Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Kinga, Wieluń 01.10.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
Wakacje 09/2023
Hotel jest przyjemny, codziennie wymieniana pościel i sprzątane pokoje. Kuchnia dobra, dużo ryb i owoców morza. Szeroki wybor posiłków. Przy opcji HB trzeba liczyć się z tym, że do obiadokolacji napoje są płatne. Hotel usytuowany w fajnym położeniu, blisko plaży.
5.0/6
Anna 27.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Gorąca Andaluzja Costa de la Luz
Hotel czysty, przyjazny rodzinom z dziećmi, sporo zjeżdżalni dla różnego przedziału wiekowego, kuchnia typowo hiszpańska, dwie animatork Rainbow czyli Polki, opiekujące się dziećmi, animacje wieczorne dla dorosłych, głównie skierowane do Hiszpanów, w ciągu 2 tygodni było kilka profesjonalnych pokazów, brakowało "dyskoteki" dla dorosłych.
5.0/6
JULIUSZ 28.08.2022
Hotel Luz
Bardzo dobry hotel. Jedzenie wyśmienite. Zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych. Nad rzeką do której idziesz tajemnym przejściem. Nad ocean przepływasz promem co godzinę. Woda w basenach zimna - to jedyny minus.
5.0/6
Sylwek 04.07.2022
w sumie warto się udać
Pobyt z 2+2 (11 lat i 5 lat). Ostatni tydzień czerwca 2022. Zjeżdżalnie bardzo fajne i te większe i te mniejsze, minusem złączenia trochę się odczuwa po dłuższym zjeżdżaniu, minusem też zimna woda w basenach (może, że to czerwiec), aż dziw bierze, że mają tyle słońca i nie ogrzeją tej wody jakimiś solarami. Na terenie basenów było też ciepłe jacuzzi niby na 12 osób, ale zawsze siedziało tam ze 30 dzieciaków i się ogrzewało. O opiniach z pandemii, że dużo leżaków i spokój na stołówkach można już chyba zapomnieć, pierwsze 4 dni naprawdę spokój, leżaków też dużo ale ostatnie 3 dni to już bardzo gwarnie na stołówkach, zajmowanie leżaków we wczesnych godzinach, a to jeszcze przecież nie był pełny sezon im bliżej lipca tym dużo więcej osób. Obsługa bardzo słabo lub wcale nie zna angielskiego, aż dziw bierze, gdzie w Polsce 80 % byle jakiej wioski potrafi komunikatywnie angielskim się posługiwać, także na to lepiej się uśmiechem zawczasu zabezpieczyć :) Opcja all inclusive trochę zawiła szczególnie na początku, a z tego tytułu, że jest jeszcze all inclusive imperial, te podziały jakoś źle się kojarzą. Mimo wszystkich minusów pobyt bardzo udany, dzieciaki (co najważniejsze) zadowolone.