Opinie o Playacalida

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(414 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    niedosyt jakosci obslugi

    zwiedziony 24.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    hotel pieknie polozony, baseny wspaniale, jedzenie marne a obsluga chodzila jak by byla obrazona na caly swiat, pokoj czysty ale nie do usuniecia zapachy kanalizacyjne, trudny dostep z hotelu do miasta, autobus tylko pare razy dzienne a w weedendy prawie nie funkcjonnujacy

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Przedłużenie lata

    Ania 24.10.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Usytuowanie hotelu jest cudowne. Piękne widoki, basen na klifie, niesamowite zachody słońca. Okolica kompleksu piękna i niezwykle kwiecista. Jest gdzie spacerować. Kilkakrotnie poszliśmy na piechotę do najbliższej miejscowości Almunecar. Droga do miasta prowadzi promenada wzdłuż plaży. Październik jest idealną porą na spokojny odpoczynek. W hotelu gości nie było zbyt wielu, ze względu na końcówkę sezonu. W związku z tym zdziwiło nas, że nie otrzymaliśmy pokoju z lepszym widokiem. Druga sprawa- byliśmy z 6-latkiem k płaciliśmy za dziecko normalnie a nie dostaliśmy dostawki już nie wspominając o trzeciej pościeli. To był minus pobytu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Lipiec 2025

    Magdalena 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel położony około 1.5 godziny drogi od lotniska, transfer przebiegał sprawnie. Atutem hotelu są niewątpliwie baseny - infinity TOP z wystarczająca nagrzaną wodą, baseny typu rzeka położone są w środku bardzo zadbanej roślinności. Baseny czyste, wszędzie ratownicy, leżaków jest wystarczająca ilość. Zabrakło brodzika dla malutkich dzieci. Hotel usytuowany na wzniesieniu,gdzie rozpościera się piękny widok, wnętrza robią wrażenie. I na tych plusach się kończy. Jedzenie (przy wyborze tego hotelu sugerowaliśmy się wysokimi ocenami) na 3 - ciągle to samo na obiad i kolacje, bez wieczorów tematycznych, niedoprawione. Dodatkowo kolacja A la Carte bardzo nie polecamy - koszmarna obsługa, jedzenie gorsze niż w hotelowej restauracji. Pokoje niezbyt funkcjonalne- mała przestrzeń kosztem dużej łazienki - dla rodziny 2+2 trochę ciasne, wymagające odświeżenia. Obsługa hotelu nie mówi po angielsku. Animacje prowadzone w teatrze, który jest w budynku bardzo słabe natomiast na basenie naprawdę fajne i angażujące. Klubik dla dzieci świetny- dużo zabaw i zaangażowana kadra, brawo dla Rainbow i Pauliny.. Największym absurdem hotelu jest konieczność okazywania kart do pokoju absolutnie wszędzie mimo noszonej opaski - na basenie nie ma opcji aby dostać wodę bez karty. Alkohole oryginalne, napoje bezalkoholwe: piwo, nie ma możliwości kupienka drinków bezalkoholowych. Wycieczka faktlutatywna Sierra Nevada mogła być lepsza (widoki można podziwiać tylko zza szyby autokaru bez postoju w punktach widokowych ) ale uratowana, dzięki ciekawemu zwiedzaniu fabryki szynki Serrano. Polecamy plaże w Almunecar i zamek - kosztem taksówki w 1 stronę 10 eur.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel dla Hiszpanów brak rezydenta

