Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny, fajne zaprojektowany ale poza tym same rozczarowania. Myślę że to bardziej wina Pani z biura w Krośnie niż hotelu ponieważ wiedziała na czym nam zależy a wcisnęła coś co kompletnie nie spełniało naszych oczekiwań. Zależało nam przede wszystkim na pięknej piaszczystej plaży, miejscu gdzie można ciekawie spędzić czas i dobrym jedzeniu. Dostaliśmy zupełne przeciwieństwo. To zapewne ostatnia nasza wycieczka z tym uroczym biurem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polacy przebywajacy w hotelu dostaja opaski all inclusive w kolorze zielonym , inni goscie Wlosi Francuzi kolor niebieski. Opaska zielona nie uprawnia do zamowienia drinka czy chociazby wody butelkowej , kawy z expresu. Brak Informacji po stronie Rainbow o segregacji All Inclusive na lepsze i gorsze opaski. Brak restauracji a'la carte ... zamknieta remont , kolacja jest zawarta w opisie oferty. Nie polecam. Skladamy reklamacje...