Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Joanna, --- 22.08.2022
Opinia
Spędziliśmy tu 1 tydzień w sierpniu, Z pozytywów pokoje były czyste. Lokalizacja blisko szerokiej plaży, w hotelu jest aquapark. Dużo atrakcji dla dzieci. Fun w aquaparku. Jednak porównując inne 4 gwiazdkowe hotele, hotel ten oceniam raczej na 3+. Głównym problemem wg mnie jest jakość wyżywienia, która nie spełniła naszych oczekiwań. Dosyć ograniczony wybór, często nieapetycznie wg nas serwowane, po prostu byle jakie posiłki . Obsługa nie mówi po angielsku. . Dodatkowo obowiązujący tam system kart na posiłki wprowadza duże zamieszanie. Wycieczki do Sevilli oraz na Giblartar były dobrze zorganizowane przez Rainbow. Generalnie obsługę Rainbow oceniam bardzo wysoko,
3.0/6
Podróżniczka 03.11.2017 Termin pobytu: kwiecień 2018
Hotel dla mało wymagających
Położenie hotelu - zgodnie z opisem, u ujścia rzeki do oceanu. Plusem są zjeżdżalnie i smaczna kuchnia. Minusów więcej: - animacje to czysta prowizorka. Kilkunastu, mocno pochłoniętych sobą animatorów, a efekt mizerny. Jedna dziewczyna z Polski. Zajęcia w basenie, tzw. Aqua gym czy aqua aerobic - kiepściutkie. To raczej taniec "animatorów" na brzegu basenu przy głośnej muzyce - większość ruchów niemożliwych do wykonania w wodzie. Ćwiczący w efekcie zamiast ćwiczyć, przyglądali się poczynaniom animatorów. Podobnie w przypadku innych zajęć w ciągu dnia. Wieczorem nudne "występy", większość improwizowana - nie polecam. Sala, w której odbywały się wieczorne animacje - zbyt mocno nagłośniona, niemiłosiernie głośno, nawet w miejscach mocno oddalonych od głośników. - w przypadku obsługi hotelowej - znajomość innych niz hiszpański języków - mierna. Na recepcji kolejki, związane z komunikowaniem się podczas kwaterowania/załatwienia spraw. - w "godzinach szczytu" (od śniadania do obiadu) brakowało leżaków. Leżaki należało stale okupować, gdyż w przypadku opuszczenia na chwilę, np. po powrocie ze zjeżdżalni obsługa zostawiała karteczkę z ostrzezeniem, że ręczniki zostaną odniesione na recepcję Przy wyborze hotelu kierowałam się ofertą dla opcji 7+7, w innym przypadku - nie zdecydowałabym się na wybór tego hotelu.
3.0/6
Paulina, Stanisławów Pierwszy 22.08.2022
Ocena
Generalnie hotel jest ok, choć ma parę minusów. Jedzenie średnie, wybór niewielki, problem z napojami przy obiedzie i kolacji - przynosi je kelner, czasami trzeba się naczekać, bywa że podchodzi już po posiłku... Plaża przy hotelu mało urokliwa, do szerszej i ładniejszej jest spory kawał (tylko auto wchodzi w grę). Hotel pośrodku niczego. Pobyt nie trwał 8 dni - jak w ofercie - a 6 - przylot po północy, powrót rano.
3.0/6
Joanna, --- 02.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
NIE POLECAM
Właśnie wróciłam z pobytu w tym hotelu. Obiekt zdecydowanie przereklamowany, w żaden sposób nie spełnił oczekiwań 4 osobowej rodziny . Restauracje dwie, w tym jedna sporadycznie otwierana, brudne talerze i kubki, wydzielone sektory z nakrytymi obrusami stolikami , Tylko na zdjęciach pięknie wyglądające zjeżdżalnie. Animacje prowadzi przesympatyczny animator , który oprócz sympatycznego usposobienia nie ma pojęcia o organizowaniu czasu dzieciom, sam jest niepełnoletni. Strasznie dużo hiszpańskich bardzo głośnych rodzin z dziećmi . Daleko na najbliższego miasteczka .