    Rodzina, Rzeszów 12.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel typowo pod lokalnych mieszkańców, nie zasługuje na 4 gwiazdki co najwyżej 2,5. Personel nie mówi po angielsku. Animacje prowadzone po hiszpańsku. Miejsce poza miastem. Brak plaży. Dla dzieci możliwość dojścia do plaży ok 400m w upale 40 stopni po klifie na przewyższeniu ok 40 m. Jedzenie smaczne ale mało urozmaicone. Dużo hiszpańskiego jedzenia. Na plus smaczne ryby i małże. Baseny fajne czyste takie jak w opisie hotelu. Na duży minus zasługuje obsługa Rainbow. Brak animacji po Polsku o rezydencie można zapomnieć. Pana Bartka widziałem tylko w autobusie podczas wyjazdu i przyjazdu. Wycieczki organizowali rezydenci z innych hoteli Pani Maja ( super) i Pan Eryk. W recepcji dowiedziałem się że pan Bartek jest zajęty prowadzeniem sklepu swojej mamy i innymi pracami. Na miejscu było francuskie biuro Coralia, dzięki nim nasze dzieci miały co robić. Ogólnie hotel duży czysty baseny ok. Brak obsługi Rainbow. Brak plaży brak sklepów brak promenady.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 06.2021

    Julka 06.01.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Średni hotel

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zażalenie

    Piotr, Piekary Śląskie 13.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Po przylocie około godziny 24.nie dostaliśmy nawet wody do picia,nikt nas nie poinformował o późnej kolacji,musieliśmy pić wodę z kranu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Playacanalia

    Małgorzata, Łódź 17.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel wysłużony, pokój czysty, ale robili problemy z wymianą ręczników (pod pretekstem ekologii). Hotel położony na stromym zboczu, plaża poniżej kamienista, a po drugiej stronie piaszczysta, ale zaśmiecona i śmierdząca. Plus za miłe knajpki na plaży. Obsługa w restauracji miła, ale w rejestracji niekompetentna. Na prośbę o przedłużenie doby w hotelu ostatniego dnia zbywali nas cały czas i nie przedłużyli doby mimo iż zbiórkę mieliśmy o 22. Zaproponowali nam relaks na basenie i możliwość przekąpania się w łazience, oczywiście posiłki i napoje obowiązywały nas tylko do godziny 12., a zwracam uwagę,że klimatyzacja w częściach współnych hotelu była niewydajna. Fatalne, nieświeże, surowe jedzenie w restauracji, mało rozmaite. Jadalne były w sumie tylko jajka. Grillowane mięso było surowe, frytki i churrosy z mrożonek, niedosmażone, zimne w środku. Potrafią gotować, bo w restauracji a'la karte było smacznie.Fajne drinki z oryginalnymi alkoholami.Baseny super, ciepła woda i piękny widok na zatokę i miasto. Mam mocno mieszane uczucia, co do hotelu, bo to był drogi wypoczynek. Za taką cenę jedzenie, obsługa, podejście do klienta (obsługa nie mówi po angielsku, ani w żadnym obcym języku) powinno być zdecydowanie inne. Broni się tylko basen i drinki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    październik 2019

    PIOTR, POZNAŃ 31.10.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel dość mocno oddalony od miasteczka co dla mnie było minusem, ale na szczęście można wypożyczyć auto i wypożyczalnia dostarcza je pod sam hotel :) Jedzenie bardzo mocno zwyczajne, wręcz po tygodniowym pobycie może się znudzić Hotel nie zbyt przyjazny dzieciom ponieważ mogą korzystać tylko z wybranych basenów, co w październiku było uciążliwie - dzieci mogły korzystać tylko z dużego basenu w którym woda była już lodowata, a jedynym miejscem gdzie woda była ciepła było jacuzzi gdzie dzieci nie miały wstępu. Tak samo nie mogły korzystać z rwącej rzeki. Pokoje czyste, bez zarzutu. Miasteczko samo w sobie raczej ubogie w fajne restauracje, jedyne miejsce warte polecenia to restauracja przy plaży po lewej stronie hotelu :)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Porażka

    Dariusz 17.07.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Wylot z Warszawy 22.05. o 21.30. W hotelu około 03.00 w nocy. Na miejscu wszystkich nas kwaterują od strony wschodniej. Rano MASAKRA!!! Hotel połozony nad morzem. Wejście do hotelu od północnej strony. Trzy skrzydła (pozostałe strony świata) powinny dysponować balkonami z widokiem na morze i powinniśmy wsłuchiwać się w szum fal. Niestety nie do końca. Najlepsze pokoje z widokiem na basen i morze od południa. Fajny widok z balkonu na morze, a raczej zatokę w pokojach od strony zachodniej. Wydawałoby się, iż od strony wschodniej morze będzie także widoczne. Niestety NIE!. Tylko okoliczne wzgórza. Mało tego pod oknami trwa budowa. Hałas i żurawie przed oknami od 7.00 do 20.00. Biuro o tym nie informuje. Wszyscy zgłaszają się do recepcji. Odpowiedź recepcji: " Za pokoje z widokiem na morze trzeba dopłacać kilkadziesiąt Euro na tydzień". Niektóre osoby dopłaciły! Po dwóch dniach na wysokości zadania staje Rezydent p. Małgosia, której jesteśmy wdzięczni za pomoc. Wreszcie udało się zmienić pokój od strony zachodniej. Przy wyjeździe okazało się, iż osoby (małżeństwo z 2 małych dzieci), które dopłaciły za zmianę pokoju w pierwszym dniu nie otrzymały pokwitowania zapłaty i przy wyjeździe muszą zapłacić raz jeszcze. O zgrozo!. Zapłaciły aby nie robić wsi lub zadymy. Pewnie z firmy RAINBOW już nie skorzystają! Ja jeżdżę od kilku lat co roku z RAINBOW. Po raz pierwszy byłem rozczarowany. Nie tylko pokojem. Gdyż nie wiem dlaczego Polaków zawsze umieszczają w najgorszych pokojach???. Opcja ALL INCLUSIVE w tym hotelu jest chyba w wersji LIGHT. O tym także nikt nie informuje!!! Za większość drinków trzeba dopłacać (tylko gin z tonikiem lub cola z whisky), za lody dla dziecka typu rożek dopłata 2 Euro!!! W sklepie za 6 szt płaci się 1,60 Euro. Lód wodnisty okrągły dopłata 1,60 Euro. Nawet chipsy dla dzieci tylko wybrane rodzaje!!! Jeśli Wasze dziecko lub Wy nie najecie się na stołówce, to pomiędzy posiłkami nie liczcie na jakiekolwiek jedzenie. I jeszcze jeden minus. W ostatnim dniu (tj. ponedziałek) zdajecie kartę do pokoju do 12.00. Przypomnę, iż przybyliśmy we wtorek nad ranem, więc korzystamy w pełni od wtorku rana czyli 6,5 dnia a nie 8 jak podają w ofercie. W tym momencie zapomnijcie o opcji ALL INLUSIVE. Tylko woda mineralna w recepcji. Walizki w recepcji. Z niczego poza posiłkami i basenem nie można skorzystać!!! Za pokój do 18.00-ej trzeba dopłacić!!! A wyjazd z Hotelu o 22.00. Apropo basenów? JEDEN!!!. Fajny z niego widok na morze. W hotelu pomiędzy skrzydłami jest ścieżka wodna z jakuzi, zjeżdżalniami i basenem z barem. Mankament tylko taki, iż ścieżka, jakuzi i zjeżdżalnie dla dzieci od lat 13. Basen z barem czynny tylko w pełnym sezonie od połowy czerwca do końca sierpnia, animacje dla dzeci po polsku także. Ogólnie kicha!!!. Byłem w Hiszpanii w zeszłym roku w podobnym czasie (z uwagi na tańsze ceny ofert niz w pełnym sezonie) na wschodnim wybrzeżu i byłem zarombiście zadowolony. Tak więc "Nie co kraj to obyczaj" tylko wnikliwie pytajcie co otrzymacie w ramach oferty, bo są znaczące różnice. W tym wypadku ja się zawiodłem. Jedyny plus w tym wypadku jak zawsze, to poziom przygotowania Rezydentów i ich zaangażowanie. Ale oni wszystkiego nie załatwią za biuro. Pomimo, iż posiadam kartę stałego klienta od kilku lat, po raz pierwszy się rozczarowałem, Może zmienię biuro na inne?

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek

    Małgorzata 07.10.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel w porządku, szkoda że w okolicy nie ma żadnego sklepu

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem