Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(238 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Bez rewelacji.

    Dariusz, Warszawa 05.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Pobyt we wrześniu. Pogoda dopisała, okolica bardzo ładna, natomiast w okolicy brak knajpek, restauracji, kawiarnii. Do najbliższego sklepu 3 km. Żadnych atrakcji i rozrywek poza hotelem łatwo dostępnych. W samym hotelu tłumy ludzi. W restauracji kolejki do wszystkiego, niedogotwane i nie dosmażone potrawy, brak potraw. Wieczny hałas, czasami wręcz krzyk.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nie wszystko w porządku

    Erisiu 25.08.2022

    Hotel czysty i zadbany, pokoje duże z dużą łazienką, ale. Jeżeli chodzi o obsługę, to nie najlepsza. All inklusive nie znaczy że wszystko za darmo. Po części trzeba dopłacać do drinków. Na stołówkach pobije jakoś, kelnerzy nie donoszą napoi, a jak już doniosą to nie można doprosić się katy. Dla dzieci istny raj, ale żeby odpocząć, to nie ma mowy. Do najbliższego „ miasta” 2,2 km piechotą, albo autobusem za 1,80€ dwa przystanki. Oczywiście w „ mieście poza czterema sklepikarki z pamiątkami i trzema restauracjami nie ma niczego. Co do plaży, to jest czysta, ale nie nad morzem tylko nad rzeką, a raczej jej ujściem. Na półwysep (z plażą morską można promem, ale za 4 € i to tylko w określonych godzinach. Na basenach ludzie zajmują leżaki już o świcie, tak że wolnego nie można otrzymać, a jak już się go ma, to okazuje się że zepsuty. W barze po napoje stoi się w kolejce około 1/2 godź, a że bar w teatrze, to łomot przegłośnionej muzyki i konferansjera nieludzki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Hotel bez rewelacji

    Radek 25.08.2022

    Hotel bez rewelacji przy pierwszym wejściu na stołówkę nieprzyjemny zapach brudu ogólnie całość do remontu. Jedzenie masakra non stop to samo, dziecko jadło bułkę z keczupem bo nic innego mu nie smakowało, dla nas też nie smaczne. Na stołówce ogólnie panujący bałagan obsługa mimo starań nie wyrabiała się z ogarnięciem. Pokoje zwykłe, sprzątane codziennie plus za wannę i prysznic w pokoju ale... w kabinie prysznicowej wyrwane drzwi żarówki mrugające w kinkietach, uszkodzony piszczący kran, o 10 nie było wolnych leżaków przy basenie. Wykupując all inclusive wcale w tym hotelu nie macie all! na miejscu okazało się że jest kilka wersji all mimo że pytałem o to przy wykupie wycieczki nigdzie w Polsce nie było takiej informacji. Obsługa przyjemna, mimo słabej komunikacji w język angielskim dało radę się dogadać. Duży plus dla polskiej obsługi Rainbow na miejscu, dziewczyny ogarniały od A do Z i naprawdę czuliśmy się zaopiekowani !.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    POLECAM

    Agata 22.06.2022

    Polecam dla osób, które lubią siedzieć tylko w hotelu, do najbliższego sklepu 2 km na nogach (autobus jeździ 4 razy dziennie w bliżej nie określonych godzinach). Polecam dla osób, które lubią spacerować długie dystanse - do plaży nad oceanem minimum 5 km. Polecam też dla osób, nie wybrednych kulinarnie, dla nie lubiących owoców morza. Wycieczki organizowane -rewelacja. Sewilla przepiękna. Panie rezydentki bardzo pomocne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem