Opinie o Palia Las Palomas

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(184 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Czysty hotel z okropnym jedzeniem!

    Kathrine, Warszawa 28.06.2019 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Hotel po remoncie w części pokojowej (za wyjątkiem łazienki). Po liftingu w części ogólnodostępnej. Definitywnie polecam jeśli ktoś planuje jedynie spać w pokoju i odpoczywać na plaży czy zwiedzać. All inclusive ze wzgledu na jakość i różnorodność potraw definitywnie nie jest wart zakupu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jeśli czytasz tę opinię - uciekaj póki jeszcze możesz!!!!

    Aleksandra 18.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie polecam tego hotelu mimo fajnej lokalizacji. Nie można przedłużyć doby hotelowej ( czytaj siedzenie po kilka godzin w oczekiwaniu na lot) a Polacy umieszczani są w najgorszych pokojach ( z oknami na ruchliwą ulicę) Równie dobrze możesz siedzieć na balkonie w centrum miasta. Plaże są duże ale mega brudny piach, woda w morzu choć cudnej temperatury przypomina również brudny Bałtyk. All inscusiv rzekomo całodobowe to chleb tostowy ( jeszcze zamrożony) i jogurty. Brak serwisu plażowego ( codziennie do wydania 17 E jeśli nie chcesz leżeć w syfie) a na basenie mieści się 1/3 gości najwyżej....Zaznaczam, że nie jestem jakąś mega wymagającą osobą, ale 10 tysięcy złotych za coś takiego to przesada. Wycieczki fakultatywne drogie - NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi spędzać czas w autobusie - na 13 godzin wycieczki 8 w pojeździe!!! ( byłam na dwóch) Wszystkiemu winne zabieranie turystów z wielu hoteli rozlokowanych niekoniecznie po drodze. W opcji all inclusive biuro podróży nie zapewnia nawet suchego prowiantu co moim zdaniem jest zwykłym zdzierstwem, bo zapłaciliśmy za lunch którego nie jedliśmy! Wyprawa do Grandy, która powinna zająć niespełna dwie godziny trwała 4 godziny w jedną stronę. Polecam wycieczki na własną rękę - na pewno będzie szybciej i wygodniej. Nawet pociągiem! Dwie gwiazdki dałam za czystość i lokalizację, bo do tego nie mam żadnych uwag. Na pewno nie pojechałabym już do tego hotelu z tym biurem podróży. Polecam rezydenta, który naprawdę się starał. Mam nadzieję, że uda mu się zmienić pracę na jakieś fajniejsze biuro, które jak inne potrafi zadbać o swoich turystów ( Francuzi czy Hiszpanie nie mieszali przy ruchliwej ulicy....)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wkurzające wakacje

    Krzysztof 28.07.2025 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Właśnie wróciłem i chociaż miałem szczęście, że trafiłem na pokój z klimatyzacją, jednak inni takiego szczęścia nie mieli. Brak wi-fi, w pokoju choć podobno płatne, dostajesz za darmo. Działa ono w jednym miejscu. Farba na basenie i moich nogach, plecaku i klapkach. Zamknięte WC na basenie. Dwa różne standardy na piętrach. A na końcu W umowie opisany bar po 23 a na miejscu wychodzi że muszę płacić za drinka przy oglądaniu filmu. No i nie opisany basen gdzie nie wiadomo jaka jest głębokość, na którym topie się pierwszego dnia.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Strach na basenie

    Krzysztof 31.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Hotel słaby, ocenia się na 4 gwiazdki ale tak na prawdę ma trzy. W pokojach jest loteria z klimatyzacja. WC przy jadalni, basenie i barze są w trzech różnych typach gwiazdek. Aż na końcu przy basenie zaczęła wylewać. Bar piszą że jest otwarty po 23 a tak na prawdę musisz płacić po 23. Uważajcie przy basenie bo śmierci farbą, i będziecie mieć złotą farbę na nogach i rzeczach. A wi-fi, nie dajcie się zwieść. Piszą że płatne, na końcu wychodzi że za darmo a tak na prawdę będziecie mogli korzystać z niego na schodach piętra albo na 3 piętrze gdzie jest bar. Basen nienaznaczony w pomiar głębokości, możecie się topić

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt 1 tygodniowy

    Ela 25.07.2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel nie zasługuje na 4*.Pokój 2 osobowy standardowy.Glowny minus to lokalizacja pokoju, balkon wychodzil wprost na ulicę, non stop jeżdżą ta ulica pojazdy, zero komfortu.Jesli ktos bedzie mial szczescie to moze bedzie zakwaterowany w lepszym pokoju.Z uwagi na sezon wakacyjny brak mozliwosci zamiany pokoju.Posilki i różnorodność jedzenia oceniam na 3 *, dla wegetarian 1*.Do plaży ok.200 m do centrum pieszo 10 min.Ogolnie nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słaby hotel

    Alicja 20.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel bardzo słaby, z zewnątrz wygląda zachęcająco, w środku czar pryska. W łazienkach brudna podłoga, prysznic, kasetony na sufitach też do czystych nie należą. W korytarzu smród starej skarpety, jak już ktoś w komentarzu napisał. Pokoje na równym poziomie z ulicą, która niestety prowadzi pod górkę, więc pół nocy słychać żyłowanie na jedynce za oknem. Basen mały, wszelkie akcesoria do pływania są zabronione. Tylko do jedzenia nie można się przyczepić i do lokalizacji samego hotelu. W tej cenie, w tej lokalizacji na pewno można znaleźć coś lepszego.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo średni hotel

    J , MASLOMIACA 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel dla mało wymagających Dziwny zapach w pokojach Łazienka średnia Nie zamykające się Okna na klamkę tylko Trzeba włożyć patyk 🤦🏻‍♀️ Za mało leżaków Animacje całkiem spoko Jedzenie dobre ale bez szału

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje w Hiszpani

    Anna, --- 08.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel pozostawia bardzo wiele do rzeczenia, grzyb, ubytki w ścianach, płytkach smród z kanalizacji, pokój nr 300 powinien być wyłączony z użytkowania, wojna leżakowa dramat! menager hotelu bardzo nie grzeczny i arogancki, rezydentka robiła co mogła niestety Nic nie udało się zrobić. Lokalizacja hotelu to jedyny mały plus. Oczywiście posiadam zdjęcia, złożyłam reklamację w biurze niestety nikt nie odpisał i się nie odezwał a szkoda że Rainbow tak traktuje klientów Stałych klientów! to był mój kolejny wyjazd trzeci w ciągu dwóch miesięcy z tym biurem. Hotel bardzo przeciętny, drinki słabe, jedzenie hmmm bardzo przeciętne. generalnie hotel jest duży tzn pokoi dużo a miejsca bardzo mało ciasno w basenie wspominana wojna leżakowa szczytowe godziny na posiłkach tez kosmos! Nie polecam proszę wybierać inne hotele mam nadzieję że Rainbow zaprzestanie współpracy z tym hotelem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Odradzam

    Teresa Matuszek 12.08.2021 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel, mimo 4 gwiazdek ma wiele do życzenia

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wprowadzanie klienta w bład

    Andrzej 08.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Największy minus za sztuczne 4 gwiazdki - standard hotelu to maksymalnie dwie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem