Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(238 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia

    Paulina, Stanisławów Pierwszy 04.09.2022

    Obiekt blisko plaży, ale mało urokliwej. Minus to mały wybór jedzenia, a także jego powtarzalność. Atrakcje dla dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Jacek

    Jacek, Ełk 06.10.2022

    Ładna lokalizacja, ładna plaża z ujściem rzeki lub oceanem :) W hotelu głośno za sprawą dużej ilości dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd lipiec 2023

    Anna, --- 18.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Pierwsze wrażenie takie sobie. Hotel raczej stary, zapachy z kanalizacji, jedzenie też takie sobie. Fajny basen i umiejscowienie. Hiszpanie zaprosili nas na barbeque gdzie podawali odgrzane kiełbaski i mięso ze śniadania (słabe). Co do rezydentki , bardzo fajna osoba, pomocna, dużo opowiada ciekawych rzeczy o Hiszpanii. Wycieczki Rainbow też super, szczególnie Sewilla. Ogólnie polecam choć zawiodłam się na posiłkach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Opinia

    Joanna, --- 22.08.2022

    Spędziliśmy tu 1 tydzień w sierpniu, Z pozytywów pokoje były czyste. Lokalizacja blisko szerokiej plaży, w hotelu jest aquapark. Dużo atrakcji dla dzieci. Fun w aquaparku. Jednak porównując inne 4 gwiazdkowe hotele, hotel ten oceniam raczej na 3+. Głównym problemem wg mnie jest jakość wyżywienia, która nie spełniła naszych oczekiwań. Dosyć ograniczony wybór, często nieapetycznie wg nas serwowane, po prostu byle jakie posiłki . Obsługa nie mówi po angielsku. . Dodatkowo obowiązujący tam system kart na posiłki wprowadza duże zamieszanie. Wycieczki do Sevilli oraz na Giblartar były dobrze zorganizowane przez Rainbow. Generalnie obsługę Rainbow oceniam bardzo wysoko,

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem