubiących owoców morza. Wycieczki organizowane -rewelacja. Sewilla przepiękna. Panie rezydentki bardzo pomocne.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    playa

    Wieslaw, Warszawa 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel nie najlepszej marki, jedzenie nudne bez hiszpańskiej fantazji, warzyw brak .,, a owoce morza najgorszej jakości? reasumując, trzeba wypożyczyć auto i w teren, wyboru nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel w spoko

    Karolina, Warszawa 26.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Byliśmy w hotelu w sierpniu 2022. Hotel gości turystów z Polski i Hiszpanii . W naszym odczuciu jest nastawiony typowo na swoich Gości . Do plaży okolo 150 m , natomiast jest to plaża dziewicza bez możliwości wypożyczenia leżaków , można statkiem za 4-4,5 euro przepłynąć na druga stronę . Formula działania hotelu nieco dziwna i problemowa gdyż wszędzie należy chodzić z karta , na wejście do restauracji , po zamównieniu w barze . Formula all inclusive nie obejmuje drinków , dodatkowe płatne , co było dużym zaskoczeniem . W karcie regionalne alkohole , whisky , wódka , gin. Woda serwowana w butelkach - na plus . Jedzenie serwowane w dwoch restauracjach do wyboru ale w obu jest to samo . Dla smakoszy dostępne owoce morza dla pozostałych mały wybór . W ofercie bufet został przedstawiony jako bogaty , natomiast dla nas najuboższy ze wszystkich dotychczas odwiedzonych hoteli . Podczas śniadań regionalne churros z czekolada , plcacuszki , jajka - brak warzyw . Obiady i kolacje z obsługa kelnerska w kwestii napoi , robi się duże zamieszanie i chaos jeżeli jest dużo gości , dodatkowo kelnerzy zabierają karte aby nabić w systemie zamówienie . Dwa razy podczas pobytu system kasowy miał awarie , wiec karty się zagubiły i trzeba było wyrabiać w recepcji . Ryby i mięso smażone na bierząco wiec były ciepłe , pozostałe posiłki różnie - często zimne . Nam jedzenie nie smakowało a w okolicy brak fajnych knajpek i restauracji . Nie bylo kompletnie gdzie wyjść . Pokoje sprzątane codziennie . Obsługa mówi jedynie po hiszpańsku , ciężko porozumieć się po angielsku co dla 4* hotelu w mojej ocenie duży minus . Pogoda bardzo przyjemna , ale słońce wstaje późno , robi się ciepło około 11, noce przyjemnie chłodne . Specyficzny klimat wybrzeża .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Janina, Warszawa 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pięknie położony hotel. Dobre miejsce na spacery plażą jak też wśród pięknych drzew sosnowych. Pokoje przestronne i czyste i to tyle dobrego co mogę napisać . Problem z komunikacją gdyż mało osób z obsługi porozumiewa się w innym języku niż hiszpański. Ale to jeszcze nie problem. Największe rozczarowanie to wyżywienie. Wykupiliśmy pobyt z all-inclusive. Jeżeli już było jedzenie to zimne lub niedogotowane, surowe. Dopłata do tej formy pobytu to prawie 1000 zł od osoby. Można było tylko pomarzyć o warzywach i owocach. Brak organizacji, kolacje od 20 i jeszcze najczęściej z opóźnieniem. Koszmarem były obiady bo jak się okazało tylko nieliczni mieli wykupioną pełną wersję wyżywienia i na obiedzie to już naprawdę nie było co zjeść. Polecam otoczenie, nie polecam hotelu

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    pobyt z rodziną

    Ola 05.07.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel z fajnym aquaparkiem na zewnątrz. Niestety jedzenie słabe dla rodzin z dziećmi. Ponadto hotel wprowadził tzw. royal klienta, co w praktyce oznacza, że osoby które wykupiły taką opcję mają wyznaczone miejsca w hotelu i mają zapewnioną obsługę. Pozostali: przy meldunku: czasem godzinne kolejki, przy śniadaniu: nie można liczyć na zabranie talerzyka itd...

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Playacartaya

    Krzysztof, --- 03.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel przeciętny. Na plus sprzątane pokoje codziennie 5 minut. Na minus brak dodatkowej oferty, jedynie jacuzzi i spa, ale tylko do 19.00. Dojscie do plaży od bramy hotelu nieuporządkowane, Brak infrastruktury na plaży, brak promu na półwysep, co było w ofercie. Po 20.00 hotel zamiera - brak imprez towarzyszących.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    hotel na **

    Wojciech, Imiełkòw 12.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    ogólnie kupując ofertę byłem pod wrażeniem, ****i pól na pewno będzie ok, no niestety słabo , hotel stary i to widać , śniadania - jak w słabym hotelu w polsce . obiad i kolacja - czasami zaskoczyli dobra rybą . bardzo ubogie menu . jedyna prawda i atrakcja to park wodny dla dzieci jak i dla dorosłych , .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Bardzo mieszane uczucia

    Agnieszka, Warszawa 14.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel wybrany m.in. dlatego, że w minionych latach byliśmy w innym rejonie Hiszpanii w jednym z Hoteli tej sieci i było ok. Tym razem, jak w tytule, bardzo mieszane uczucia. Transfer z lotniska w Faro do hotelu trwał 3,5 godz. (prawie tyle ile lot:-) ). Po drodze okazało się, że skończył się czas kierowcy i trzeba było poczekać na zmianę kierowców. I tak lepiej, bo był pomysł, żebyśmy my się przesiadali z tobołami do innego pojazdu. Wszystko przez to, że Hotel Playacartaya jest na końcu trasy i po drodze odbył się transfer do wszystkich innych hoteli. Dojechaliśmy o 22:20. Natomiast w drodze powrotnej podstawiono mniejszy autobus (busik) i bezpośrednio zawieziono na lotnisko (1,15min) - można? Można. Sam Hotel duży, dużo gości - głównie Hiszpanów. Pokoje duże, ładne, czyste, sprzątane codziennie. Łazienka bardzo duża, z wanną, prysznicem i oddzielną toaletą. Ręczniki wymieniane wedle potrzeby. Łóżka duże ale dość twarde. Recepcja pomocna - uzyskaliśmy wszystko o co poprosiliśmy/zapytaliśmy. Co do wyżywienia - hmmm. Śniadania bardzo w porządku, każdy coś dla siebie mógł wybrać - zimny i ciepły bufet. Obiady i kolacje to już loteria - zależy o której godzinie się przyszło. Napoje do posiłków serwowane przez obsługę - i tu był problem - czasami było tak dużo osób na posiłku, że obsługa nie wyrabiała. Zdarzało się że ktoś z obsługi podszedł dopiero jak kończyliśmy - choć chcieliśmy sami się już obsłużyć. Jak przyszliśmy na początku posiłku to był wybór dań, były talerze, miejsce przy stole i szybka obsługa, natomiast gdy przyszliśmy trochę później to porażka - brak miejsc, talerzy, przebrane dania i krucho z obsługą. Generalnie, przez to, że to duży Hotel w restauracjach (są dwie) mega duży harmider, bardzo głośno, biegające dzieci a nawet przebieranie pieluch przy stole czy sadzanie dzieci na turystycznej toalecie. Wiem, że akurat to jest poza gestią hotelu, ale tworzy atmosferę i obraz. Z infrastruktury basenowej nie korzystaliśmy. Podjęliśmy dwukrotnie próby, ale nie dane było upolować leżaki, więc pozostała plaża. Co do plaży - bardzo ładna, długa, szeroka i czysta - natomiast bez żadnej infrastruktury (leżaki, parasole, bary) - więc trzeba wziąć to pod uwagę. Można za 4,5 euro przepłynąć na plażę od strony oceanu - i tam bajka. Cisza, prawie żywego ducha, muszle wielkości dłoni, łagodne zejście do ciepłej wody - ale też nawet kawałeczka cienia. Rezydentki - Julia i Izabela - fantastyczne dziewczyny. Pozytywne, pomocne, służyły radą i informacją w każdej sytuacji. Były również przewodniczkami podczas wycieczek. Sam Hotel położony dość daleko od miejscowości, więc wyprawa np. do sklepu czy knajpki wymagała sporo czasu (około 0,5 godz. marszu w jedną stronę) - tak więc wybierając opcję wyżywienia warto rozważyć dopłatę do All, bo marsz po coś do picia czy do przekąszenia to nie rurki z kremem:-) No chyba, że w planie jest wynajęcie samochodu i podróżowanie na własną rękę. Ale trzeba wziąć pod uwagę sjestę, która na południu Hiszpanii powoduje, że miasteczka wyglądają jak wymarłe. Wszystko powyższe spowodowało, że mamy bardzo mieszane uczucia, niby nie było jakoś bardzo źle, ale...na pewno nie marzę żeby tu wrócić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem