Opinie o ADH Ocean Islantilla

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(47 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Super Hotel, fajna okolica, super plaża

    Rodzina 02.08.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Super Hotel - cena adekwatna do jakości. Poniżej rozwinę wszystkie szczegóły.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Andaluzja

    Michał, Kalisz 11.10.2016

    Odwiedziliśmy z mężem ten hotel we wrześniu tego roku. Muszę powiedzieć, iż jego położenie jest fantastyczne. Przepiękna okolica, wspaniale nadająca się do bliższych i dalszych spacerów. Hotel czysty, zadbany. Mimo, że wrzesień, to już po sezonie, w hotelu nadal odbywały się animacje zarówno dla dzieci jak i dorosłych, a położenie przy szerokiej plaży powodowało, że część z nich odbywała się właśnie tam. Przez cały dzień było jakieś jedzenie i picie (all inclusive), jednak kuchnia jak i cały hotel nastawiony jest głównie na Hiszpan. Nie była najlepsza i często zimna. Herbatę można było sobie zrobić do śniadania, do kolacji już takiego luksusu nie było. Jeśli ktoś liczy na oglądanie telewizji, to po polsku nic nie znajdzie. Ale ogólne wrażenia bardzo dobre i polecam ten hotel.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobry hotel, jedzenie fatalne

    Beata, Warszawa 10.10.2016

    Hotel położony na przepięknym Costa de la Luz. Niestety transport z lotniska z Faro trwa prawie 2 godziny. Przez ten czas nie ma żadnego postoju po drodze, nie ma możliwości skorzystania z lazienki. Zupełnie jakby przewożone przedmioty a nie ludzie. Hotel w dobry miejscu, czysty zadbany. Miałyśmy widok na ocean. Jedzenie było fatalne, dwa razy były sfermentowane soki " świeże ", oliwki niejadalne, mało urozmaicone menu. Obsługa w restauracji nie miła, czułem się jak intruz. Obsługa w recepcji bardzo pomocna. Moja córka obchodziła urodziny, od hotelu dostała tort, butelkę kakao i pięknie podane owoce z życzeniami. To był piękny gest. W hotelu jest spa, w prezencie uurodzinowym córka poszła na masaż. Byla zachwycona. Manager hotelu pożegnal nas w dniu wyjazdu. To było bardzo miłe.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    pobyt

    Jacek 15.10.2015

    Byłem tydzień z żoną na pobycie w tym hotelu,hotel ładny pokoje duże z balkonem i pięknym widokiem,byłem w terminie koniec września 2015 ,mało turystów ,dużo osób starszych jeśli ktoś oczekuje tętniącego życiem obiektu to niestety nie,ale wszystko bez kolejek nie trzeba walczyć o leżaki i miejsce na plaży,ale okolica też wymarła jedno centrum rozrywkowe koło hotelu,

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    byłoby nieźle, ale

    Ewa, Katowice 16.06.2014

    Niestety pracownik Rainbows źle przetłumaczył moją prośbę o pokój powyżej I piętra, po doświadczeniach, że jak nisko, to widać mało i jeszcze do tego zwykle głośno. Dostałam pokój na I piętrze i cały widok zasłaniały mi dwa ogromne iglaki. Poprosiłam od razu o zmianę, było to jednak możliwe dopiero po dwóch dobach- po weekendzie, bo hotel nie wszystkie pokoje miał gotowe na sezon, a te gotowe były zajęte... Tak więc, ponieważ jednak się uparłam, 2 dni przeczekałam z Mamą (85la) z nierozpakowanymi walizkami.. średnio fajnie. Potem już było naprawdę nieżle - t.j. pokój na 4 piętrze zdecydowanie polepszył nam nastrój- widok extra. jednak ponieważ przez 4 dni - od poniedziałku do czwartku, w ogromnym hotelu było może z 5 gości, posiłki - śniadania i lunch jedliśmy w grill barze przy basenie- a nie w restauracji, bo się im nie opłacało... ale coś za coś, za to było cicho i spokojnie...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    FAJNY POBYT , SŁABA KUCHNIA

    Rafał 07.09.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    Polecam z uwagi na klimat, ludzi , ocean, baseny i animatorów - zwłaszcza z Polski Kuba i Natalia - super para, dzieci ich uwielbiały i Antonio -Hiszpan uczący się polskiego - mega gość. Hiszpanie fantastyczni, mili , uśmiechnięci. Nie polecam rezydentów i tzw. oprowadzaczy wycieczek - mała wiedza, wycieczki są krótko mówiąc słabe - a tekst" macie 3 godziny wolnego w Sewilli" to szczyt braku profesjonalizmu. Sewilla - przejazd autobusem + zwiedzanie katedry(1 euro wstęp) dzielnicy żydowskiej na piechotę bez opłat , wystawy Ibeo-amerykańskiej - autobusem - bez opłat , Pawilonu z fontanna - pieso bez opłat i potem 3 godziny wolnego - Koszt wycieczki 56 Euro osoba!!! - to raczej jest żart a nie oferta wycieczki. Kolumb - 5 godzin - z tego przyjazd pod pomnik w Huelva, zwiedzanie klasztoru - 1,5 euro bilet, zwiedzanie replik statków Kolumba koszt chyba 2 euo - koszt wycieczki 35 euro osoba!!!!! Lepiej sobie auto wynająć i zrobić to samemu!! Oszczędność co najmniej 50% - jak się jedzie w 2-3 osoby. Kuchnia jedna ze słabszych( a jeździmy od 16 lat - 2-3 razy w roku) - brak urozmaicenia, brak regionalnych potraw i brak opisów potraw.Generalnie świeżo, dużo smażonego i tłusto ale można było znależć coś fajnego, chociaż bez fajerwerków. Ocean piękny , muszli na plaży mnóstwo, pięknie!!!! Polecam wyprawę promenadą do miasteczka - jest mega fajnie , ale po 22.00 . Pokoje podniszczone ale łóżka wygodne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zmiencie rezydenta :(

    Julita Zimnoch 21.07.2014

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    dobre 3 gwiazdki

    Daniel Piła 29.03.2014

    Trudno ocenić hotel jeśli działa na 50%, byliśmy w drugiej połowie września wydaję się że jeszcze wysoki sezon. Niestety miasteczko wyludnione co za tym idzie hotel został podzielony na dwie połowy, jedna całkowicie wyłączona z braku gości, brak animacji w hotelu chyba uważano że dla pozostałej reszty gości nie trzeba robić. Stołówka również działała tylko w połowie jedzenie średniej jakości co drugi dzień to samo. Pozostałe rozrywki jak Pub z dyskoteką zamknięte, kafejka z internetem zamknięta. Siłownia o ile można to coś tak nazywać tragedia. Można wypożyczyć rowery teoretycznie jeden sprawny na 8 sztuk, więc jeśli chcesz pozwiedzać okolicę z partnerem pozostają własne nogi. Najbliższa wypożyczalnia samochodów jakieś 50km, możesz załatwić w hotelu z wyprzedzeniem kilku dni o ile będzie dostępny ale i tak przepłacisz. Basen jedyny godny uwagi, fajna plaża na długie spacery. Drinki to zwykły soczek z wódka, szkoda brać all inclusive. W miasteczku jakieś 500m dalej fajne bary dobre jedzenie i tanie drinki rewelacja w dobrej cenie. Moja ocena jest średnia raczej 3 nie 4 gwiazdki, często goszczę w różnych hotelach ale ten hotel niestety nie spełnia oczekiwań. Na pewno wymienił bym menadżera w hotelu, bo sam hotel zadbany i fajny. Nie należę do ludzi którzy narzekają ale chcieliście poznać moją opinię. Proszę Bardzo.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel BDB

    Łukasz, Chełmek 24.08.2016

    Jak w tytule hotel BDB połozenie gorzej nic wokolo niema

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt 3 osób dorosłych w dniach 25.07-04.08 2016

    Sylwia 05.08.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Odwiedziłam ten hotel wraz z mężem i 18-letnim synem na przełomie lipca i sierpnia. Zacznę od pogody, która oczywiście dopisała-upał powyżej 35 stopni.Kompleks odzwierciedlają zdjęcia biura rainbow, hotel czysty, pokoje i ogród codziennie sprzątane. Przepiękna plaża i promenada ciągnąca się wzdłuż linii oceanu. Leżaki oczywiście płatne. Jedzenie smaczne i urozmaicone, dużo owoców jak i owoców morza. Wejście do restauracji włoskiej oczywiście na zapisy w długiej porannej kolejce, w której można usłyszeć "brak miejsc", ale pizza i lasagne smaczna, prosto z pieca. Mniej oblegana kuchnia meksykańska ze względu na ostrość przypraw. Proszę nastawić się, że Hiszpanie nie znają języka angielskiego. Tak też było w naszym hotelu z wyjątkiem 3 osób na obsłudze. Nie można było się z nimi w żaden sposob porozumieć. Na szczęście mieliśmy Kubę-animatora z Polski, który znał język hiszpański i jako jedyny okazał się pomocny w załatwianiu wszystkich spraw. Przejdźmy teraz do wad, bo oczywiście ich nie zabrakło! Biuro rainbow drodzy państwo oszukuje swoich klientów! Nasza wycieczka wykupiona była na 12 dni pobytu w hotelu od 25.07 do 05.07 2016r. Natomiast pokój musieliśmy opuścić 04 sierpnia do godziny 12.00 bez możliwości przedłużenia pokoju za dopłatą z powodu obłożenia gośćmi. Po zdaniu pokoju na recepcji obcinają opaski i zostaliśmy bez wyżywienia, za które żądają PONOWNEJ zapłaty- 15 euro za osobę. Wyjazd z hotelu był o godzinie 20.00. Hotel nie posiada pomieszczeń i prysznicy dla wyjeżdżających gości. W swojej ofercie rainbow opisuje bliskość dyskotek i centrum rozrywki - jakich? Jedna dyskoteka oddalona o 200 metrów pusta do godziny 4 nad ranem, na kolejne należy dojechać około 20 kilometrów. Mnóstwo sklepików i pasaży hanlowych. Tzw. pchli targ wzdłuż promenady. Z wypożyczeniem samochodu nie ma problemu, natomiast znaleźć dla niego parking graniczy z cudem i oczywiście płatny gdyż hotel dla swoich gości nie posiada żadnego parkingu. Ubogie hiszpańskie animacje spowodowały nudę przez cały dzień. Cena nie jest adekwatna do propozycji biura rainbow! Hotel wyłącznie dla rodzin z dziećmi do lat 12! Pozdrawiam, Sylwia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem