Opinie o Ibersol Almunecar Beach & SPA

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(365 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Pobyt świetnie, fakultety i lot przeciwnie.

    Krzysztof, Białystok 03.10.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Latałem i z TUI i z Rainbowem, a wcześniej z Triadą, a jeszcze wcześniej ze Scanholiday i było oki. Ale właśnie wróciłem z Hiszpanii i nie było oki jeśli chodzi o fakultety i miejsca w samolocie. Opiekunka niby moja i chyba rezydentów Anna żadnych namiarów na siebie nie podała. Więc komunikacja odbywała się (chyba) przez rezydentkę (Izabelę). Pozostałych dwóch rezydentów (Bartek i Eryk telefonów nie odbierali i nie oddzwaniali). Bez mojej wiedzy, zgody a nawet poinformowania mnie zmieniono termin wycieczki do Sewilli na dzień mojego powrotu do Polski (pobudka o 4 rano, śniadanie o 5, czekanie na autokar i już o 6.25 dodzwonilem się i dowiedziałem, że wyjazdu nie ma dziś). Wszystkie pozostałe wycieczki odbyłem w poprzednim tygodniu, a zostałem na następny by móc zobaczyć Sewillę... Po mojej interwencji przez infolinię mieli do mnie oddzwonić. Do dziś, już w Polsce, czekam na telefon... W Alhambrze zaś ominęliśmy m.in. Patio Lwów... Wykupione wcześniej miejsca w samolocie z Okęcia zostały przydzielone komuś innemu... Siedziałem w rzędzie bez okna więc piękne widoki Alp i Pirenejów są mi nieznane!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    4 gwiazdki tylko z zewnątrz

    Monika, --- 05.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Niestety pobyt rozczarowujący. Hotel wygląda na 4* jedynie fasadą. W środku korytarze z wiadrami i rurami odprowadzającymi wodę z klimatyzacji. Pokoje pamiętają lata 70.; łazienka po „liftingu”, ale tylko z prysznicem. Połamane płytki w pokoju. Basen mały, choć na szybkie schłodzenie wystarcza. Największy minus to wyżywienie: dania bez smaku, bardzo mały wybór, kolejki do restauracji i nieporządek. Sprzedana przez Rainbow opcja all inclusive w praktyce tu nie funkcjonuje — między posiłkami brak przekąsek poza wywietrzałymi chipsami i oliwkami (określanymi przez rezydentkę jako „tapas”). Napoje są nabijane na kartę pokoju mimo opasek „all inclusive”, wybór jest skromny, drinków brak. Podsumowując: standard i serwis nie odpowiadają deklarowanym 4* i opcji all inclusive. Czujemy się oszukani.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Almunecar Ibersol

    Stanisław, Katowice 04.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Ten wyjazd, a korzystamy z usług Rainbow od wielu lat nie możemy zaliczyć do udanych. Rainbow sukcesywnie wybiera niekorzystne godziny lotów . W hotelu Ibersol otrzymaliśmy pokój od strony ulicy, bo oferta nie zawierała innego wyboru, głośno, w nocy i nad ranem wysypywano i wywożono śmieci. Tragedia !. Hotel o średnim standardzie, czysto, jedzenie smaczne ale o bardzo skromnym urozmaiceniu. Teren basenu OK. Bary OK, dobra kawa i napoje, bardzo skromne przekąski. Miła obsługa. All inclusive skończyło się o 12:00 a w hotelu byliśmy do 18:30 - za co w takim razie płaciliśmy ? Twarda nauczka aby kolejny wyjazd, jeżeli będzie to Rainbow aby wszystko dokładnie ustalić

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    EWELINA, Orły 22.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jeśli chcesz stać w około dwudziesto osobowych kolejka nawet po samą wodę to polecam. Panie w barze nie rozumieją nic po angielsku i mają jeszcze o to pretensje, staliśmy raz około 10 minut, a pani udawała że nie widzi, wziela sobie sok i szklankę i poszła na zaplecze po czym wyszła po kilku minutach i dalej nas nie obsłużyła więc musieliśmy pójść do sklepu, pomimo tego, że mielismy all inclusive! Wszystko trwa bardzo długo bo za każdym razem trzeba dać karte do pokoju, która jest sprawdzana a w informacja hotelu straszą, że jeśli weźmiesz wiecej napojów niz jest osób w pokoju to zapłacisz za to przy wyjeździe! Podczas kolacji i obiadu również trzeba czekać, aż ktoś podejdzie i poda napoje co dodatkowo wszystko wydłuża, a automaty z napojami stoją wyłączone. Plaża kamienista, a woda lodowata.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    zmiana hotelu bez powiadomienia

    Ewa, Gdańsk 30.05.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Miałam umowę, że będę w tym hotelu, na lotnisku dowiedzieliśmy sie, że będziemy w innym hotelu Playacalida Bardzo ładny hotel lecz w miejscu gdzie nic nie ma. Jestem bardzo zawiedziona i będę składała reklamację. Ewa Kuźniar- Chwirot

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem