Opinie o Palia La Roca

Kategoria lokalna 3

5.3/6
(65 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zmarnowane wakacje

    Karolina 06.01.2025

    Wykupiłam wypoczynek w pokoju 1 osobowym premium. Z premium nie miało to nic wspólnego. Zostałam zakwaterowana w pokoju na 1 piętrze, bez balkonu czy tarasu (pokój jednoosobowy nie posiadał balkonu, więc powinien posiadać taras), a także bez widoku na basen, za to z widokiem na delikatnie ujmując "obszar gospodarczy, gdzie znajdowały się m. in. pojemniki po farbach i inne odpady. Pokój był ciemny, podczas żadnej pory dnia nie docierało tam słońce, z małym oknem, a dodatkowo panował w nim zapach stęchlizny, nieskutecznie maskowany przez silny zapach kadzideł. Ten sam zapach panował w szafie, do której nawet nie myślałam żeby włożyć swoje rzeczy, które na pewno przesiąkłyby tym smrodem. Rzeczy pozostały w walizce i w pokrowcach, co dodatkowo było niekomfortowe. W związku z dużą wilgotnością i brakiem balkonu czy tarasu, przemoczona odzież w ogóle nie schła. Klimatyzacja była tak brudna i w tak złym stanie, że nawet nie próbowałam jej uruchomić, z obawy o swoje zdrowie. Pokój był posprzątany, lecz ściany brudne, a zasłony z brązowymi śladami, prawdopodobnie od insektów. Dodatkowo drzwi wejściowe do pokoju ledwo się otwierały, trzeba było dużo siły żeby je otworzyć. Jeszcze tego samego dnia rozmawiałam z managerem hotelu o ewentualnej zmianie pokroju, niestety oświadczył, że nie mieli żadnych wolnych pokoi. Następnego dnia zgłosiłam moje zastrzeżenia rezydentce, która po rozmowie z pracownikiem recepcji potwierdziła, że nie ma wolnych pokoi. Taki sam problem miała inna osoba, która także otrzymała pokój jednoosobowy. Ona od następnego dnia mogła przenieść się do innego pokoju, a ja ewentualnie mogłam wziąć jej pokój. Jednak po jego obejrzeniu stwierdziłam, że nie różni się zbytnio od mojego, a dodatkowo śmierdzi w nim kanalizacją. Wobec czego pozostałym w początkowym pokroju. Nadmieniam, iż rezerwacji wakacji dokonałam już w styczniu 2024r. , a nie w ofercie "last minute", powinnam otrzymać pokój premium, taki jaki został mi przedstawiony w warunkach umowy. Jeszcze przed wyjazdem upewniłam się, czy otrzymam pokój zgodny z umową i zostałam zapewniona o standardzie premium pokoju. Cena pokoju jednoosobowego nie różniła się znacznie od oferty pokoju dwuosobowego, a komfort zakwaterowania różnił się diametralnie. Po powrocie Rainbow nie uwzględnił mojej reklamacji, ponieważ nie miałam żadnego dowodu na zgłoszenie zastrzeżeń jeszcze w hotelu. Rezydentka wyparła się zaistnienia takiej sytuacji. Przestrzegam przed rezerwowaniem pokoju 1 osobowego w tym hotelu. Jedzenie było bardzo dobre, lokalizacja również, a obsługa hotelowa na najwyższym poziomie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem