Opinie klientów o Playacartaya Aquapark & Spa

5.0 /6
226 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Anna, Krzyżanów 17.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Playacartaja sierpień 2023

Hotel miły ,bezpieczny,do oceanu trzeba wykupic bilet na ptom 4 e od osoby,jak jedziesz na wycieczkę to zglaszasz i przygotują lunch,obsluga bardzo pomocna i zawsze w dobrym humorze.

4.5/6

Andrzej, Warszawa 27.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje 2023

Hotel ogólnie ok, ale bez szału. Byliśmy z dwójką dzieci (6l i 9l) i wybraliśmy go przede wszystkim ze względu na Figloklub z polskimi animatorami dla dzieci więc one były zachwycone. Baseny fajne aczkolwiek przed południem woda niezbyt ciepła co aż dziwne w Hiszpanii na koniec sierpnia. Ale było też duże zewnętrzne jacuzzi z gorącą wodą co spotkaliśmy pierwszy raz. Warto zaznaczyć że transfer z lotniska w Faro może trwać prawie 3 godziny jeśli są przystanki w innych hotelach. Fajnie jakby biura podróży podawały czas transferu z lotniska a nie dystans. Goście: 90% Hiszpanie, 10% Polacy. Więc wieczorne animacje przede wszystkim dla nich w języku hiszpańskim. Ale polskie animatorki zawsze były i dawały z siebie wszystko. Ogólnie animatorzy bardzo fajni, robiący przy basenie super wakacyjna atmosferę. Tryb dnia w stylu południowym: hotel budzi się około 9-10, wieczorne animacje dla dzieci zaczynają się o 21:30, a dla dorosłych o 22:15 i trwały czasami do północy. Leżaki: konieczna zajęcia rano inaczej w dzień nie ma opcji znaleźć wolnego, ale dzięki temu południowemu trybowi dnia nie trzeba biec o 6 rano ale wystarczyło pójść po 9. 😉 Pokój w porządku, bardzo duża łazienka z prysznicem, wanną i oddzielnym WC. Czysty i sprzątany codziennie. Hotel jest bardzo duży i jest tylko jedna winda więc można zrobić bardzo dużo krokow jeśli ktoś ma pokój w skrajnej części. Jedzenie średnie. Nietypowy system zamawiania - wszystko na kartę do pokoju, nawet w przypadku all inclusive. Do obiadu i kolacji napoje do zamówienia tylko u kelnerów więc czasami może chwilę to potrwać, w przypadku dużej ilości osób. Okolica słaba. Najbliższy sklep i restauracja około 1,5km od hotelu. Dostęp do oceanu tylko po przepłynięciu promem rzeki (4eur) lub trzeba przejść około 1km. Pobyt dla nas bardzo udany tylko każdy musi wziąć pod uwagę co jest dla niego ważne.

4.5/6

Marta, Warszawa 14.09.2021

Rodzinne wakacje

Wyjazd z Rainbow do Palyacartaya był bardzo udany, jednak nie obyło się bez małych zgrzytów! Loty nie były opóźnione i w przyzwoitych godzinach (co przy podróży z dziećmi jest ważne). Hotel jest duży i przestronny z 2 restauracjami. Zawsze znajdzie się miejsce. Jedzenie pyszne i różnorodne, dużo owoców morza. Można zarezerwować 1 posiłek w restauracji ala karta... jednak nie było to przeżycie jakiego oczekiwałam. Kelnerka nie potrafiła wytłumaczyć co możemy zamówić a czego nie z karty. Język angielski jest raczej na poziomie podstawowym. Powtarzalne zwroty są wyuczone, gorzej jak się chce dowiedzieć szczegółów. Jak bym miała jeszcze raz pojechać to bym nie poszła na tą kolację! Więcej i bardziej różnorodnie jest w restauracji. Dużym rozczarowaniem okazały się pokoje... po przeczytaniu opinii wcześniejszych turystów zarezerwowaliśmy pokój o podwyższonym standardzie "Superior", bo miał być nowszy i wygodniejszy. Okazał się daleki od ideału i nie warty dopłaty ok. 1500-2000 zł. Obita wanna, odpadające tynki i obite narożniki... Ale nic nie może się równać z zapachem w pokojach. Zapach zatęchły i chemiczny u nas wywietrzały po 1 dobie ale znajomi musieli zmienić pokój bo nie dało się spać. Jeśli ktoś myśli że przewietrzy pokój nocą lub rano otwierają okna to jest w błędzie. Smród jakiś chemikaliów jest tak duży nie da się wytrzymać przy otwartym oknie. Na szczęście klimatyzacja działa - Uwaga klimatyzacja działa jak się włączy wiatrak (włącznik przy łóżku). Minusem jest również brak informacji w ofercie hotelu na stronie Rainbow że wybierając All inclusive nie ma się pełnego All. Hotel ma opcję Royal z oddzielnym All i strefa Royal, niedostępną dla innych. Warto było by poinformować o takiej opcji... Animacje polskie 2 godz. dziennie, animatorka bardzo miła ale starsze dzieci (8lat) będą się nudziły. Są animacje całodziennie dla dorosłych i dzieci, ale tylko w języku hiszpańskim. Mimo wszystko fajne :) Leżaki trzeba było w sierpniu zajmować wcześniej bo 8 szt obok siebie po śniadaniu już nie było. Ale jak komuś potrzebne 2 lub 3 to nie ma problemu :) Plaża piaszczysta i duża. Brak leżaków! Można za 3 EUR/os popłynąć promem na druga stronę cyplu i kładką przejść nad ocean. Takiej ilości muszli jeszcze nie widziałam !!! Plaża duża, piaszczysta i spokojna, polecam! Ogólnie hotel raczej dla rodzin, głośno i wesoło :)

4.5/6

PIOTR, KĘDZIERZYN KOŹLE 17.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

ogólnie wszystko poprawnie

SZUKAM PLUSÓW I KORZYSTAM Z UROKÓW SŁOŃCA
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem