Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie okolice warte polecenia i odwiedzenia. Hotel nawet ok ale widać że dawno remontu nie było, czysto. Z lotniska godzina drogi. Po raz pierwszy zamiast All inclusive wzięliśmy HB aby spróbować lokalnych restauracji (polecamy bardzo). Tylko że przy tym HB lekka dyskryminacja bo jeszcze zrozumiem dopłaty do wody do kolacji choć też słabo to wygląda to w przypadku wycieczki musieliśmy o 5 rano zjeść w restauracji a jak ktoś miał All to dostał paczkę z zapakowanym jedzeniem. Strasznie dziwne podejście i nie zrozumiałe co wpływa na moją ocenę pobytu. Widocznie HB to klient drugiej kategorii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt wspominamy b.ciepło,wiele ciekawych i urokliwych miejsc do zwiedzenia ,zobaczenia ,przepiękne widoki,miasteczka ,przyroda oszałamia,miejsce warte odwiedzin.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
odwołano wycieczkę do Sewilli, opózniony lot powrotny jak na pierwszy raz korzystania z usług biura nie była to dobra oferta dla klienta wręcz skandaliczna. W hotelu senator otrzymaliśmy pokój z widokiem na parking i glówną ulicę -super wypoczynek zwłaszcza w nocy. Na pochwałę natomiast zasługują przewodnicy i piloci bardzosię starali. Uważam ze biuro w jakiś sposób powinno zrekompensować nam braki Z poważaniem Renata i Przemysław Barcikowski
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam dwuznaczne wrażenie z dwutygodniowego pobytu w tym hotelu we wrześniu 2019 r. i widzę więcej minusów niż plusów. Hotel ma swoje lata i to widać, porządny remont jemu się należy, uszkodzone meble, stare kafelki, zacierający się drzwi i inne oznaki starości sugerują że potrzebny jest poważny remont, aby dopasować go do 4 gwiazdek. Jednocześnie w wystarczająco dużych pokojach są bardzo duże i wygodne łóżka, to nas plus. Pokoje są regularnie sprzątane. Ale miałem problemy z wentylacją, przez pierwszy tydzień w łazience utrzymywał się zapach papierosów z innych pokoi mimo że serwis sprzątający pstrykał dezodorantem. Z drugiej strony, jeśli otworzysz drzwi na balkon, musisz poczekać, aż wyciąg kuchenny w jadalni przestanie wyrzucać smród przepalonej ryby. Zgłosiłem to, ale Recepcja nie zrobiła nic, mimo że były wolne pokoje, można było zmienić pokój. Odniosłem wrażenie, że ten obiekt bardzo stara się oszczędzać, zwłaszcza w kuchni. Przez cały czas te same produkty, takiej monotonii nie widziałem u innych, wyłącznie w soboty jak na święto dodawano krewetki i skorupiaki. Miejscowy kucharz gotuje tak żeby nie chciało się jeść. Gotowe przywożone produkty, takie jak sery, owoce, produkty mięsne, smakują znacznie lepiej. Z drugiej strony kelnerzy biegają i starają się szubko sprzątać w stołówce, nie było kolejek przy wejściu do stołówki. W tym samym czasie kelnerzy i recepcja dokładnie kontrolują wszystko, wprowadzając do komputera każdą usługę. Spróbuj wziąć ręcznik plażowy w recepcji, łatwiej było wynająć samochód w mieście, mniej formalności i szybciej. Pierwszy raz widzę taką kontrolę. Okolica i miasto są interesujące, można wynająć i pojeździć samochodem do Granady, Siera Nevady i innych ciekawostek. Podsumowując - w tej części Hiszpanii widzieliśmy lepsze hotele w tym samym standardzie i cenie. Drugi raz do tego hotelu - absolutnie nie.